Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ei halunnut treffeille kuultuaan koiristani.

Vierailija
02.07.2018 |

Muuten niin ihanan oloinen mies menetti kiinnostuksen kun kerroin sille koiristani :(
Hän sanoi ettei halua seurustella "kennel-ihmisen" kanssa.
Onko se niin iso turn off jos omistaa kolme koiraa? Eikä mulla ole mitään kenneliä.

Kommentit (253)

Vierailija
61/253 |
02.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ukko teki sulle vaan palveluksen. Kuka nyt tommosen kanssa treffeille haluaisi?

Vierailija
62/253 |
02.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies joka ei tykkää koirista= h elvetin paha turn off, EI jatkoon

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/253 |
02.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä haluaisin miehen joka rakastaa koiria, mutta inhoaa lapsia 😬😂😂

N25

Vierailija
64/253 |
02.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän. Mun mielestä koira- ja kissaihmiset on niin erilaisia että itse en koskaan seurustelisi ihmisen kanssa jolla on pelkkä kissa tai kissoja. Olen myös allerginen, mutta eniten kyse on siitä että itse olen niin koiraihminen.

Kissanomistajat ovat tutkimusten mukaan älykkäämpiä kuin koiranomistajat. Jo siksi koiranomistaja jää ilman minun seuraa.

Vierailija
65/253 |
02.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihanan oloinen tai ei, niin se oli siinä. Itse rakastan koiria enkä olisi ikinä voinut alkaa olla miehen kanssa, joka ei halua koko pakettia. Jos koirien takia meni joku "ihana" mies sivu suun, niin sittenhän meni.

Juu on näitä paketteja nähty. Naisella: lapsia, koiria, marsuja, akvaario. Ja vielä haluaa kissankin. Joten ei tuollaiseen pakettiin enää mies mahdukaan. Liikaa hulinaa! Eikö olekin rehellistä todeta heti kun asiat valkenevat. Kohteliaasti, mutta päättäväisesti.

Vierailija
66/253 |
02.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä ne teidän koirat ja koirakotinne pääsääntöisesti haisee. Jos koiria on vielä enemmän kuin yksi, niin hajukin moninkertaistuu. Tietysti tänne voi osua se yksi sadasta, jolla on tuoksuvapaa koira, mutta harvinaisuus sellainen on. Itsellä kun ei ole lemmikkejä, nenä ei ole turtunut eläimenhajuun ja sen huomaa kyllä.

Tiesitkö, että SINÄ itse haiset aivan järkyttävän pahalta? Huh hyh

Vierailija
67/253 |
02.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saatan ymmärtää sitä jonkin verran. Asun 45m2 kaksiossa, ja vastapäätä on ihan samanlaisia asuntoja. Vastapäätä asuu nainen, jolla on 3 koiraa kämpässään, ja välillä kauhulla seurailen, kun se päästää ne tohon aidatulle 4m x 4m pihalleen ja ne huutaa ja juoksee ja tappelee ihan hulluna ja nainen laukkaa perässä suihkupullo perässä ja karjuu pää punasena vuoroin millekin koiralle. Tätä jatkuu noin 10 min, ja koirat takaisin sisälle. Muuta en voi sanoa kuin luojan kiitos ei olla seinänaapureita. Ei se koirien haukku mutta sen naisen huuto. Joka kerta kun koira haukahtaa, nainen rääkäisee kahta kovemmin.

Vierailija
68/253 |
02.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän. Mun mielestä koira- ja kissaihmiset on niin erilaisia että itse en koskaan seurustelisi ihmisen kanssa jolla on pelkkä kissa tai kissoja. Olen myös allerginen, mutta eniten kyse on siitä että itse olen niin koiraihminen.

Kissanomistajat ovat tutkimusten mukaan älykkäämpiä kuin koiranomistajat. Jo siksi koiranomistaja jää ilman minun seuraa.

No hui kauhistus kun jää ilman "seuraasi" 😂😂 ei kyllä menetä mitään.

