Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ei halunnut treffeille kuultuaan koiristani.

Vierailija
02.07.2018 |

Muuten niin ihanan oloinen mies menetti kiinnostuksen kun kerroin sille koiristani :(
Hän sanoi ettei halua seurustella "kennel-ihmisen" kanssa.
Onko se niin iso turn off jos omistaa kolme koiraa? Eikä mulla ole mitään kenneliä.

Kommentit (253)

Vierailija
41/253 |
02.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhtään kissaa kiitos ei.

Kissaihmiset on tampioita..

Kissasta on riesaa, muttei mitään hyötyä.

Sotkevat ja haisevat.

Vierailija
42/253 |
02.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo kennel sana on niin menneisyyttä. Ennemmin puhutaan kasvattajista.

Voihan eläimistä tykätä, vaikka ei itselleen lemmikkiä hankkisikaan. Ei tarvi mitään vastakkainasettelua synnyttää.

Meillä on koira, mutta ei haluta esim kissaa tai käärmettä.

Ehdottomasti pitäisi heti kertoa lemmikeistä ja lapsista.

Juuri näin. Itse pidän eläimistä todella paljon ja siksi en niitä kotiini hankikaan. Mielummin katseleen eläimiä luonnossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/253 |
02.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämäsi pyörii kokonaan hurttien ehdoilla. Taitavat olla jonkinlaisia miehenkorvikkeita sinulle.

Vierailija
44/253 |
02.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Doggystyle tuo vaihtelua, muttei sitä nyt aina jaksais... 🙈🙉🙊

Vierailija
45/253 |
02.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En olisi itsekään lähtenyt kelkkaasi. Yksi koira olisi ehkä menetellyt. Ehkä.

m34

Vierailija
46/253 |
02.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisitko siis valmis luopumaan koiristasi miehen takia? Vaikea uskoa, että olisit.

Kaikki eivät pidä eläimistä. Esim. minä en ikinä voisi seurustella ihmisen kanssa, jolle eläimet ovat tärkeitä. Eihän siinä voi edes muuttaa yhteen, kun toinen osapuoli ei kuitenkaan suostu luopumaan lemmikeistään - ja minä taas en missään nimessä halua mitään lemmikkejä. Tapaamasi mies varmaan ajattelee samalla lailla. Miksi edes mennä treffeille, kun alusta asti on selvää, että suhteella ei ole tulevaisuutta? Turhaa tuhlata aikaa, kun alusta asti on selvää, että ette ole yhteensopiviä.

Etsi itsellesi joku eläimistä pitävä mies.

Miten tuo nyt pitäisi tulkita. Haluat seurustella ihmisen kanssa joka vihaa eläimiä? Halveksuu eläimiä? Tuollainen ihminen on käytännössä aina psykopaatti.

Älä esitä tyhmää. Jos ihminen vihaisi tai halveksuisi eläimiä, niin ne olisivat hänelle tärkeitä, joskin negatiivisesti. Mutta tuossa on ihminen, jota ne eivät vain yksinkertaisesti kiinnosta. Minä en voisi seurustella ihmisen kanssa, jolla on vielä pieniä lapsia. En silti vihaa lapsia, minulla on itsellänikin lapsi (tosin nyt jo aikuinen). Tuo teksti oli täyttä asiaa; miksi edes mennä treffeille, kun alusta asti on selvää, ettei suhteella ole tulevaisuutta?

Toki ilmoitat esittelytekstissäsi ettet siedä pieniä lapsia/koiria/kissoja?

Koska monet ottavat yhteyttä oletuksena että joskus voisi olla yhteisiä lapsia/koiria/kissoja. Tietäisivät olla ottamatta yhteyttä jos nämä asiat tuodaan heti tietoon eikä vasta usean viestin jälkeen.

Nettideitti-ilmoituksen kirjoittaminen on taitolaji. Jos liian tarkkaan laatii listoja asioista joita ei hyväksy tai siedä, niin saattaa luoda negatiivisen mielikuvan myös niille ns ehdot täyttäville lukijoille. Esimerkiksi minulla ei ole lapsia, lemmikkieläimiä tai tatuointeja. Jos kuitenkin mies ilmoituksessaan alleviivaisi sitä, että noita asioita ei missään nimessä siedä, saattaisi hän jäädä ilman yhteydenottoa/vastausta ihan negatiivisuuden vuoksi. Helpompaa on kirjoittaa positiivinen ilmoitus ja karsia huonoiten sopivat sitten ensimmäisten viestinvaihtojen yhteydessä pois.

