Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä hyvää toisista välittäminen on tuonut elämäänne?

Vierailija
03.07.2018 |

Kun täällä jankutetaan, että pitää välittää toisista.

Kommentit (65)

Vierailija
41/65 |
03.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Todella vähissä on tässäkin ketjussa ne vastaukset! Eli muista (erikseen ja toimimalla se huomioiden) välittäminen ei tuo mitään hyvää kenenkään elämään. Tietenkin jos oikeasti vaan välittää, niin se on eri asia.

ap

Vastaukset on vähissä koska sinulle on jo vastattu eikä se auta. Sinuun on kyllästyttu. Sinun kieroutunut ajatuksenjuoksu tunetaan

Älä sä itsekäs nuija mussuta mulle sanaakaan välittämisestä, siitä sä et tiedä mitään.

ap

Vierailija
42/65 |
03.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hahhah, siitäs saatte, av:n paskaämmät! Eikö kantti kestä nyt perustella muista välittämisen hyötyjä mulle!!? :D

ap

Ei tule mieleen että sinulla ei ole mitään merkitystä kenellekään täällä. Onnkuin tuuleen huutaisit. Nolla

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/65 |
03.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuoroin autetaan kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noh, yleisesti ottaen mun kanssa viihdytään sen tuloksena. Ei myöskään tunnu pahalta, kun muut kehuvat ja sanovat mua hyväsydämiseksi. Toki katkeria ja kiittämättömiä ihmisiä löytyy mutta niistä yritän olla välittämättä ja tukeudun enemmän ihmisiin jotka arvostavat mun apua ja antavat myös takaisin.

Niin, on tärkeää, että itse myös hyödyt. Mmmm-m. Mua ei kiinnosta tuon tyyppinen muista hyötyminen. Olen omavarainen ihminen ja itsenäinen.

ap

Tuskin kommentin kirjoittaja sitä tarkoitti, että laskelmoi , mutta kyllähän se vähän niin on että jos naapurisi tulee esim. talonmaalaustalkoisiinne ja sitten kun hän joskus pyytää sinulta apua, niin mikäli sinulla ei juuri sillä hetkellä mitään oikein pätevää estettä olemaan , niin kyllähän se vähän niinkuin kuuluisi sinunkin häntä vuorostasi auttaa. Näin siis omakotialueella naapuriapu pelaa.

Niin, miten kukakin sitten laskee sen, meneekö hommat tasan. Toisilla on enemmän varaa ja voimia auttaa, kuin toisilla. Ei pidä mennä auttamaan, jos kuvittelee että toisen kuuluu jäädä se velkaa. Eihän se edes ole välittämistä, jos ajattelee niin.

ap

Vierailija
44/65 |
03.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hahhah, siitäs saatte, av:n paskaämmät! Eikö kantti kestä nyt perustella muista välittämisen hyötyjä mulle!!? :D

ap

Ei tule mieleen että sinulla ei ole mitään merkitystä kenellekään täällä. Onnkuin tuuleen huutaisit. Nolla

Mä herätän raivoa ja ahdistusta monissa kuule.

ap

Vierailija
45/65 |
03.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noh, yleisesti ottaen mun kanssa viihdytään sen tuloksena. Ei myöskään tunnu pahalta, kun muut kehuvat ja sanovat mua hyväsydämiseksi. Toki katkeria ja kiittämättömiä ihmisiä löytyy mutta niistä yritän olla välittämättä ja tukeudun enemmän ihmisiin jotka arvostavat mun apua ja antavat myös takaisin.

Niin, on tärkeää, että itse myös hyödyt. Mmmm-m. Mua ei kiinnosta tuon tyyppinen muista hyötyminen. Olen omavarainen ihminen ja itsenäinen.

ap

Tuskin kommentin kirjoittaja sitä tarkoitti, että laskelmoi , mutta kyllähän se vähän niin on että jos naapurisi tulee esim. talonmaalaustalkoisiinne ja sitten kun hän joskus pyytää sinulta apua, niin mikäli sinulla ei juuri sillä hetkellä mitään oikein pätevää estettä olemaan , niin kyllähän se vähän niinkuin kuuluisi sinunkin häntä vuorostasi auttaa. Näin siis omakotialueella naapuriapu pelaa.

Se vasta ois välittämistä, että maalaa sen seinän odottamatta mitään vastinetta. Ja jos hyväksikäytöstä puhutaan, niin jos toisella ei ole voimia / henkistä varaa auttaa takaisin, niin hyväksikäyttö on itsekkään ihmisen päässä.

ap

ap

Vierailija
46/65 |
03.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Se vasta ois välittämistä, että maalaa sen seinän odottamatta mitään vastinetta. Ja jos hyväksikäytöstä puhutaan, niin jos toisella ei ole voimia / henkistä varaa auttaa takaisin, niin hyväksikäyttö on itsekkään ihmisen päässä.

ap

Kuinkas moni teistä täällä tällä mittarilla välittää muista? Kivaa on tietysti, jos kaikilla on resursseja yhtä paljon ja apu toimii molempiin suuntiin, ei tuo sitä kiellä :)

ap

Vierailija
47/65 |
03.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä mun vitttupää äitiníkin kuvitteli, etten tlisi ilman häntä toimeen, eli ehkä hän hoiti minua syynään pelkkä itsekkyys. Koska olisin tullut toimeen, paljon paremmin, ilman häntä, kuin kuullen tai nähden hänestä sekuntiakaan.

