Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä järkeä parisuhteissa on?

Vierailija
03.07.2018 |

Nuorena miehenä en ymmärrä, miksi minun pitäisi rajoittaa elämääni, koska naisen mielestä se mitä minä teen ei ole kivaa. Tai joutua kuuntelemaan naisen tarinoita siitä, kuinka Liisa työpaikalla teki silleen ja tälleen. Varsinkin menkkasia muijia on mahdotonta sietää. Eikö ole helpompaa vain olla sinkku?

Kommentit (79)

Vierailija
1/79 |
03.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin vanhempana naisena koen, että parisuhde on elämän tärkeimpiä kulmakiviä. Mieheni on paras ystäväni. Harrastan hänen kanssaan hyvää seksiä, mutta se ei kuitenkaan ole ainoa asia suhteessamme. Hän on elämänkumppanini, sielunkumppanini, jonka kanssa voin jakaa elämässäni sen riemut ja surut. En tunne olevani koskaan täysin yksin. Yhdessä meillä on perhe, jossa saan elää sen osana ja arvostettuna jäsenenä.

Vierailija
2/79 |
03.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin vanhempana naisena koen, että parisuhde on elämän tärkeimpiä kulmakiviä. Mieheni on paras ystäväni. Harrastan hänen kanssaan hyvää seksiä, mutta se ei kuitenkaan ole ainoa asia suhteessamme. Hän on elämänkumppanini, sielunkumppanini, jonka kanssa voin jakaa elämässäni sen riemut ja surut. En tunne olevani koskaan täysin yksin. Yhdessä meillä on perhe, jossa saan elää sen osana ja arvostettuna jäsenenä.

Ja mies varmaan ajattelee "Jes, onneksi olen käyttänyt elämäni tähän naiseen ja vielä tuli muutama lapsikin hankittua ettei varmasti saa olla enää rauhassa"

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/79 |
03.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mieheni on sanonut, että olen hänen koko elämänsä, ettei hänellä olisi mitään ilman minua. Kun/jos löydät sen oikean, niin ymmärrät. Hyvässä parisuhteessa on hyvä olla. Siltikin joitakin asioita joutuu rajoittamaan toisen vuoksi tai ainakaan kysymättä ei kannata tehdä liian isoja ratkaisuja. Toisen ikävätkin jutut on kuunneltava ja oltava tukena, mutta niin se toinenkin on tukena sinulle, kun tukea tarvit. Joskus saatetaan riidelläkin, mutta sopiminen on suloista. Yksin on silti parempi olla kuin huonossa liitossa.

Vierailija
4/79 |
03.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun mieheni on sanonut, että olen hänen koko elämänsä, ettei hänellä olisi mitään ilman minua. Kun/jos löydät sen oikean, niin ymmärrät. Hyvässä parisuhteessa on hyvä olla. Siltikin joitakin asioita joutuu rajoittamaan toisen vuoksi tai ainakaan kysymättä ei kannata tehdä liian isoja ratkaisuja. Toisen ikävätkin jutut on kuunneltava ja oltava tukena, mutta niin se toinenkin on tukena sinulle, kun tukea tarvit. Joskus saatetaan riidelläkin, mutta sopiminen on suloista. Yksin on silti parempi olla kuin huonossa liitossa.

Kuulostaa ihan paskalta

Vierailija
5/79 |
03.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja mies varmaan ajattelee "Jes, onneksi olen käyttänyt elämäni tähän naiseen ja vielä tuli muutama lapsikin hankittua ettei varmasti saa olla enää rauhassa"

No lapsi oli miehen oma aloite kuten myös parisuhdekin, että sitä saa mitä tilaa.

Vierailija
6/79 |
03.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisuhde muuten ei ole pakollista elämässä. Jos kyvyt sellaiseen ei riitä, on parempi olla yksin.

Vierailija
7/79 |
03.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisuhde on ihan Last Season touhua :D Mielummin pari suhdetta kuin parisuhde! 

Vierailija
8/79 |
03.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rahaakin menee kun muija päättää hankkia ties mitä posliinikissoja ja jotain "live, laugh, love" tauluja joka huoneeseen.

Jos parinkympin pikkusälä menee budjettisi yli, kannattaa panostaa naisten sijaan opiskeluun ja hankkia aikuisen ihmisen tulot.

Vierailija
9/79 |
03.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet pihi ja katkera. Onko muijas aito?

Vai keksitkö hänet, jotta voit esittää täydellistä adonista. Oot kuitenkin kadun Pekka, jota kukaan ei huomioi.

Ole kiitollinen, että "muijas" haluaa sua. Sun persoonallisuus ei viehätä muita.

Vierailija
10/79 |
03.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rahaakin menee kun muija päättää hankkia ties mitä posliinikissoja ja jotain "live, laugh, love" tauluja joka huoneeseen.

Jos parinkympin pikkusälä menee budjettisi yli, kannattaa panostaa naisten sijaan opiskeluun ja hankkia aikuisen ihmisen tulot.

Saitko matematiikasta A? Kun jotain 5€ tauluja ja ties mitä kulutuspaskaa alkaa tulla niin helposti menee sen 500€ kuukaudessa.

