Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä järkeä parisuhteissa on?

Vierailija
03.07.2018 |

Nuorena miehenä en ymmärrä, miksi minun pitäisi rajoittaa elämääni, koska naisen mielestä se mitä minä teen ei ole kivaa. Tai joutua kuuntelemaan naisen tarinoita siitä, kuinka Liisa työpaikalla teki silleen ja tälleen. Varsinkin menkkasia muijia on mahdotonta sietää. Eikö ole helpompaa vain olla sinkku?

Kommentit (79)

Vierailija
21/79 |
03.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä miksi nykypäivänä pitäisi sitoa itsensä perinteiseen parisuhteeseen. Olen ollut suhteessa saman miehen kanssa kymmenisen vuotta, meillä on omat asunnot ja taloudet, matkustelemme, harrastamme, vietämme runsaasti aikaa yhdessä ja seksi on poikkeuksetta mahtavaa, mutta minulla ei ole pienintäkään halua muuttaa esimerkiksi omakotitalo helvettiin hänen kanssaan, tai edes yhteiseen rivariin, näin on oikein hyvä. Tuemme toisiamme myös suurissa elämän kriiseissä, olemme olleet tukena hautajaisissa, sairauksien kohdatessa, en tajua miksi ihmiset haluavat tuhota elämänsä ripustautumalla toiseen kuin hukkuva viimeiseen oljenkorteensa. Tai siltä ainakin nämä nykyajan parisuhteet kuulostavat. Tapellaan ja väännetään joka asiasta! Jos on niin vaikeaa, niin nykypäivänä taitaa olla mahdollista tehdä myös toisin?

Vierailija
22/79 |
03.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sokris kirjoitti:

Mene uutuubiin, kirjota "Jordan Peterson and men" ja siinä selittää maailman sensaatioksi noussut tohtoris setä miksi se vanhoillinen parisuhde ja yksiavioisuus ja merkityksellinen elämä ja kaikki muukin on oikeasti arvokasta ja suositeltava tavoite kaikille.

Älä alennu nykypäivän MGTOW ja muihin typeriin liikesuuntiin.

Ei kiinnosta mitkään MGTOW ja Incelien defenssiryhmät.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/79 |
03.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nainen 52 v ja niin rakastunut edelleen mieheeni viiden vuoden jälkeen. Oli niin vaikea olla toisistamme erossa että muutimme yhteen. Ja myös avioituminen tuntui hyvältä ja tärkeältä. Riitoja ei juuri ole ollut. Yhteiset kulut jaetaan nettotulojen suhteessa, tämä tuntuu molemmista oikeudenmukaiselta. Tehtiin myös avioehto koska molemmilla on omaa omaisuutta ja lapsia. Seksi on parasta mitä olen elämäni aikana saanut. Mies kannustaa minua työuralla ja minä häntä.

Ihanaa että elämä antoi minulle tällaisen lahjan. Lasten isä oli alkoholisti, ilkeä ja epäluotettava. Siksi osaan arvostaa nykyistä miestäni.

Vierailija
24/79 |
03.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En keksi yhtään hyvää syytä. 

Ei tulisi mieleenkään ottaa jotain miestä holhoamaan mitä teen ja koska. Miehillä on aina tapana hallita naista, olivat minkälaisia hippejä olevinaan, kaikilla on se sama tarve sisällä. Minä en sellasta holhoussuhdetta tarvitse mihinkään.

Perhe ja kaverit riittää ihmissuhteiden saralla, ovat aina riittäneet. Minun silmille ei miehet hypi.

n46

Näin vanhana naisena en minäkään ymmärrä parisuhteen "onnea ja autuutta". Kokeiltu on sitäkin puolta, ja huonoksi havaittu.

Minulle henk. koht vapaus on korvaamattoman tärkeää!

Vierailija
25/79 |
03.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parisuhde on ihan Last Season touhua :D Mielummin pari suhdetta kuin parisuhde! 

Saisit nyt edes sen ekan.

Vierailija
26/79 |
03.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisuhde on ihan turha pelko sulle, ap.

Vierailija
27/79 |
03.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin vanhempana naisena koen, että parisuhde on elämän tärkeimpiä kulmakiviä. Mieheni on paras ystäväni. Harrastan hänen kanssaan hyvää seksiä, mutta se ei kuitenkaan ole ainoa asia suhteessamme. Hän on elämänkumppanini, sielunkumppanini, jonka kanssa voin jakaa elämässäni sen riemut ja surut. En tunne olevani koskaan täysin yksin. Yhdessä meillä on perhe, jossa saan elää sen osana ja arvostettuna jäsenenä.

Ja mies varmaan ajattelee "Jes, onneksi olen käyttänyt elämäni tähän naiseen ja vielä tuli muutama lapsikin hankittua ettei varmasti saa olla enää rauhassa"

Mies vastaa omista ajatuksistaan ja päättää itse elämästään.

Jos mies on pysynyt suhteessa vuosia / vuosikymmeniä niin on kai se selvä että jotain mies on siitä suhteesta saanut.

Ei nainen pysty miestä väkisin pitämään.

Naisella on yleensä vähäisemmät fyysiset voimat ja usein pienemmät taloudelliset resurssit myös .

