Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten Lidlissä voi olla niin halpaa vissyä? Mikä koira tässä on haudattuna?

Vierailija
02.07.2018 |

Siis 1,5 litraa kivennäisvettä, 0,20€ + pantti 0,40€. Yhteensä 0,60€, iso pullo. Millä laskuopilla tuo on kannattavaa?

Kommentit (86)

Vierailija
81/86 |
03.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä hyvää! Ostan aina sitä. Melkein ilmaistakin.

Sodastream on vielä ilmaisempaa. Sellainen kannattaa hankkia, jos on hiilihapotetun veden suurkuluttaja.

Sodastream on kalliimpaa kuin Lidlin ja Prisman halvimmat vissyt, lisäksi vielä laitteen hinta ja tekemisen vaiva.

Sodastream on Israelilainen :(

Vierailija
82/86 |
03.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pien pullottaja kirjoitti:

Jospa ihmiset tietäisivät, miten nuo halvat kuplavedet tuotetaan, niin eipä moni ostaisi edes pesuvedeksi. Hanavettä ties mistä itäblokin maasta ja 'hiilihappo' ruutataan pulloon vuosia pesemättömänä olleella letkulla paljain käsin. Huh huh, sijoittakaa nyt hiukan terveyteenne!

Lidlin Saskiat tulee Löningenin lähteestä, ihan sieltä Pohjois-Saksasta. Löningen on aika lähellä Tanskaa. Se on kuuluisa myös kylpyläkaupunkina. Kaupungissa tuotetaan myös muita Suomeen tuottavia kaupan merkkejä :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/86 |
04.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö vettä tule hanastakin, ettei sitä tarvitse kaupasta kalliilla rahalla ostaa...?!?

Oletko sinä aina kotona? Minä ostan autoon pullon ja juon sitä kuumina päivinä. Ei tarvitse kotiin asti ajaa. Se vasta kallista on.

Vierailija
84/86 |
04.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi yritysasiantuntija sanoi, että Lidl on oikeasti pankki eikä kauppa. Ostaa tavaroita ison erän, muttei maksa heti vaan vasta pidemmän ajan päästä myytyään ne ja sijoittaa sillä völin eron, joka kai koostuu alv:sta.

Vierailija
85/86 |
04.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä hyvää! Ostan aina sitä. Melkein ilmaistakin.

Sodastream on vielä ilmaisempaa. Sellainen kannattaa hankkia, jos on hiilihapotetun veden suurkuluttaja.

Paljonko noissa Sodastreamin jutuissa on kivennäisiä? Itse ainakin juon kivennäisten, en hiilihapon takia.

Ne kivennäiset (suolat) saa paremmin ruoasta. Minä juon niitä kun en raahaa vettä kotoa mukaani kun olen liikkeellä.

Vierailija
86/86 |
04.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksi yritysasiantuntija sanoi, että Lidl on oikeasti pankki eikä kauppa. Ostaa tavaroita ison erän, muttei maksa heti vaan vasta pidemmän ajan päästä myytyään ne ja sijoittaa sillä völin eron, joka kai koostuu alv:sta.

Höpö höpö...

Noin toimii kaikki suuret yritykset jotka ovat onnistuneet puristamaan logistiikkansa huippuvireeseen. Nokia käytti sitä menestyksellä eikä sitä pankiksi voi kutsua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kahdeksan