Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni mielestä "lyllerrän silleen hassusti"

Vierailija
02.07.2018 |

Olemme olleet nyt yli puoli vuotta yhdessä miesystäväni kanssa. Kävelleet useita kertoja yhdessä. Nyt olimme lauantaina yhdessä pitkillä kävelyillä. Mies sanoi myöhemmin, että "lyllerrän hassusti".

Olen lyhyt ihminen ja harrastanut balettia nuorena, joten lonkat vetävät ulospäin. Lisäksi nyt kymmenen kiloa tullut painoa.

Itkin, kun mies oli sen sanonut. Pyysi monesti anteeksi, ja itsekin vähän olen naureskellut. Mulla on omituinen kävelyryyli.

En pääse tästä nyt yli. Olen alkanut seuraaman muiden kävelytyylejä. Niitä on monia.

Annanko anteeksi tämän, vai menenkö kävelykurssille.
Ps. Meidän lenkillä oli mulla paskat kengät

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
02.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyyris Pyllerö

Vierailija
2/23 |
02.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin miehen kävelykään mitään sulavaa on. Katso sitä seuraavalla kerralla kriittisesti ja anna rakentavaa palautetta, miten miehen kävely näyttäisi paremmalta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
02.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset voi jatkaa hassusti lyllertämistä jatkossakin? Miksi pitää reagoida noin vahvasti?

Vierailija
4/23 |
02.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No olet siis läski. Ei siinä sen kummempaa.

Vierailija
5/23 |
02.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, mullekin sanotaan että kävelen hassusti. Kuulemma mut tunnistaa jo kaukaa kävelytyylistä...

Minäkin lyllerrän - tai kaakerran - vaikken ylipainoinen olekaan. Se on vaan tapa.

Tuskin se ukko sillä pahaa tarkoitti ja ymmärsi jo varmasti loukanneensa. 

Vierailija
6/23 |
02.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitsaa 4x tuli haettua?

Vierailija
7/23 |
02.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyllertele vaan reippaasti eteenpäin . Ihan sanomisista välittämättä.

Vierailija
8/23 |
02.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuskin miehen kävelykään mitään sulavaa on. Katso sitä seuraavalla kerralla kriittisesti ja anna rakentavaa palautetta, miten miehen kävely näyttäisi paremmalta.

Tää kostaminen on ihan parasta, se toimii aina, suhde paranee ja syvenee!

Terveisin itsekin lyllertävä, siis vähän silleen hassusti, enkä ole ollenkaan lihava, mutta jotain mus on :D

Vierailija
9/23 |
02.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä sanoin miehelle, että mä voin kiereskellä, pyöriä tai ryömiä. Että mitä se hänelle kuuluu.

Mitat: pituus 160 ja paino 64

T ap

Vierailija
10/23 |
02.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun täytyy kävellä näin, mun täytyy kävellä näin. Se on kuin rullaisin munillani.

Vierailija
11/23 |
02.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokaisella on yksilöllinen kävelytyyli, kun tarkkaan katsoo. Ole onnellinen, että sinulla on terveet jalat, ja voit kävellä. Mies on täystörppö, pihtaa kostoksi viis viikkoo. Sanot, ettet jaksa, kun lyllertäminen vie voimat.

Vierailija
12/23 |
02.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumipallona luokses pompin taas.

Vierailija
13/23 |
02.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensi kerralla hyppelet koko matkan.

Vierailija
14/23 |
02.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Balettitanssijathan kävelee kun Chaplin. Vähän jalkaterät sivulle päin sojottaen. Mies yritti varmaan olla vitsikäs.

Vierailija
15/23 |
02.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monilla ihmisillä on hassuja kävelytyylejä. On kuitenkin tökeröä huomautella ja nauraa toisen kävelylle. Mutta kannattaa kyllä oikeasti kiinnittää huomiota kävelyasentoon ja kenkiin. Monet kävelee lysyssä tai laahaa jalkojaan tai "lyllertää" ilman mitään varsinaista syytä. Se ei tee hyvää nivelille, ja vanhemmiten voi joutua oikeasti lyllertämään, jos ei ole lihaksia, eikä viitsi kävellä kunnolla suorassa.

Vierailija
16/23 |
02.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kääpiöt lyllertävät, ja pienet sekä pyöreät kuten sinä.

Vierailija
17/23 |
02.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tää kostaminen on ihan parasta, se toimii aina, suhde paranee ja syvenee!

Terveisin itsekin lyllertävä, siis vähän silleen hassusti, enkä ole ollenkaan lihava, mutta jotain mus on :D

Mikä kostaminen? Rakentava palaute ei ole kostamista. Mies avasi aiheen "kävelytyyli", joten sitä keskustelua voi jatkaa.

Vierailija
18/23 |
02.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmä mies ja tyhmästi sanottu.

Vierailija
19/23 |
02.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sillä on väliä? Meillä ainakin mies sanoo tuollaiset jutut ihan lämmöllä ja huumorilla ja niille voi nauraa yhdessä. Toki jos sanoi tuon jotenkin loukatakseen, on tahditonta. 

Vierailija
20/23 |
02.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs mies kutsui vaimoaan ankaksi, lyllerryksestä johtuen. Vaimosta se oli hauskaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kolme