Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nainen ja tinder, miksi käytät tekosyitä/valehtelet?

Vierailija
02.07.2018 |

On tullut jo todella tutuksi tinderin kautta naisten antamat pakit erilaisten tekosyiden/valehtelun varjolla.
Yksi suosittu tekosyy tuntuu olevan että "en ole vielä valmis parisuhteeseen"
Pahinta tässä on se että minä sinisilmäisenä miehenä uskoin nuo selitykset kunnes näen naisen naaman tulevan taas vastaan tinderissä.. Eikö kannattaisi mielummin olla ihan rehellinen? Vaikka naisilta tulee pakkeja liukuhihnalta niin äärimmäisen harvoin kuulet kuitenkaan suoranaista "ei" sanaa käytettävän.
Sitten kun yrität kysyä naiselta, että miksi niin ei saa minkäänlaista rehellistä vastausta.

Kommentit (53)

Vierailija
41/53 |
02.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oikeasti sinua harmittaa, että tuli pakit, eikä se tapa, millä ne annettiin. Ota asia niinkuin mies äläkä ruikuta. Olen itse naisena saanut pakkeja, mutta ikinä en ole alkanut syyllistämään niiden antajaa, vaan todennut, että ok, minun puolella oli kiinnostusta, hänen ei. Menen eteenpäin.

Mikä siinä on teille joillekin niin vaikeaa?

Kyllä tuo tapa harmittaa myös pakkien lisäksi.

Huomattavasti mielummin otan vastaan rehelliset suorat pakit kuin tuollaisen "en ole vielä päässyt edellisestä suhteesta/exästä yli" tekosyypakit ja sitten petyn kun huomaan että nainen edelleen jatkaa tinderin käyttöä.

Sä olet kauhea stalkkeri.

Mitä se sulle kuuluu, mitä toinen tekee? Ei tykännyt susta, jatkaa etsimistä.

Törmää samaan naiseen toiste tinderissä = stalkkaus? Jaha.

Vierailija
42/53 |
02.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä taitaa se suurin ongelma olla. Miehelle kelpaa, jos naisesta ei löydy vikoja. Naiselle ei kelpaa pelkkä hyvä mies ilman vikoja, vaan pitää pystyä jotain siihen päälle vielä tarjoamaan, mitä nainen ei osaa edes itse selittää. Torujutuksi tullessaan mies kuvittelee itsessään olevan jotain vikaa, mutta naiset eivät koskaan kerro missä se vika on. Lopputulos on se, että mies saa jatkuvasti kuulla ympäriltään olevansa hyvä ja ihan kiva, ja että miten noin mukava mies ei ole löytänyt ketään, mutta silti ei kelpaa yhdellekkään naiselle. 

Tämä on suuri ongelma. Itse naisena koen isona turn offina sen, jos miehen jutuista/asenteesta käy ilmi, että hän etsii ketä vain kivaa naista ja minä olen kuka tahansa kiva nainen, mutta minussa ei ole mitään erityistä. Minä kaipaan suhteelta jaettuja kiinnostuksenkohteita ja harrastuksia, yhteensopivaa huumorintajua ja juuri sitä jotain "mitä ei osaa itse selittää", kutsui sitä sitten kemioiksi, synkkaamiseksi tai miksi vain. Se jokin ei ole mikään ulkoinen seikka kuten "leveät hartiat" vaan enemmänkin "vau miten hyvin tulimme juttuun heti ekalla tapaamisella". En minä jaksa elää loppueläämäni miehen kanssa joka on ihan ok, mutta jonka kanssa ei oikeasti ole mitään yhteistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/53 |
02.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heti kun tajuat, että 90% naisistakin etsii Tinderistä pääasiassa seksiseuraa ja parisuhde on vain kiva lisä, joka tulee seksin kautta, jos on tullakseen, niin elämäsi helpottuu huomattavasti. Ei Tinderiä pidä ottaa vakavasti. Se on lelu ja ajanviettoväline, jonka avulla voi löytää ihmisen hauskanpitoseuraksi.

Onko näin? Mä ainakin miehenä käytän tinderiä ihan tosimielellä ja haluan käydä kunnon treffeillä ja seksi tulee sitten kun tulee ja mieluiten aika pian sovitaan että ei tapailtaisi enää muita.

Toivon aika rauhallista tutustumista.

Vaikea tietysti sanoa, kun en kaikkia naisia tunne, mutta kyllä ainakin kolmekymppisissä naisissa tuntuisi olevan suuri osa ihan parisuhdetta sieltä hakemassa. Osa tosin voi sen lisäksi harrastaa joskus panotreffejä, jos sopiva tyyppi osuu kohdalle.

Vierailija
44/53 |
02.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Pahoittelen, en ole kiinnostunut sinun persoonastasi/ulkonäöstäsi/älystäsi/koulutuksestasi jne."

Olisiko oikeasti parempi?

Suoraan sanottuna kyllä olisi. Kaipaisin jonkinlaista konkreettista selitystä mistä eivät minussa pidä.

Tällä hetkellä en ole yhtään varma että mikä se on, onko se juuri ulkonäkö vai jokin muu tietty asia.

Vian puuttuminen ei riitä motiiviksi seurustella.

Täytyy olla jotain positiivista ainutlaatuista.

Mitä kukakin kaipaa on eri juttu.

Mikä on kun miehet jää vänkäämään perusteluja?

Deittailussa kukaan ei ole sulle selitystä velkaa.

