Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies painostaa matkalle

Vierailija
03.07.2018 |

Olen avoliitossa miehen kanssa jolle kerran vuodessa matkustelu on erittäin tärkeää. Minua harmittaa vaan se että mies painostaa minua matkoille mukaan. Olen itse vielä opiskelija ja en haluaisi käyttää rahaa matkoihin. Nytkin mies painostaa laittamaan vielä 150 e matkakassaan. Matka on parin viikon päästä mutta ei huvittaisi lähteä. Siihen asti olen kesätöissä ja mieluummin tekisin töitä koko kesän.

Sanoin miehelle eilen että tämä on viimeinen matka jolle lähden. Mies alkoi itkeä ja tuli pahalle mielelle. Sanoin että hän voi lähteä ensi kerran yksin. Mies sanoi että ei ole sama asia mennä yksin ja itki.

Mitä ihmettä teen miehen kanssa? Hän ei ymmärrä etten halua matkoille vaan painostaa minut mukaan. Lisäksi hän melkein painostaa minua laittamaan vielä 150 e matkatilille vaikka olen sanonut monta kertaa etten halua laittaa enää. Mies sanoi että "kyllä ne rahat tulee takaisin sinne matkan jälkeen". Sanoo laittavansa omasta palkastaan markan jälkeen sen 150 e minun tililleni.

Kommentit (83)

Vierailija
81/83 |
11.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
82/83 |
12.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku kysyi onko minut kasvatettu kiltiksi tytoksi. Tavallaan, siis pelkaan kylla etta mies hylkaa jos en lahde matkalle ja tulee maailman suurin riita. Tunnen mieheni ja tiedan etta tulisi mykkakoulua ja iso riita jos sanoisin etten menisi. En laittanut enaa rahaa matkaan mutta pakko kai sinne on nyt menna , ensi vuonna en mene vaikka siitakin tulee iso riita varmasti kun sen kerron.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/83 |
15.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matka on ensi viikolla, pakko menna koska sita ei voinut perua. Mies kysyi jo ensi vuoden matkasta ja sanoin etten halua ensi vuonna koska opiskelu minulla viela kesken ja minulla ei ole vakituista tyota, ja haluaisin ensin saada opiskelut valmiiksi ja tyon ja tuntea itseni varmaksi toissa ja sitten vasta miettia matkoja. Mies loukkaantui ja alkoi mokottaa ja jopa heitti lautasen lavuaaria pain taysilla. :( tuollainen tilanne tuntuu pahalta. Ehka parempi etten puhu ensi vuoden matkasta mitaan (en mene enaa sille) vaan kayn nyt talla matkalla ja sen jalkeen sanon etten halua enaa matkalle kun mies pyytaa taas syksylla etta laittaisin rahaa matkatilille.

Ap