Vierailija
69/253 |
02.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin maatilalta kaupunkiin muuttaneena miehenä minulla ei ole mitään eläimiä vastaan ja esimerkiksi ruokin talvella pikkulintuja pihalla, mutta kokemus on osoittanut että koiranaisten kanssa tarvin tietyt kriteerit, mitkä pitää täyttyä ennen kun nainen pääsee alkukarsinnasta läpi.

1) Koira(t) painavat yhteensä vähemmän kuin minä.

2) Koirat(t) eivät nuku samassa huoneessa (eikä varsinkaan sängyssä).

Jossain omakotitalossa, jossa on koiralle oma koppi tai häkki tai pinta-alaa on sen verran paljon että koirille on tilaa sisällä, koirat ovat ihan jees, mutta jossain pienessä yksiössä/kaksiossa olevat kolme tanskandoggia on reilusti liian paljon.

Aikanaan eräs nainen oli saanut raahattua minut yksiöönsä, kun kolme (karvanlähtöaikaista?) landseeria tuli ovelle tervehtimään ja sotkemaan karvalla ja kuolalla vaatteet. Tässä vaiheessa selvisi, että koirat myös viettäisivät yönsä samassa sängyssä meidän kanssa. En ole koskaan selvennyt kännistä yhtä nopeasti.

Vierailija
70/253 |
02.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koiranomistajat on tutkimusten mukaan onnellisempia ja elävät pidempään kuin muut ihmiset😊

Vierailija
71/253 |
02.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jättänyt kolme miestä siksi koska "eivät tiedä haluavatko eläimiä". Minulle on aivan ehdotonta että haluan eläimiä (koiria) itselleni. 2-3kpl. Nykyinen mieheni on aivan yhtä eläinrakas ja koirarakas kuin minäkin. Meillä on kolme koiraa ja vieläpä miehen aloitteesta.❤️

Vierailija
72/253 |
02.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkulasten kodeissa lemuaa ja vanhemmat haisee.

Vierailija
73/253 |
02.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisitko siis valmis luopumaan koiristasi miehen takia? Vaikea uskoa, että olisit.

Kaikki eivät pidä eläimistä. Esim. minä en ikinä voisi seurustella ihmisen kanssa, jolle eläimet ovat tärkeitä. Eihän siinä voi edes muuttaa yhteen, kun toinen osapuoli ei kuitenkaan suostu luopumaan lemmikeistään - ja minä taas en missään nimessä halua mitään lemmikkejä. Tapaamasi mies varmaan ajattelee samalla lailla. Miksi edes mennä treffeille, kun alusta asti on selvää, että suhteella ei ole tulevaisuutta? Turhaa tuhlata aikaa, kun alusta asti on selvää, että ette ole yhteensopiviä.

Etsi itsellesi joku eläimistä pitävä mies.

Miten tuo nyt pitäisi tulkita. Haluat seurustella ihmisen kanssa joka vihaa eläimiä? Halveksuu eläimiä? Tuollainen ihminen on käytännössä aina psykopaatti.

Minä olen eläinrakas enkä siksi ota eläimiä kapunkiin asumaan, enkä pakota koiraa olemaan kotona kusematta ja paskomatta kymmeneen tuntiin kun olen töissä.

Koiran omistajat ovat julmia eläinten kiduttajia enkä ikinä ottaisi naista jolla on haisevia, räksyttäviä ja likaisia koiria. Ihminen jonka mielestä koira on ihmisen paras ystävä on mielestäni imbesilli.

Sitä paitsi koiran omistajat ovat paljon uskollisempia ja ymmärtäväisempiä koiriaan kohtaan kuin kumppaniaan kohtaan.

Juuri näin. Jos eläinrakkaus on sitä, että halutaan pakottaa viaton elävä olento omaksi leikkikaluksi ja viihdykkeeksi, niin en halua olla eläinrakas.

Vierailija
74/253 |
02.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisitko siis valmis luopumaan koiristasi miehen takia? Vaikea uskoa, että olisit.

