Millä lempinimellä kutsut autoasi?
Minulla on vanha Nissan Micra ja minä olen nimennyt Hänet Keijo-Annikiksi. Minkä niminen on Sinun autosi?
Kommentit (828)
Nissan eli Nisu. "ove" vaikka on ovF.
En millään lempinimellä. Volvo on Volvo ja Ford on Ford. Tai sun ja mun auto.
Hymyn kestävä😉 (= Vanha kottero)
Vierailija kirjoitti:
Meillä kakkosena Sorsa. Eli Opel Corsa. Vanhus voi hyvin 19- vuotiaana ja palvelee miestä joka päivä.
Ohis, mutta vanha Corsa on ehkä paras auto ikinä, jos ei kaipaa jatketta vaan mahdollisimman halpaa ja toimivaa autoa. Bensapihi, luotettava, ei juuri ruostu sekä edullinen hankkia ja huoltaa. Ajettavuuskin on vanhaksi pikkuautoksi vähintään ok. Myös 90-luvun Corsat laadukkaita, toisin kuin muut saman merkin mallit siltä ajalta. Sitä uudemmat Opelit kuitenkin hyviä autoja, joten vahva suositus jos ette halua maksaa brändilisää.
T. Automies
Exxon Valdez.
Poikaystävän vanha mersu joka söi enemmän öljyä kuin dieseliä, elettiin 90-lukua.
Vanha Pontiac Grand Prixini on GP, tai Pontinakki
Hopeanuoli.
Aiemmin ollut Nökkerö ja Galina Kulakova.
Kaksi uudempaa tullut auton ulkonäöstä, Galina tuli rekisterikilven kirjaimista. 
Välillä kaikki kuviteltavat voimasanat.
Vanha p*ska. Vanha pieni renault. Puhuttelu muoto käytössä ovelien stoppien, lukkiutuvien pyörien ym. yhteydessä. Erityisominaisuus toimia ensin näennäisen loistavasti ja jätättää sitten pitkien matkojen jälkeen parkkiin, varsinkin sateella ja pakkasella.
Vauhtipökäle ja Pappamobiili. 🥰 -98 Volvo v70
Tuo Vanha Rouva on hyvä - lainaisin sitä 96- vuoden autolleni, mutta ehdin jo nimetä sen Punaiseksi Paholaiseksi - se on kirkkaan punainen ja pelkään, että se vie myös kaikki rahat
Vanha kettu. Tulee rekkarista. On kyllä selvästi nainen.
Ihana vanha punaisen sitikka Elizabeth
Polttomoottoriautojen Tappaja. Ajan siis Tesla Model S Performancella.
- rakas tai paskakasa - riippuen tilanteesta
- vanha keltainen fiat oli tipu
Toosa