En enää pidä yhteyttä, hän varmaan kuvittelee, että "tulen nyt toimeen omillani" ja että kun en enää ole vihainen välitän jälleen hänestä.

Ei voisi olla kusipäää enempää väärässä, eikä tuntematta minua; meidän välit on ohi, lopullisesti, enkä enää ikinä tule edes sylkäisemäänkään häneen päin, saati vastaamaan ikinä yhteenkään yhteydenottoon. Haluan hänelle vain pahaa sen lisäksi, etten toimi kuin välittäisin.

ap

Miksi ihmeessä?

Vierailija
48/65 |
03.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä mun vitttupää äitiníkin kuvitteli, etten tlisi ilman häntä toimeen, eli ehkä hän hoiti minua syynään pelkkä itsekkyys. Koska olisin tullut toimeen, paljon paremmin, ilman häntä, kuin kuullen tai nähden hänestä sekuntiakaan.

En enää pidä yhteyttä, hän varmaan kuvittelee, että "tulen nyt toimeen omillani" ja että kun en enää ole vihainen välitän jälleen hänestä.

Ei voisi olla kusipäää enempää väärässä, eikä tuntematta minua; meidän välit on ohi, lopullisesti, enkä enää ikinä tule edes sylkäisemäänkään häneen päin, saati vastaamaan ikinä yhteenkään yhteydenottoon. Haluan hänelle vain pahaa sen lisäksi, etten toimi kuin välittäisin.

ap

Miksi ihmeessä?

Ai miksi haluan hänelle pahaa? Välitin hänestä, vaikka hän olikin kusipäää. Siksi. Olisi muuttunut, annoin ohjeet.

ap

Vierailija
49/65 |
03.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Miksi ihmeessä?

Ai miksi haluan hänelle pahaa? Välitin hänestä, vaikka hän olikin kusipäää. Siksi. Olisi muuttunut, annoin ohjeet.

ap

Hänkin antoi aina mulle ohjeita, miten mun piti muuttua, niin sitten ois ollut hänen vuoonsa. Eipäs totellutkaan. Siksi haluan hänelle pahaa. Ja hänen ohjeillaan ei pärjää muiden kanssa, koska ne olivat nuolemaan hänenlaistensa perseitä.

ap

Vierailija
50/65 |
03.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ammatin ja palkankin mukanaan jo 20 vuoden ajan.

-Mies lastensuojelusta-

Vierailija
51/65 |
03.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten nämä kusipää-auttajat vielä haukkuvat niitä naapureita, joista niiiin yhyyyy nyyyyh, välittivät ja heitä auttoivat, jos nämä eivät maksa takaisin ja auta. Ja oma näkemys ITSESTÄ välittäjänä säilyy, vaikka se on BS:ää.

ap

Vierailija
52/65 |
03.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ammatin ja palkankin mukanaan jo 20 vuoden ajan.

-Mies lastensuojelusta-

Sitä ei lasketa, koska saat palkkaa. Kaikissa töissä voi välittää asiakkaistaan ja/tai työtovereistaan.

ap

Vierailija
53/65 |
03.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välihuomautus: äsken poistettiin sitten keskustelu Tshekin tasavallan pääkaupungista.

(Olikohan sekin täällä liian arka aihe, tai jonkun sensitiiviselle herkkyydelle liikaa...)

Vierailija
54/65 |
03.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tahansa keskustelu voi palstalta poistua, sen on saanut huomata.

Vierailija
55/65 |
03.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

ap

Et herätä. Olet ainoa joka täällä raivoaa

Olet nolla

Vierailija
56/65 |
03.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

ap

Et herätä. Olet ainoa joka täällä raivoaa

Olet nolla

No herätänhän, osa on sanonut niin.

ap

Vierailija
57/65 |
03.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoa mitä sä herätät on sääli.

Vierailija
58/65 |
03.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisaalta on aivan oikein, että ehdin kiusata äitiäni ongelmillani, ennen kuin lakkasin pitämästä yhteyttä, koska hän ei itse osannut auttaa niissä, eikä asettaa rajojaan, että olisi sanonut vaikkapa miten pahoillaan on, mutta ei osaa auttaa, ja antanut minun itse ratkoa asiani.

Sen sijaan se kusipää raivosi käski ja määräili, koittamattakaan ratkoa asioita MINUN parhaakseni, koska hänen "välittämisensä" ei ollutkaan välittämistä, vaan sitä, ettei hänen tarvitsisi murehtia. Kjäh kjäh, murehtia se lehmä ainakin takiani sai, mutta ihan oma vikansa. Lähinnä siis sai murehtia minulle aiheuttamaansa masennusta (jonka kielsi olevan masennusta enkä kuulemma tarvinnut siihenkään mitään apua, mutta murehti sen oireita kyllä) ja sen sellaista.

ap

Vierailija
59/65 |
03.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainoa mitä sä herätät on sääli.

Kuvitteletko, että mua kiinnostaa, mitä pahaa mä sinussa herätän? Vastaat itse siitä, miten kohtelet minua.

ap

Vierailija
60/65 |
03.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän yhdeksän