Tässä taitaa se suurin ongelma olla. Miehelle kelpaa, jos naisesta ei löydy vikoja. Naiselle ei kelpaa pelkkä hyvä mies ilman vikoja, vaan pitää pystyä jotain siihen päälle vielä tarjoamaan, mitä nainen ei osaa edes itse selittää. Torujutuksi tullessaan mies kuvittelee itsessään olevan jotain vikaa, mutta naiset eivät koskaan kerro missä se vika on. Lopputulos on se, että mies saa jatkuvasti kuulla ympäriltään olevansa hyvä ja ihan kiva, ja että miten noin mukava mies ei ole löytänyt ketään, mutta silti ei kelpaa yhdellekkään naiselle. 

Ihan hyvä pointti, kyllähän tuossa on totuutta.

Minä ap saan kuulla monilta naisilta miten olen kiva, mukava, hyväsydäminen, huomaavainen ja viihtyvät mun seurassa mutta silti kuitenkin haluavat minusta eroon.

Muistan kun kerran nainen antoi pakit sanoilla "olisit ollut mulle liian hyvä". Just joo..

Vierailija
45/53 |
02.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee vaan feikkiprofiili komeilla kuvilla. Sitten voit antaa noitten muikkileiden samaa lääkettä.

Sori en ookkaan vielä päässyt eksästä yli.

Ei meillä vaan synkkaa.

Meillä on liian erilaiset harrastukset/elämäntyyli.

Oot 2v liian vanha/nuori mulle.

Deittaan vaan naisia jotka asuvat alle/yli 15 minsaa kodistani.

Haluan naisen jolla on unelmia.

Saat nähdä millaista raivareita ja v tekstiä niiltä tulee kun eivät oman tyylisiä pa ska tekosyitä niele.

Vierailija
46/53 |
02.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori, minusta pakkien antajan ei tarvitsekaan olla rehellinen. Suoruus on usein kiusallista, jopa kipeää myös sille torjujalle, ja minusta kukaan ei ole velkaa sitä tuntemattomalle ihmiselle.

Vierailija
47/53 |
02.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"En ole vielä valmis parisuhteeseen" ei rajaa pois sitä, etteikö voisi metsästää satunnaishuvia Tinderistä. Sitähän varten se parhaiten toimii.

Eli pitäisi vastata kyllä se seksiseura ilman sitoumuksiakin käy?

Jostain syystä epäilen ettei se toimisi.

Vierailija
48/53 |
02.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tee vaan feikkiprofiili komeilla kuvilla. Sitten voit antaa noitten muikkileiden samaa lääkettä.

Ei meillä vaan synkkaa.

Saat nähdä millaista raivareita ja v tekstiä niiltä tulee kun eivät oman tyylisiä pa ska tekosyitä niele.

En oikein haluaisi sortua tuollaiseen vaikka uskon kyllä, että komea naama voisi vaikuttaa naisten suhtautumiseen.

Tarkoitan muutenkin tässä ketjussa siis pakkeja sellaisilta naisilta joita on jo tavannut treffeillä vähintään kerran tai muutaman kerran.

Vierailija
49/53 |
02.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itselläni syy pakkeihin on pääsääntöisesti se, etten ihastu tyyppiin yhtään, vaikka ei hänessä mitään vikaa olekaan. Silti usein tivaavat jotain konkreettista syytä, vaikka kuinka yritän selittää, että tunnut vain kaverilta.

Tämä! Monessa miehessä, joille olen antanut pakit, tai joiden kanssa homma ei vaan ole edennut, ei ole ollut mitään vikaa- ei siis ulkonäössä, ammatissa, luonteessa tai missään muussakaan. Sitä kuuluisaa kemiaa ei vaan ole ollut. Osa on jäänyt kavereiksi. Ja yleensä olen yrittänyt ilmaista asian, niin että toisessa ei todellakaan ole ollut mitään vikaa, vaan niitä tunteita ei yksinkertaisesti ole herännyt. Toisten kanssa natsaa, toisten ei. Se vaan menee niin. Joku voi olla vähemmän hyvännäköinen, tai menestynyt, mutta tuntua oikeammalta. Ei kannata loukkaantua vaan mennä vaan eteenpäin. Nämä jutut ei toimi aina loogisesti.

Vierailija
50/53 |
02.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei meillä vaan synkkaa.

No huh huh että voi olla katkera siitä että joku nainen ei ole kiinnostunut. Että ihan samaa lääkettä.

Miksi tälläiset ihmiset deittailee jos eivät itse osaa kiinnostua toisesta ihmisestä? Mitä sinä oikein haet?

Vierailija
51/53 |
02.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sori, minusta pakkien antajan ei tarvitsekaan olla rehellinen. Suoruus on usein kiusallista, jopa kipeää myös sille torjujalle, ja minusta kukaan ei ole velkaa sitä tuntemattomalle ihmiselle.

Jotenkin tulee mieleen tästä kommentista, että kirjoittaja on vielä täysi lapsi, tai lähes empatiakyvytön.

Vierailija
52/53 |
02.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei meillä vaan synkkaa.

Miksi ihmeessä? Tuollainen kertoo vain ja ainoastaan heikosta itsetunnosta.

Miksi sinun mielestäsi naiset eivät saa valita, kenestä kiinnostuvat?

Vierailija
53/53 |
02.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ihanko oikeasti halusit seksiä viikko sen jälkeen, kun oltiin tutustuttu, vaikka kerroin pitäväni tutustumisesta ensin? Me ei selvästi hahmoteta aikaa samalla tavalla."