Nainen, saatko seksiä useimmiten kun haluat
Kommentit (26)
Vierailija kirjoitti:
Tekisi kieltämättä mieli tylyttää takaisin ja antaa maistaa omaa lääkettään. Onko enää muita keinoja, kun rautalankakeskustelu ei tehoa ja erolla en halua uhkailla? Nykyinen tilanne on minulle taas kestämätön, kun herran halut sanelee kaiken.
Eivät kostotoimet eikä järkipuhekaan kumppania seksiasiassa muuta, halua kun ei voi pakottaa. Me vaan ollaan erilaisia ajattelen.
Eli meidän kaltaiset ihmiset syttyvät herkästi jos toinen osoittaa intohimoja, mut meidän kumppanit eivät vissiin syty siitä. Mun mies ainakin tuhahtaa, jopa ärsyyntyy selvästi jos koitan lähennellä, koska hänen pitää olla just ”sillä tuulella”. Eli omat halut pitää pitää häkissä ja sitten vasta on lupa haluta ja olla seksuaalinen kun hänelle sopii.
Jos lisäksi seksidraivi on erilainen niin kahta kamalampi, joutuu aina odottelemaan että oisko tällä viikolla hänellä se fiilis, jaa ei.. no ehkä ylihuomenna, jaa ei... Ajan kanssa huomannu että seksistä on mennyt jotenkin maku kun aina mennään toisen pillin mukaan. Eipä siinä kovin haluttavaksikaan itseään tunne kun ei saa toista vieteltyä ikinä, se masentaa ihan vietävästi.
Miehillä ymmärtääkseni samaa kokemusta joilla on tommonen nainen, tulee vähitellen vaan fiilis että ei se kukko käskien laula kun nainen sanoo että no nyt sopis panna.
Helpommalla pääsee kun vaan myöntää ettei toista voi muuttaa.
Saan aina, mutta mies ei. Tosin ei sekään puutteessa ole, seksiä 3-6 kertaa viikossa. Pysyy metsästysvietti yllä. Riittää että katson sitä tietyllä tavalla. ;)
Toki itsekin olen joustava, viimeksi eilen otin suihin, kun tiesin että sen tekee mieli, mutta mulla menkat&mahakipu.
9 vuotta yhdessä.
Kotona en todellakaan. Haluaisin joka päivä ainakin kerran. Menee viikkoja, joskus kuukausiakin, ilman. N
Vähän sama täällä :(. Monet pakit on tullut kun on aloitteita tehnyt... Nykyään ei enää viitsi aloitteita tehdä juurikaan. Mies saa aina kun haluaa, olen aika aktiivinen 😀
Munaa tulee aina kun haluan, niin saa myös miehenikin.
Ei tipu kotoa seksiä lainkaan. Vakipanon kanssa nähdään n joka toinen viikko ei riittävästi. Kun seksiä olisi edes viikottain olisin tyytyväinen. Mulle kelpaisi kyllä vaikka joka päivä
N50