Mies painostaa matkalle
Olen avoliitossa miehen kanssa jolle kerran vuodessa matkustelu on erittäin tärkeää. Minua harmittaa vaan se että mies painostaa minua matkoille mukaan. Olen itse vielä opiskelija ja en haluaisi käyttää rahaa matkoihin. Nytkin mies painostaa laittamaan vielä 150 e matkakassaan. Matka on parin viikon päästä mutta ei huvittaisi lähteä. Siihen asti olen kesätöissä ja mieluummin tekisin töitä koko kesän.
Sanoin miehelle eilen että tämä on viimeinen matka jolle lähden. Mies alkoi itkeä ja tuli pahalle mielelle. Sanoin että hän voi lähteä ensi kerran yksin. Mies sanoi että ei ole sama asia mennä yksin ja itki.
Mitä ihmettä teen miehen kanssa? Hän ei ymmärrä etten halua matkoille vaan painostaa minut mukaan. Lisäksi hän melkein painostaa minua laittamaan vielä 150 e matkatilille vaikka olen sanonut monta kertaa etten halua laittaa enää. Mies sanoi että "kyllä ne rahat tulee takaisin sinne matkan jälkeen". Sanoo laittavansa omasta palkastaan markan jälkeen sen 150 e minun tililleni.
Kommentit (83)
No hemmetti, se maksaa joka sinne matkalle tahtoo. Eli mukaan vaan, mutta ukkos maksaa- myös sinun reissusi.
Olen jo laittanut pakon edessä jonkun verran rahaa matkailille :( pahimmalta tuntuu kun mies painostaa minua laittamaan vielä ja alkaa itkeä kun sanon että en tämän jälkeen enää ainakaan lähde matkalle. En tälle matkallekaan haluaisi mutta tiedän että mies suuttuu jos sanon etten lähdekään.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Mitä tekisitte tässä tilanteessa? Mies ei usko minun näkemystä.
Ap
Dumppaisin miehen jonka elämäntapa ei rimmaa omani kanssa. Etsi joku joka ajattelee asioista samalla tavalla kuin sinä. Toi sun nykyinen koittaa saada sut elämään yli varojesi. Mietipä onko sellainen suhde toimiva?
Vierailija kirjoitti:
Olen jo laittanut pakon edessä jonkun verran rahaa matkailille :( pahimmalta tuntuu kun mies painostaa minua laittamaan vielä ja alkaa itkeä kun sanon että en tämän jälkeen enää ainakaan lähde matkalle. En tälle matkallekaan haluaisi mutta tiedän että mies suuttuu jos sanon etten lähdekään.
Ap
Ei sillä miehen suuttumisella ole merkitystä.Lopeta toi suhde.
Vitsi mikä kynnysmatto AP on! Voivoi jos iso mies (poika) alkaa itkemään kun ei saa haluamansa. Toivottavasti ette tee lapsia. Menee kasvatus metsään kuitenkin kun se lapsi itkee eikä saa sitä mitä haluaa!
Mies sanoo myös että meillä on yhteiset rahat ja että jos ei ole yhteiset rahat se on luottamuksen puutetta.
Ap
Paljonko mies on laittanut matkatilille ja paljonko sinä?
Menisittekö te kuitenkin vielä tälle yhdelle matkalle? Ei sitä voi varmaan enää perua kun on vain 2 viikkoa siihen...
Ap
Vierailija kirjoitti:
Mies sanoo myös että meillä on yhteiset rahat ja että jos ei ole yhteiset rahat se on luottamuksen puutetta.
Ap
Ei hvetti. Lue nyt toi uudelleen ja mieti jos joku kaverisi kertois tuota sulle. Käskisit sen erota. Sulla on se perintö johon mies haluaa käsiksi. Nyt heivaa se mies kokonaan.HÖLÖMÖ!!!
Oisit jatkanut siihen viime viikkoiseen ketjuun.
Jos se on jo sovittu niin sitten lähtö on edessä. Ehkä teidän on syytä keskustella matkalla tulevaisuudesta.