Mitä tulee siihen että saako olla rauhassa, niin ymmärrät jossain vaiheessa varmasti että kaikkea ei saa.

Jos haluat ehdotonta rauhaa , tarkoittaa se sinkkuutta läpi elämän. Jotkut eivät pidä siitä yksinäisyydestä jota se jossain määrin väistämättä tuo.

Ohis

Vierailija
28/79 |
03.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannatan tapailusuhdetta. En voisi kuvitellakaan muuttavani enää yhteen kenenkään kanssa. Nyt on ihanaa, kun voi olla ihan rauhassa omassa asunnossa työviikon ja nähdään vain viikonloppuisin. Ei ole riitoja eikä mitään. Ja jos on jostain syystä huonolla tuulella, voi sanoa ettei tänään käy tapaaminen. 

Pitkän avioliiton kokeneena ja sen jälkeen deittailleena miehenä olen samaa mieltä. En taida enää haluta kuin tapailusuhteen. Aluksi nainen voi olla ihastunut, mutta sitten pikkuhiljaa hän alkaa huomaamaan vikoja minussa ja sitten pitää alkaa sopeutumaan vaatimuksiin tavalla tai toisella. Kevyempi tapailu toimii helpommin.

Vierailija
29/79 |
03.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai menikö tunteisiin?

Vierailija
30/79 |
03.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa AP:n jutussa on vinha perä. Muuttaisinko tapani ja tottumukseni kotona ja mökillä naisen vuoksi? En! Oma tupa ja oma lupa, näin on paljon rauhallisempaakin. Ei valittamista!

Vierailija
31/79 |
03.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakkaus, ystävyys ja kumppani. Aito halu olla yhdessä ja jakaa elämä. Yhteiset lapset ja koti.

Ja myös se seksi. Yhdessä jo 27 vuotta.

Vierailija
32/79 |
03.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainut järkevä syy aloittaa parisuhde on lasten hankkiminen. Itse en ole tuosta kiinnostunut, joten parempi vaihtoehto keskittyä elämästä nauttimiseen, matkusteluun, itsensä kehittämiseen ja ylläpitää panosuhdetta parin mukavan miehen kanssa.

Vierailija
33/79 |
03.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parhaimmillaan parisuhde tuo elämääsi valtavasti riemua, voimaa ja mahtavaa yhteenkuuluvuuden tunnetta. Ja pahimmillaan se vie rahasi ja mielenterveytesi. Haaste on siinä miten valita oikea kumppani, kun toista ei voi kuitenkaan koskaan tuntea täysin. Tulette molemmat muuttumaan elämän aikana, ettekä kumpikaan vielä tiedä mihin suuntaan. Siitä huolimatta siinä hyvässä parisuhteessa on jotain niin taianomaista, että useimmat ihmiset jaksavat etsiä sitä vuosikymmeniä.

Vierailija
34/79 |
03.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taloudellisiin tai muunlaiseen huoltosuhteeseen perustuvat parisuhteet ovat hyvinkin järkeviä. Muuten ne perustuvat pääosin tunneseikkoihin.

Vierailija
35/79 |
08.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vispilä. kirjoitti:

En ymmärrä miksi nykypäivänä pitäisi sitoa itsensä perinteiseen parisuhteeseen. Olen ollut suhteessa saman miehen kanssa kymmenisen vuotta, meillä on omat asunnot ja taloudet, matkustelemme, harrastamme, vietämme runsaasti aikaa yhdessä ja seksi on poikkeuksetta mahtavaa, mutta minulla ei ole pienintäkään halua muuttaa esimerkiksi omakotitalo helvettiin hänen kanssaan, tai edes yhteiseen rivariin, näin on oikein hyvä. Tuemme toisiamme myös suurissa elämän kriiseissä, olemme olleet tukena hautajaisissa, sairauksien kohdatessa, en tajua miksi ihmiset haluavat tuhota elämänsä ripustautumalla toiseen kuin hukkuva viimeiseen oljenkorteensa. Tai siltä ainakin nämä nykyajan parisuhteet kuulostavat. Tapellaan ja väännetään joka asiasta! Jos on niin vaikeaa, niin nykypäivänä taitaa olla mahdollista tehdä myös toisin?

meilläkin omat asunnot. Viestitään ja sekstaillaan.

Vierailija
36/79 |
08.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kerron nyt sulle ap että on kaikille ehdottomasti parempi että pysyt sinkkuna. :D Pariutuminen ei ole millään muotoa pakollista tai edes suositus.

Vierailija
37/79 |
08.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tunne olevani koskaan täysin yksin.

Tämä olisi mun pahin painajainen. 

Vierailija
38/79 |
08.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulisi menkkanaisen olevan ihan ihanne. Kuukautisten aikaan naisen estrogeenit on alimmillaan ja testot ylimmillään joten naiset muistuttaa silloin miehiä. Luulisi viihtyvän kaltaisensa seurassa.

Vierailija
39/79 |
08.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä mene parisuhteeseen jos et siedä naisia. En minäkään olisi jos se olisi noin kamalaa pakkopullaa.

Vierailija
40/79 |
08.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai menikö tunteisiin?

Miksi ihmeessä kellään menisi tunteisiin se ettei joku anonyymi henkilö halua suhteeseen?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan seitsemän