Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ei halunnut treffeille kuultuaan koiristani.

Vierailija
02.07.2018 |

Muuten niin ihanan oloinen mies menetti kiinnostuksen kun kerroin sille koiristani :(
Hän sanoi ettei halua seurustella "kennel-ihmisen" kanssa.
Onko se niin iso turn off jos omistaa kolme koiraa? Eikä mulla ole mitään kenneliä.

Kommentit (253)

Vierailija
1/253 |
02.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei jatkoon tuollaista miestä! Minä olen myös koira ihminen ja jos mies ei koiraa hyväksy, se olisi tosiaan sitten siinä. Onneksi kaikki mun miehet mitä mulla ollut, ovat tykänneet koirista :) En voisi edes olla sellaisen kanssa joka ei koirista pidä. 

Vierailija
2/253 |
02.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla esimerkiksi allerginen tai pelkää koiria

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/253 |
02.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle olis kyllä vähän ”voi ei”, jos toisella olisi koiria ja vielä kolme.

Vierailija
4/253 |
02.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, onhan kolme aika paljon. Yksi varmaan menisi. Minusta ihmiset, jotka hamstraa eläimiä on usein epäsiistejä muutenkin ja koti haisee. Mikään ei ole ällöttävämpi haju kuin vaikka asunnossa, jossa asuu 2-3 isoa koiraa tai useampi kissa.

Vierailija
5/253 |
02.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanan oloinen tai ei, niin se oli siinä. Itse rakastan koiria enkä olisi ikinä voinut alkaa olla miehen kanssa, joka ei halua koko pakettia. Jos koirien takia meni joku "ihana" mies sivu suun, niin sittenhän meni.

Vierailija
6/253 |
02.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi koira saattais vielä olla ok, kolme ei, varsinkaan jos on isoja.

Vierailija
7/253 |
02.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järkevää. Jos toinen tykkää koirista ja toinen inhoaa, niin miksi lähteä väistämättömälle törmäyskurssille. Varmasti kumpikin voi löytää sopivamman kumppanin. Tuossa vaiheessa on vielä helppo lähteä, kun mitään ei ole aloitettu.

Vierailija
8/253 |
02.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pisteet miehelle siitä, että kertoi heti asian. Ei kaikki pidä koirista.

Vierailija
9/253 |
02.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Passaisin minäkin ilman muuta. Olen kyllä kissaihminen muutenkin. Kolme jo kertoo, ettei arki tulisi toimimaan. Satunnaiseen tapailuun varmaan OK, jos sellaisesta välittäisi.

Vierailija
10/253 |
02.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi kyllä kiva jos tuollaiset miehet kertoisivat jo esittelytekstissään että koirat on ehdoton ei-ei. Itsellänikin sama kokemus vaikka koiria oli vain yksi kappale.

Vierailija
11/253 |
02.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisitko siis valmis luopumaan koiristasi miehen takia? Vaikea uskoa, että olisit.

Kaikki eivät pidä eläimistä. Esim. minä en ikinä voisi seurustella ihmisen kanssa, jolle eläimet ovat tärkeitä. Eihän siinä voi edes muuttaa yhteen, kun toinen osapuoli ei kuitenkaan suostu luopumaan lemmikeistään - ja minä taas en missään nimessä halua mitään lemmikkejä. Tapaamasi mies varmaan ajattelee samalla lailla. Miksi edes mennä treffeille, kun alusta asti on selvää, että suhteella ei ole tulevaisuutta? Turhaa tuhlata aikaa, kun alusta asti on selvää, että ette ole yhteensopiviä.

Etsi itsellesi joku eläimistä pitävä mies.

Vierailija
12/253 |
02.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se. En halua elämääni lapsia tai lemmikkejä, joten en tapaile miehiä joilla sellaisia on.

Vierailija
13/253 |
02.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kolme koiraa vähääkään ole.

Vierailija
14/253 |
02.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisitko siis valmis luopumaan koiristasi miehen takia? Vaikea uskoa, että olisit.