Kaikki eivät pidä eläimistä. Esim. minä en ikinä voisi seurustella ihmisen kanssa, jolle eläimet ovat tärkeitä. Eihän siinä voi edes muuttaa yhteen, kun toinen osapuoli ei kuitenkaan suostu luopumaan lemmikeistään - ja minä taas en missään nimessä halua mitään lemmikkejä. Tapaamasi mies varmaan ajattelee samalla lailla. Miksi edes mennä treffeille, kun alusta asti on selvää, että suhteella ei ole tulevaisuutta? Turhaa tuhlata aikaa, kun alusta asti on selvää, että ette ole yhteensopiviä.

Etsi itsellesi joku eläimistä pitävä mies.

Miten tuo nyt pitäisi tulkita. Haluat seurustella ihmisen kanssa joka vihaa eläimiä? Halveksuu eläimiä? Tuollainen ihminen on käytännössä aina psykopaatti.

Minä olen eläinrakas enkä siksi ota eläimiä kapunkiin asumaan, enkä pakota koiraa olemaan kotona kusematta ja paskomatta kymmeneen tuntiin kun olen töissä.

Koiran omistajat ovat julmia eläinten kiduttajia enkä ikinä ottaisi naista jolla on haisevia, räksyttäviä ja likaisia koiria. Ihminen jonka mielestä koira on ihmisen paras ystävä on mielestäni imbesilli.

Sitä paitsi koiran omistajat ovat paljon uskollisempia ja ymmärtäväisempiä koiriaan kohtaan kuin kumppaniaan kohtaan.

Kumppanit vaihtuu mutta vanha koira saatetaan raskain sydämmin haudan lepoon. Ja seuraavalla viikolla on jo uusi pentu kotona kidutettavana ja teljettynä työpäivän. ajaksi.

Vierailija
75/253 |
02.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en halua lapsia, mutta koiria rakastan. Lapsetehdoton ei!

Vierailija
76/253 |
02.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pikkulasten kodeissa lemuaa ja vanhemmat haisee.

Tää on kyllä totta!

Vierailija
77/253 |
02.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Let's get rid of the dogs kirjoitti:

Koirat ovat kamalia ja inhottavia elukoita, kaikista lemmikeistä (sick!) vastenmielisimpiä. Ne ovat täynnä sontaa ja ne kommunikoivatkin keskenään ruikkimalla ureaa pitkin talojen seiniä, jalkakäytäviä ja rappukäytäviä sekä nuuhkimalla toinen toistensa virtsa- ja ulostusreikiä.

Koirat levittävät joka paikkaan karvoja, mätää hajua, mätänevää solukkoa, hikeä, ulostetta, virtsaa ja uroskoirat myös spermaa. Koirissa asuu kapi, kirppuja, tuhoelukoita, kaikenmaailman loisia, matoja ym. taudinaiheuttajia.

Koiranomistajat ovat mielisairaita ja epävakaita ihmisiä. Ehkä ne ovat saaneet niiden elukoittensa sonnasta joitain aivosairauksia aiheuttavia bakteereja.

Jotkut pikku fifit vielä juuri ja juuri ehkä menettelisivät, mutta kaikki keskikokoiset ja isot koirat pitäisi kieltää.

Ollaanpa noista ns. "aavikkokulttuureista" muuten mitä mieltä tahansa, niin kyllä meidän tässä asiassa, noihin saastaisiin koiriin suhtautumisessa, pitäisi ottaa aavikkokulttuureista esimerkkiä.

Sinä olet mielisairas, täysin arvoton sontaläjä. Kukaan ei tykkää sinusta eikä halua nähdä sinua. Olet täysin tyhjää kaikille. Olet täysin turha.

Vierailija
78/253 |
02.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koiria inhoava ihminen on aina jotenkin epävakaa ja mielisairas. Ei sellaisen kanssa kannata missään nimessä seurustella.

Vierailija
79/253 |
02.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpä rakit kuumentaa tunteita. Tai sitten palstalla on kotona koirien kanssa kyyhöttäviä sosiaalipummeja.

Vierailija
80/253 |
02.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koirat nyt voittaa ihmiset 100-0.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan viisi