Olen totaalisen voittamaton kivi, paperi, sakset -pelissä
Hauskaa miten tästä lapsuusajan leikistä on tullut tapa ansaita muutama kymppi aina kun mennään baariin, istumaan iltaa jne. Viimeisen kahden vuoden aikana olen hävinnyt tyyliin 10 "kättä". Tiedän, että tämä perustuu todennäköisyyksiin, mutta yritän vain lukea ihmistä ja tilannetta. Kerran otettiin testiksi kaverin kanssa 100 peliä, joista hävisin yhden. 😂
Voisikohan tällä lyödä oikeasti rahoiksi?
Kommentit (12)
Vierailija kirjoitti:
en usko
Uskon kyllä ettet usko. En minäkään uskoisi, eikä muutkaan ennen kuin näkevät itse. Olen ollut lapsesta saakka tavattoman hyvä lukemaan ihmisiä ja ennakoimaan mitä he sanovat. 12-vuotiaana psykologi sanoi, että joillakin on vain epätavallisen hyvä intuitio ja kyky päästä toisen "mieleen".
Tänään lounastauolla 10/10. Työkaveri hävisi lounaan ja siis kaikki 10 peliä.
lol :D en tiedä, kuulostaa hauskalta.
Eiks ainaki joskus ollu sm tai mm kisoja? Kai niistä jotain voi voittaa.
Jaa.. mä saan taitettua oman peniksen oman pyllyreijän sisään.
No se on jo selvää että liki kaikki lyö sakset ensin. Myöskin ristinollan pystyy aina pelaamaan voittoon tai tasan ilman että ikinä häviää.
Avaat siis kätesi vasta kun kaveri on jo omansa avannut. Oikeastihan tuossa pitäisi kilpailla siten että kilpailijat ei näe toistensa kättä ja tuomari julistaa tuomiot.
Ai saakeli, kun pääsisi rässimään kanssasi :D Rakastan tuota peliä ja voisin kokeilla tuon sadan pelin testikierroksen. Harmi, ettei täällä toimistossa saa muita jakkupukutätejä innostettua peliin.
Mäkin oon!
Näen jostain pienen pienestä eleestä, mikä tuleman pitää. Sekunnin murto-osassa vaihdan parempaan.
Olen myös korttipeleissä tosi haka. Kyllä tämä leivän pitää suussa, mutta olen ajatellut suurempiakin rahoja...
Jokin lahjakkuuden laji tämä. Ol.in aikoinani kyllä koulussa ihan ässä liikunnassa. Onko tässä jotain korrelaatiota?
Jaa.. mä saan taitettua oman peniksen oman pyllyreijän sisään.
Nuorempana voitin aina, mutta nyt on tuo "taito" hävinnyt
en usko