Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ei halunnut treffeille kuultuaan koiristani.

Vierailija
02.07.2018 |

Muuten niin ihanan oloinen mies menetti kiinnostuksen kun kerroin sille koiristani :(
Hän sanoi ettei halua seurustella "kennel-ihmisen" kanssa.
Onko se niin iso turn off jos omistaa kolme koiraa? Eikä mulla ole mitään kenneliä.

Kommentit (253)

Vierailija
101/253 |
02.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kylläpä rakit kuumentaa tunteita. Tai sitten palstalla on kotona koirien kanssa kyyhöttäviä sosiaalipummeja.

Kivempi kolmen ison koiran gaa yksiössä kun käydä työssä.

Siis mitä v ittua? Miten koirat ja työttömyys liittyy toisiinsa? Vtun idiootti.varmaan itse joku työtön sosiaalitapaus.

Kirjoitusasu paljastaa alemman sosiaaliluokan edustajan. Malliesimerkki.

Vierailija
102/253 |
02.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimeni on 15 viimeisen vuoden aikana julkaistu verotiedoissa, joita sinä kateellinen eläintenvihaajapaska luet iltapäivälehdistä etkä ikinä pääse samaan sarjaan. Ja olet niin ansainnut surkean elämäsi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/253 |
02.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eläimistä tykkääminen on tietysti ok ja jopa toivottava piirre ihmisessä, mutta koiran (tai varsinkin kolmen) pitäminen on sen tason itsekkyyttä, ettei se sovi omaan arvomaailmaani.

Valtavat ympäristövaikutukset. Haittaa naapureille ja muille ihmisille. Koiran itsensä elämä on pahempaa kuin eläintarhassa: vangittuna olemista pienessä kopissa, jossa ei edes pissalle pääse vapaasti.

Kaikki tämä vain siksi, että koiran omistaja haluaa itselleen nautintoa.

Vierailija
104/253 |
02.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eläintenpihaajat on alinta sontaa. Hirveitä ihmisiä.

Vierailija
105/253 |
02.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarkoitatko niitä, jotka vangitsevat viattoman eläimen pieneen koppiin koko elämäkseen vain oman nautintonsa vuoksi?

Vierailija
106/253 |
02.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nimeni on 15 viimeisen vuoden aikana julkaistu verotiedoissa, joita sinä kateellinen eläintenvihaajapaska luet iltapäivälehdistä etkä ikinä pääse samaan sarjaan. Ja olet niin ansainnut surkean elämäsi

Ei se tee eläinten vihaajaa, jos ei halua, että kumppanilla on koiria, tai kissoja ym.

Minulla on ollut koira, mutta se riitti. Eli melkein 17-vuotiaaksi ja loppu oli riipaiseva.

Ei enää mitään eläimiä minun talouteeni!

M.53

PS. Se lemmikkihän on itseasiassa vanki, kun tarkemmin ajattelee. Katselen mieluummin villejä ja vapaita eläimiä luonnossa.

Sama

Vierailija
107/253 |
02.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikilla tuntemillani kouluttautuneillla ihmisillä on koira.

Vierailija
108/253 |
02.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tarkoitatko niitä, jotka vangitsevat viattoman eläimen pieneen koppiin koko elämäkseen vain oman nautintonsa vuoksi?

Olet idiootti.

Vierailija
109/253 |
02.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisi kyllä kiva jos tuollaiset miehet kertoisivat jo esittelytekstissään että koirat on ehdoton ei-ei. Itsellänikin sama kokemus vaikka koiria oli vain yksi kappale.

Aloittajan kaltaiset ihmiset voivat itse kertoa esittelytekstissään omistavansa kolme koiraa. Olisi tämäkin episodi jäänyt välistä, eikä miehen olisi tarvinnut vaivautua alun alkaenkaan.

Vierailija
110/253 |
02.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä rakastan koiria ❤️ itselläni on kaksi koiranpentua. Aivan ihania rakkaita.

Vierailija
111/253 |
02.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet idiootti.

Perustele

*eri

Vierailija
112/253 |
02.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten tämä liittyy eläinkeskusteluun? Mielisairaalasta varmaankin lähetetty.

Vierailija
113/253 |
02.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku ei tykkää eläimistä tai lapsista niin OK. Sitten ei tykkää. Ihmettelen kuitenkin sitä kun asiaa pitää oikein huudella jossain netissä? Jotenkin ei ihan normaalia...:D

Vierailija
114/253 |
02.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikilla tuntemillani kouluttautuneillla ihmisillä on koira.

Kaikilla tuntemilla kouluttautuneilla ihmisillä taas ei ole koiraa. :D Onko tullut mieleen että koira on voinut olla yksi syy, mikä on saanut sinut tutustumaan ko. ihmisiin? Jokainen meistä elää omissa kuplissaan ja etekin koiraihmiset hyivn usein ovat keskenään kavereita, kun mennään yhdessä lenkeille, puhutaan koirista jne. 

Vierailija
115/253 |
02.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en huolisi naista joka ei tykkää koirista.

Mies 33v

Vierailija
116/253 |
02.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmiantakaa tämä ketju.täynnä asiattomia kommentteja.ilmiannoin itsekin jo.

117/253 |
02.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu se olevan monelle naisellekin ihan yhtä suuri ongelma, että on koira miehellä.

Vierailija
118/253 |
02.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks koiraihminen edes haluaa kumppanin joka ei ole koiraihminen? Minä en ikinä huolisi. Eli tuo oli AP nimenomaan SINUN etusi!

Vierailija
119/253 |
02.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakkikeskustelut kuumentavat tunteita aina.

Vierailija
120/253 |
02.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kylläpä rakit kuumentaa tunteita. Tai sitten palstalla on kotona koirien kanssa kyyhöttäviä sosiaalipummeja.

Kivempi kolmen ison koiran gaa yksiössä kun käydä työssä.

Siis mitä v ittua? Miten koirat ja työttömyys liittyy toisiinsa? Vtun idiootti.varmaan itse joku työtön sosiaalitapaus.

Tänne kirjoittelee paljon ihmiset jotka viettävät paljon aikaa sisätiloissa eläintensä kanssa. Muuta elämää ei oikein ole. Fanattinen suhtautuminen kaikissa koiraketjuissa.

Asiaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kuusi