Vierailija
11/79 |
03.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totuussssicln kirjoitti:

Vai keksitkö hänet, jotta voit esittää täydellistä adonista. Oot kuitenkin kadun Pekka, jota kukaan ei huomioi.

Ole kiitollinen, että "muijas" haluaa sua. Sun persoonallisuus ei viehätä muita.

+ muijat voisivat näin vuonna 2018 hommata ne omat rahat

Vierailija
12/79 |
03.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Totuussssicln kirjoitti:

Miten se sanonta menikään 🤔 ei ole tyhmä, joka pyytää vaan se joka maksaa???

Itse olet kumppanin valinnut. Tää mikään afganistan ole missä joudut olemaan kenenkään kanssa. Eroa ja lopeta esittäminen.

Vierailija
13/79 |
03.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En keksi yhtään hyvää syytä. 

Ei tulisi mieleenkään ottaa jotain miestä holhoamaan mitä teen ja koska. Miehillä on aina tapana hallita naista, olivat minkälaisia hippejä olevinaan, kaikilla on se sama tarve sisällä. Minä en sellasta holhoussuhdetta tarvitse mihinkään.

Perhe ja kaverit riittää ihmissuhteiden saralla, ovat aina riittäneet. Minun silmille ei miehet hypi.

n46

Vierailija
14/79 |
03.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totuussssicln kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totuussssicln kirjoitti:

Itse olet kumppanin valinnut. Tää mikään afganistan ole missä joudut olemaan kenenkään kanssa. Eroa ja lopeta esittäminen.

No pitihän niitä nyt hetken saada painaa, kaikilla oli hyvä kroppa mutta hermot meni siihen tyhmään mieleen. En jaksa vaivautua rumiin naisiin, koska mikä pointti on roikottaa naista jota ei voi edes nussia ilman paperipussia?

Vierailija
15/79 |
03.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En keksi yhtään hyvää syytä. 

Ei tulisi mieleenkään ottaa jotain miestä holhoamaan mitä teen ja koska. Miehillä on aina tapana hallita naista, olivat minkälaisia hippejä olevinaan, kaikilla on se sama tarve sisällä. Minä en sellasta holhoussuhdetta tarvitse mihinkään.

Perhe ja kaverit riittää ihmissuhteiden saralla, ovat aina riittäneet. Minun silmille ei miehet hypi.

n46

oot 46v voiskohan olla niin päin, että miehet eivät enää lähesty sinua. Aika kovat defenssit kyl ei siinä :D

Vierailija
16/79 |
03.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Totuussssicln kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totuussssicln kirjoitti:

No pitihän niitä nyt hetken saada painaa, kaikilla oli hyvä kroppa mutta hermot meni siihen tyhmään mieleen. En jaksa vaivautua rumiin naisiin, koska mikä pointti on roikottaa naista jota ei voi edes nussia ilman

Olet jo päättänyt jättää, joten tee se ja anna naiselle mahdollisuus löytää jonkun.

Vierailija
17/79 |
03.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisuhteissa ei mun mielestäni ole mitään järkeä. Parikymppisestä lähtien olen ihmetellyt, miksi kaverit ja ystävät tieten tahtoen haluavat pilata elämänsä jämähtämällä yhden ihmisen kanssa neljän seinän sisälle - siinä menee vapaus.

Lastenhankinta on toinen juttu: naisten on järjetöntä hankkia kaulaansa myllynkivi 15 vuodeksi. Miehet sentään pääsevät kakaroistaan helpommin vapaalle tai kokonaan eroon jos eivät enää jaksa perheleikkiä (eroissa edelleenkin lapset tungetaan melkein aina äidin hoidettaviksi).

N41, onnellinen ikisinkku joka ei ole koskaan halunnut seurustella tai deittailla 

Vierailija
18/79 |
03.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totuussssic kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totuussssicln kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totuussssicln kirjoitti:

No pitihän niitä nyt hetken saada painaa, kaikilla oli hyvä kroppa mutta hermot meni siihen tyhmään mieleen. En jaksa vaivautua rumiin naisiin, koska mikä pointti on roikottaa naista jota ei voi edes nussia ilman

Olet jo päättänyt jättää, joten tee se ja anna naiselle mahdollisuus löytää jonkun.

Aika tyhmä idea. Jättää vakipillu sen takia ettei halua perustaa jotain perhettä, ok...

Vierailija
19/79 |
03.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannatan tapailusuhdetta. En voisi kuvitellakaan muuttavani enää yhteen kenenkään kanssa. Nyt on ihanaa, kun voi olla ihan rauhassa omassa asunnossa työviikon ja nähdään vain viikonloppuisin. Ei ole riitoja eikä mitään. Ja jos on jostain syystä huonolla tuulella, voi sanoa ettei tänään käy tapaaminen. 

Vierailija
20/79 |
03.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene uutuubiin, kirjota "Jordan Peterson and men" ja siinä selittää maailman sensaatioksi noussut tohtoris setä miksi se vanhoillinen parisuhde ja yksiavioisuus ja merkityksellinen elämä ja kaikki muukin on oikeasti arvokasta ja suositeltava tavoite kaikille.

Älä alennu nykypäivän MGTOW ja muihin typeriin liikesuuntiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kuusi