Vierailija kirjoitti:
Menisittekö te kuitenkin vielä tälle yhdelle matkalle? Ei sitä voi varmaan enää perua kun on vain 2 viikkoa siihen...
Ap
En menisi, koska en nauttisi matkasta miehesi kaltaisen painostavan kumppanin kanssa.Yäk.
Mies on laittanut n. 4000 e (käy kokopäiväisesti töissä) ja minä n. 500 e (olen opiskelija). En haluaisi laittaa yhtään.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Mies on laittanut n. 4000 e (käy kokopäiväisesti töissä) ja minä n. 500 e (olen opiskelija). En haluaisi laittaa yhtään.
Ap
Älä laita enää. Mihin ihmeeseen olette lähdössä, kun on noin kallista?
Sano, että se joka tilaa, niin maksaa. Että voit toki lähteä, jos toinen sen haluaa tarjota, vaan muuten et voi panostaa. Kysy miksi haluaa reissuun, voisiko sen tarpeen täyttää edullisemminkin? Elämyksiä ja kokemuksia kun löytyy ihan Suomesta :)
Ihme asenne sinullakin. Pääset käytännössä ilmaiselle matkalle rakkaasi kanssa.
Jos mies nyt pyytää osallistumaan 150 e jonka maksaa vieläpä takaisin niin osallistu nyt ihmeessä.
Tämän kesän matka on sovittu ja varattu jo, turha sitä nyt on alkaa pilaamaan.
Seuraavalle matkalle et sitten lähde jos tosiaan et matkustelusta tykkää. Tai ehkäpä teillä on mukava matka, huomaat että se on hintansa arvoinen ja haluat itsekin toistekin.
Parisuhteessa usein tullaan vähän vastaan puolin ja toisin. Mies on tullut paljon vastaan maksamalla leijonanosan. Ehkä sinä voit tulla vastaan lähtemällä sinne avoimin mielin ja tekemällä parhaasi että matka on molemmille mukava.
Vierailija kirjoitti:
Ihme asenne sinullakin. Pääset käytännössä ilmaiselle matkalle rakkaasi kanssa.
Jos mies nyt pyytää osallistumaan 150 e jonka maksaa vieläpä takaisin niin osallistu nyt ihmeessä.
Tämän kesän matka on sovittu ja varattu jo, turha sitä nyt on alkaa pilaamaan.
Seuraavalle matkalle et sitten lähde jos tosiaan et matkustelusta tykkää. Tai ehkäpä teillä on mukava matka, huomaat että se on hintansa arvoinen ja haluat itsekin toistekin.
Parisuhteessa usein tullaan vähän vastaan puolin ja toisin. Mies on tullut paljon vastaan maksamalla leijonanosan. Ehkä sinä voit tulla vastaan lähtemällä sinne avoimin mielin ja tekemällä parhaasi että matka on molemmille mukava.
Ap on jo maksanut 500 ja vielä pitäisi maksaa lisäksi 150. Sillä ei ole väliä, maksaako mies valtaosan, jos samaan aikaan pakottaa ap:n elämään yli varojensa. Jos todella välittäisi ap:sta, varaisi halvemman matkan tai maksaisi itse kaiken.
Vierailija kirjoitti:
Ap
Minkä neidin kanssa seurustelet, jos itkulla painostaa sinua koko ajan.
Mieshän on surullinen. Mikset sen vertaa tee, että haluaisit lähteä hänen kanssaan kerran vuodessa matkalle? Ja miksi joku 150 euroa on sinulle ratkaiseva tuossa asiassa?
Vierailija kirjoitti:
Mieshän on surullinen. Mikset sen vertaa tee, että haluaisit lähteä hänen kanssaan kerran vuodessa matkalle? Ja miksi joku 150 euroa on sinulle ratkaiseva tuossa asiassa?
Minä haluaisin ostaa Guccin laukun, mutta vielä puuttuu 150. Mikset sen vertaa tee, että laittaisit sen tililleni? Koska MINÄ haluan. Itkettää ja olen surullinen :,(
Mitä tekisitte tässä tilanteessa? Mies ei usko minun näkemystä.
Ap