Mitä hyvää toisista välittäminen on tuonut elämäänne?
Kun täällä jankutetaan, että pitää välittää toisista.
Kommentit (65)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska ettehän te ketään kiinnostaisi, ellette tekisi muille hyviä tekoja, eli ette ole arvokkaita ilman suorittamista.
apAjattelet nyt hieman turhan monimutkaisesti. "Välittäminen" on vain eräs mekanismi joka on kehittynyt edistämään ihmisyhteisöjen koossa pysymistä. Ja jos olet unohtanut, yhteisöjä pidetään koossa, koska se on kaikkien kannalta hieman helpompaa kuin elää yksin metsässä, talvella pakkasessa, susien kanssa, ilman ravintoa ja suojaa.
Mun taso onkin siellä palatsissa, pois rahvaan silmistä.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska ettehän te ketään kiinnostaisi, ellette tekisi muille hyviä tekoja, eli ette ole arvokkaita ilman suorittamista.
apAjattelet nyt hieman turhan monimutkaisesti. "Välittäminen" on vain eräs mekanismi joka on kehittynyt edistämään ihmisyhteisöjen koossa pysymistä. Ja jos olet unohtanut, yhteisöjä pidetään koossa, koska se on kaikkien kannalta hieman helpompaa kuin elää yksin metsässä, talvella pakkasessa, susien kanssa, ilman ravintoa ja suojaa.
ap
Ei tuo muuta tilannetta mitenkään. Jonkun on rakennettava se palatsi, tai se on game over sinullekin.
Menepäs nyt pesemään se pas.kainen vessanpyttysi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
apEi tuo muuta tilannetta mitenkään. Jonkun on rakennettava se palatsi, tai se on game over sinullekin.
Kuvitteletko sä ihmisten käyvän töissä vastikkeetta? Itsestäänhän he siinä välittävät, että saavat rahaa. Eikö se ois jo liikaa, jos se mulle ilmaiseksi rakennettaisiin?
ap
Ajattelet nyt hieman turhan monimutkaisesti. "Välittäminen" on vain eräs mekanismi joka on kehittynyt edistämään ihmisyhteisöjen koossa pysymistä. Ja jos olet unohtanut, yhteisöjä pidetään koossa, koska se on kaikkien kannalta hieman helpompaa kuin elää yksin metsässä, talvella pakkasessa, susien kanssa, ilman ravintoa ja suojaa.