Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ei halunnut treffeille kuultuaan koiristani.

Vierailija
02.07.2018 |

Muuten niin ihanan oloinen mies menetti kiinnostuksen kun kerroin sille koiristani :(
Hän sanoi ettei halua seurustella "kennel-ihmisen" kanssa.
Onko se niin iso turn off jos omistaa kolme koiraa? Eikä mulla ole mitään kenneliä.

Kommentit (253)

Vierailija
141/253 |
02.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa tutustua paremmin ennenkuin paljastaa moisen perversion.

Vierailija
142/253 |
02.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä kun on koiraihmisiä, niin voisiko joku kertoa mistä se haju tulee, joka on monessa taloudessa jossa useita isoja koiria.

Kun tälläisessä taloudessa vierailee niin se haju tarttuu vaatteisiin eikä lähde kuin pesussa. Se haju on todella voimakas ja pistävä, tulee mieleen märkä koira,märkä koiranruoka tms.

Se on siis niin voimakas ja kamala haju että julkisilla paikoillakin ihmisestä haistaa jos tällä on kotonaan useampia isoja koiria. Ja ei siis kaikkien koti/koirat ei haise mutta useiden ja se on se sama haju aina. Oon miettiny tätä usein että mistä se johtuu? :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/253 |
02.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolme koiraa on jo harrastamista. Jos miestä ei kiinnosta koirajutut, niin ymmärrän täysin. Lisäksi koiriin hurahtaneet koiraihmiset ovat omituisia, välttelen itsekin.

Vierailija
144/253 |
02.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muuten niin ihanan oloinen mies menetti kiinnostuksen kun kerroin sille koiristani :(

Hän sanoi ettei halua seurustella "kennel-ihmisen" kanssa.

Onko se niin iso turn off jos omistaa kolme koiraa? Eikä mulla ole mitään kenneliä.

Moi ap. Kyllä se on todellakin turn off. Mutta hei, Muffet eläinlääkärille ja piikki niskaan. Problem solved :).

Vierailija
145/253 |
02.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surullista, mutta en minäkään lähtisi. Koiramies vaan hakuuseen!

Vierailija
146/253 |
02.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koiramamin karvavauvat :D. Anna mamille pusu.

Joo yöks.

Vierailija
147/253 |
02.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reilu mies kun kertoi heti ettei halua elää koiraihmisen kanssa. Koiraihmisellekin parempi että asia ratkesi heti kättelyssä. Mikä tässä on ongelma? Minulle kynnys surustelun aloittamiseen saattaisi olla vaikka se jos toinen osapuoli ilmoittaisi olevansa vannoutunut käärmeihminen, jolla on kolme käärmettä. Tutustuminen tarkoittaa tutustumista. Selkeä kanta helpottaa asian ymmärtämistä ja oman elämän uudeelleen eteenpäin suuntaamista.

Vierailija
148/253 |
02.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän aloituksen tapauksen täydellisesti! Itse naisena en ikinä tapailisi miestä, jolla olisi koira. En ole kotona hengailevaa tyyppiä vaan tykkään viettää aikani kaupungilla töiden jälkeen (leffassa, museossa, kahvilla, jne) ja jotkin koiran ulkoilutusaikataulut olisi ihan mahdoton juttu yhdistää tällaisen elämäntyylin kanssa. Myös ex tempore -reissut saisi unohtaa, ja ihan ylipäätäänkin kaikki matkustelu olisi sitten aina koiran hoitopaikan löytymisen varassa... Ja aina olisi pakko yöpyä just miehen asunnossa. Enkä suoraan sanottuna oikein välitä koirasta eläimenä, se tuijottaa koko ajan kuin jokin vajaaälyinen.

Kissa sen sijaan on pelkkää plussaa! ❤️

Vierailija
149/253 |
02.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, onhan kolme aika paljon. Yksi varmaan menisi. Minusta ihmiset, jotka hamstraa eläimiä on usein epäsiistejä muutenkin ja koti haisee. Mikään ei ole ällöttävämpi haju kuin vaikka asunnossa, jossa asuu 2-3 isoa koiraa tai useampi kissa.

Sama pätee:

- haju- tai partavesien käyttäjiin

- lapsiperheisiin - aina (VAIPPA! tai lika)

- kahvinjuojiin (hengityksenne haisee metvurstilta)

- kala- tai kaaliruokien suosijoihin

- tupakoijiin ja alkoholisteihin

- ns. raikastimien käyttäjiin (ne ovat myrkkyä ja HAISEVAT)

- suitsukkeenpolttajiin

- hajustettujen pesu- tai puhdistusaineiden käyttäjiin

Fakta.

Vierailija
150/253 |
02.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin just. Jos ihminen ei pidä eläimistä, on siinä jotain pahasti vialla ja hy Heivaa se psyko välittömästi!!

Vierailija
151/253 |
02.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän miestä ja ymmärrän myös kennel termin. Jos noin monta koiraa, niin se on jo aika fanaattista...

Vierailija
152/253 |
02.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harrastatko koiriesi kanssa? Monet tuntemani hc agility, toko jne. koiraihmiset on aika raskaita ja vähän ärsyttäviä päälle päsmäreitä. Mulle tällaiset koiraharrastajat ois vähän turn off. Koira itsellänikin.