Kaikki eivät pidä eläimistä. Esim. minä en ikinä voisi seurustella ihmisen kanssa, jolle eläimet ovat tärkeitä. Eihän siinä voi edes muuttaa yhteen, kun toinen osapuoli ei kuitenkaan suostu luopumaan lemmikeistään - ja minä taas en missään nimessä halua mitään lemmikkejä. Tapaamasi mies varmaan ajattelee samalla lailla. Miksi edes mennä treffeille, kun alusta asti on selvää, että suhteella ei ole tulevaisuutta? Turhaa tuhlata aikaa, kun alusta asti on selvää, että ette ole yhteensopiviä.

Miten tuo nyt pitäisi tulkita. Haluat seurustella ihmisen kanssa joka vihaa eläimiä? Halveksuu eläimiä? Tuollainen ihminen on käytännössä aina psykopaatti.

Vierailija
15/253 |
02.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se monille turn off. Itsekkään en innostuisi jos miehellä olisi koira tai varsinkaan useita. Kun miettii asiaa sitä kautta, että jos hyvin menee niin muutamassa vuodessa joutuisi asua itsekkin niiden koirien kanssa. Totuushan on se, että koirat ovat usein äänekkäitä, niillä on se epämiellyttävä ominaishaju ja monet yksilöt kuolaavat. Jatkuva lenkittäminenkin voi olla ärsyttävää, mutta ei olisi minun ongelmani kun miehen lemmikkejä olisivat. Kissan ja jyrsijät vielä kestän kun harvemmin huutavat. Toki jos mies olisi täydellinen niin voisin yrittää seurustella, mutta tuskin pääsisin koirien olemassaolosta yli. Lapsuudessani olen saanut elää koirataloudessa ihan tarpeeksi etten enää aikuisiällä jaksaisi

Vierailija
16/253 |
02.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisi kyllä kiva jos tuollaiset miehet kertoisivat jo esittelytekstissään että koirat on ehdoton ei-ei. Itsellänikin sama kokemus vaikka koiria oli vain yksi kappale.

Minulla on esittelytekstissä ei lapsia, ei kissoja, ei koiria, mutta silti minuun ottaa yhteyttä naiset jolla on lapsia, koiria ja kissoja, kun niitä kuulemma oppii rakastamaan. Kaikki ei edes heti kerro, että heillä näitä on.

Vierailija
17/253 |
02.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten tuo nyt pitäisi tulkita. Haluat seurustella ihmisen kanssa joka vihaa eläimiä? Halveksuu eläimiä? Tuollainen ihminen on käytännössä aina psykopaatti.

Edellisessä viestissä näemmekin hyvän esimerkin siitä, miksi kannattaa vältellä ”eläinihmisiä”. Heille ei millään mene jakeluun, että jos joku ei ole ihan lääpällään heidän pikku muffeensa, se ei tarkoita että kyseinen ihminen haluaisi kiduttaa pikku muffen hengiltä. Sairasta sakkia.

Vierailija
18/253 |
02.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ainkaan ylitulkita :D Se ei auttamatta tarkoita, että vihaa tai halveksuu  eläimiä, jos niistä ei niin välitä. 

Vierailija
19/253 |
02.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä esitä tyhmää. Jos ihminen vihaisi tai halveksuisi eläimiä, niin ne olisivat hänelle tärkeitä, joskin negatiivisesti. Mutta tuossa on ihminen, jota ne eivät vain yksinkertaisesti kiinnosta. Minä en voisi seurustella ihmisen kanssa, jolla on vielä pieniä lapsia. En silti vihaa lapsia, minulla on itsellänikin lapsi (tosin nyt jo aikuinen). Tuo teksti oli täyttä asiaa; miksi edes mennä treffeille, kun alusta asti on selvää, ettei suhteella ole tulevaisuutta?

Vierailija
20/253 |
02.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, onhan kolme aika paljon. Yksi varmaan menisi. Minusta ihmiset, jotka hamstraa eläimiä on usein epäsiistejä muutenkin ja koti haisee. Mikään ei ole ällöttävämpi haju kuin vaikka asunnossa, jossa asuu 2-3 isoa koiraa tai useampi kissa.

Kuka sinun mihinkään perustumattomasta. mielipiteestäsi piittaa? Asuin joskus neljänkin koiran kanssa, eikä asuntoni haissut. Monasti jouduin lopettamaan vierailun homekodissa lyhyeen ahdistuksen vuoksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kaksi