Mitä mieltä olet naku-uimisesta?
Itse en noista nakurannoista tykkää mutta mökillä tai vähän syrjöisemmällä alueella on todella kivaa uida alasti vaimon kaa
Kommentit (41)
Eiköhän kaikki suomalaiset mökillä mene saunasta alasti uimaan? Se kuuluu täällä tapoihin. Mihinkään nudistirannalle en lähtisi, siellä käy vain pervoja vanhoja äijiä, jotka haluavat esitellä muniaan.
Joskus kun päässyt mökille, saunasta nakuna uimaan yksin.Mutta naapureita ei mailla ei halmeilla .Paikalla omaa porukkaa päätalolla.Mitä pahaa siinä on?Missään seka saunoissa en käy. Mutta kyllä käyn naisten lenkki saunassa naisena.
Vierailija kirjoitti:
Joskus kun päässyt mökille, saunasta nakuna uimaan yksin.Mutta naapureita ei mailla ei halmeilla .Paikalla omaa porukkaa päätalolla.Mitä pahaa siinä on?Missään seka saunoissa en käy. Mutta kyllä käyn naisten lenkki saunassa naisena.
Et käy siellä kuitenkaan miehenä?
Just viettänyt viikon alasti järvessä. :) En voisi kuvitellakaan kuitenkaan alasti enkä edes uimapuku päällä uivani missään muualla, kuin tarpeeksi syrjäisellä paikalla
En mitään mieltä. Miksi pitäisi olla?
Olihan se nyt aika hassua, jos pukeutuisi uimaan omassa rannassa, johon kukaan ei edes näe.
Kannatan, ainakin kaikille 15-30 vuotiaille naisille
Vierailija kirjoitti:
Kannatan, ainakin kaikille 15-30 vuotiaille naisille
15v nainen?
Se on ihanaa.
Mutta ei voi kun naapuri.
Sanoo jo nyt että olen erikoinen kun kerran olin bikineillä omalla rannalla. Pitäisikö uida t-paita päällä että jätetään rauhaan kommenteilta?
Monilla penis kutistuu viileässä vedessä. Minulla ongelmana että tulee erektio heti jos viileä vesi. Lämmin vesi ei tee erektiota.
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän kaikki suomalaiset mökillä mene saunasta alasti uimaan? Se kuuluu täällä tapoihin. Mihinkään nudistirannalle en lähtisi, siellä käy vain pervoja vanhoja äijiä, jotka haluavat esitellä muniaan.
Ei mene, älä yleistä.
Kolmannes kyselyyn vastanneista ui alasti.
https://www.vauva.fi/keskustelu/5186670/uitko-alasti-vai-uimahousuissau…
Mökillä käyn pulahtamassa nakuna mutta en ui pitempään. Nakkena on turvaton olo uidessa vaikka todennäköisyys hauen kileihin kiinni käymiseen on pieni.
Vierailija kirjoitti:
En tykkää, koska penis on pieni.
Ei kai uimisen ole tarkoitus ollakkaan aikuisviihdemessut?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tykkää, koska penis on pieni.
Ei kai uimisen ole tarkoitus ollakkaan aikuisviihdemessut?
On tietyissä tilanteissa. Ei ole hyvä olla pieni.
Vierailija kirjoitti:
Kuuluu ilman muuta suomalaisiin tapoihin. Mutta ei kaikki alasti mene. Voi olla mökkinaapuri ihan vieressä tai muista syistä mökin tavoissa käyttää uimavaatteita.
Se on ihanaa, eikä tarvitse olla edes oma vaimo.