Vierailija
153/253 |
02.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos deittailen niin mieluiten ei eläimiä, eikä lapsia. Lapsi, kissa tai pieni koira voisi mennä jos olisi kyseessä erittäin mielenkiintoinen yksilö.

Isommat kuolaavat ja haisevat koirat ehdoton ei ja varsinkin jos näitä otuksia on kolme niin täysin no no.

M35

Vierailija
154/253 |
03.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän täysin. En itsekään pidä koirista, tai ylipäätään mistään lemmikkielikoista. Muiden riesana ne vielä menee, mutta kotiini en ottaisi. Kaikki talutukset, hoitaminen, sairaudet, likaaminen, harrastaminen, ei kiitos. T. Mies

Vierailija
155/253 |
03.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän aloituksen tapauksen täydellisesti! Itse naisena en ikinä tapailisi miestä, jolla olisi koira. En ole kotona hengailevaa tyyppiä vaan tykkään viettää aikani kaupungilla töiden jälkeen (leffassa, museossa, kahvilla, jne) ja jotkin koiran ulkoilutusaikataulut olisi ihan mahdoton juttu yhdistää tällaisen elämäntyylin kanssa. Myös ex tempore -reissut saisi unohtaa, ja ihan ylipäätäänkin kaikki matkustelu olisi sitten aina koiran hoitopaikan löytymisen varassa... Ja aina olisi pakko yöpyä just miehen asunnossa. Enkä suoraan sanottuna oikein välitä koirasta eläimenä, se tuijottaa koko ajan kuin jokin vajaaälyinen.

Kissa sen sijaan on pelkkää plussaa! ❤️

Ai kissalle ei tarvitse hoitajaa? Muuten ei kyllä kannata edes yrittää tutustua koiraihmiseen, jos on noin erinlaiset elämäntyylit. 

Vierailija
156/253 |
03.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei jatkoon tuollaista miestä! Minä olen myös koira ihminen ja jos mies ei koiraa hyväksy, se olisi tosiaan sitten siinä. Onneksi kaikki mun miehet mitä mulla ollut, ovat tykänneet koirista :) En voisi edes olla sellaisen kanssa joka ei koirista pidä. 

Kuule, kyllä se on mies joka tuossa on jo valinnan tehnyt. Turha esittää "vaativaa".

Ja Johan lähtökohta on selvä, että tuollaisessa tilanteessa mies olisi koiriin nähden kakkonen. Miksi siis alkaa lainkaan.

Vierailija
157/253 |
03.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se mies ole allerginen eikä vihaa eläimiä, päinvastoin.

Ei kuulemma halunnut suhteeseen jossa saa olla heti alkuunsa suhteen kolmas pyörä!?

AP

Vierailija
158/253 |
03.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvasin! ;-)

T. 162

Vierailija
159/253 |
03.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolme koiraa. Voi vittu. Outo ihminen. En ikinä suostuisi asumaan elukoiden kanssa samassa taloudessa.

Vierailija
160/253 |
03.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisitko siis valmis luopumaan koiristasi miehen takia? Vaikea uskoa, että olisit.

Kaikki eivät pidä eläimistä. Esim. minä en ikinä voisi seurustella ihmisen kanssa, jolle eläimet ovat tärkeitä. Eihän siinä voi edes muuttaa yhteen, kun toinen osapuoli ei kuitenkaan suostu luopumaan lemmikeistään - ja minä taas en missään nimessä halua mitään lemmikkejä. Tapaamasi mies varmaan ajattelee samalla lailla. Miksi edes mennä treffeille, kun alusta asti on selvää, että suhteella ei ole tulevaisuutta? Turhaa tuhlata aikaa, kun alusta asti on selvää, että ette ole yhteensopiviä.

Etsi itsellesi joku eläimistä pitävä mies.

Miten tuo nyt pitäisi tulkita. Haluat seurustella ihmisen kanssa joka vihaa eläimiä? Halveksuu eläimiä? Tuollainen ihminen on käytännössä aina psykopaatti.

No huh, huh! Aikamoinen väite....oikein psykopaatti, heh! Käsittämätöntä, että aikuiset(?) ihmiset on noin mustavalkoisia, vähän avarakatseisuutta, kiitos.

Mä en halua kotiini lemmikkejä koska ne haisee (kyllä ne vaan haisee!) ja on iljettäviä. Mä pelkään koiria, enkä luota niihin. Mä en osaa lukea niiden eleitä tai ilmeitä ja siksi en pysty rentoutumaan koirien seurassa. Mä en näe ihmisistäkään noita asioita ja luotan siihen mitä ne sanoo. Olen vähän sinisilmäinen ja mua voikin vedättää ihan 100-0.

En ottais miestä, jolle lemmikit ovat tarkeitä ja hänellä niitä olisi. Se ei tee minusta eläinten vihaajaa tai halveksujaa tai ihmistä, jolle eläimen kärsimys olisi yhdentekevää. Pelastelen kastematoja sadesäällä vesilätäköistä, että sellainen psykopaatti täällä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan viisi