Vierailija
47/253 |
02.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolme koiraa hallitsee arkea ja elämää niin kokonaisvaltaisesti, että sinun on parasta etsiä mies, joka suorastaan rakastaa koiria. Yleensä sellaisella on jo oma koira, joten varaudu lauman kasvamiseen.

Itse en jaksaisi seurustella koiraihmisen kanssa, koska esim. minnekään ei pääsisi lähtemään spontaanisti, ja kiven alla olisivat paikat jonne piskit saisi hoitoon.

Vierailija
48/253 |
02.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän se silloin ole ihana kun tärkein puuttuu. Ihan hyvä, että lähti niin voit nyt löytää sen unelmiesi miehen, joka tykkää koirista :)

Vierailija
49/253 |
02.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koiraihmisillä onkin joku kiintymyshäiriö, kun tarvitsevat ympärilleen 2 vuotiaan tasolle jääviä uskollisia ystäviä.

Vierailija
50/253 |
02.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän. Mun mielestä koira- ja kissaihmiset on niin erilaisia että itse en koskaan seurustelisi ihmisen kanssa jolla on pelkkä kissa tai kissoja. Olen myös allerginen, mutta eniten kyse on siitä että itse olen niin koiraihminen.

Vierailija
51/253 |
02.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikista ei isot eläinlaumat ole mukavia. Minulla on koira, mutten haluaisi seurustella ihmisen kanssa, jolla on monta koiraa tai kissaa. Yhdestäkin eläimestä on tarpeeksi huolta, työtä ja rahanmenoa, jos hoitaa sen kunnolla. Yksi eläin riittää lemmikiksi. Moni ottaa huoletta vaikka kymmenen eläintä eikä ajattele yhtään, mikä vastuu niistä on. Ei ne pelkällä hengellä elä.

Vierailija
52/253 |
02.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttavallani on kolme isoa narttukoiraa, leikkaamattomia. Kuvitelkaa se haju pienessä kaksiossa, kun jokaisella niistä juoksut 2x vuodessa ja perus ulonhaju... Hirvee härdelli jatkuvasti, kun ovat energisiä ja aina nuolemassa, hyppimässä päin, haukkumassa kuorossa kaikkea tai kerjäämässä jaloissa ruokaa. En jaksaisi semmoisessa taloudessa asua.

Vierailija
53/253 |
02.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhtään kissaa kiitos ei.

Kissaihmiset on tampioita..

Kissasta on riesaa, muttei mitään hyötyä.

Sotkevat ja haisevat.

Tämä viesti kertoo kaiken koiraihmisistä :D

Vierailija
54/253 |
02.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koiraihmisillä onkin joku kiintymyshäiriö, kun tarvitsevat ympärilleen 2 vuotiaan tasolle jääviä uskollisia ystäviä.

Mielenkiintoinen ajatus. Mun lähipiirissä yhdellä koiraihmisellä on vaikea äitisuhde, yhdellä on masentunut puoliso, yksi on ikisinkku ja yhdellä kissaihmisellä on myös vaikea äitisuhde.

Vierailija
55/253 |
02.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset valikoivat miehiä jonkun pituuden tai lihasten perusteella minkä kerkeävät. Sitten kun mies ei halua kolmea koiraa pyörittävää naista, niin hämmästellään.

Miettikää nyt vähän, kummalla noista on käytännön merkitystä.

Vierailija
56/253 |
02.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä kun selviää tuollaiset asiat heti. Itse en alkaisi seurustella koiran omistajan kanssa kun en koskaan halua asua samassa asunnossa koiran kanssa. Enkä vihaa tai pelkää koiria, tykkään silitellä kaverien koiria,  mutta kokisin kuitenkin koirasta olevan enemmän riesaa kuin iloa.

Vierailija
57/253 |
02.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisitko siis valmis luopumaan koiristasi miehen takia? Vaikea uskoa, että olisit.

Kaikki eivät pidä eläimistä. Esim. minä en ikinä voisi seurustella ihmisen kanssa, jolle eläimet ovat tärkeitä. Eihän siinä voi edes muuttaa yhteen, kun toinen osapuoli ei kuitenkaan suostu luopumaan lemmikeistään - ja minä taas en missään nimessä halua mitään lemmikkejä. Tapaamasi mies varmaan ajattelee samalla lailla. Miksi edes mennä treffeille, kun alusta asti on selvää, että suhteella ei ole tulevaisuutta? Turhaa tuhlata aikaa, kun alusta asti on selvää, että ette ole yhteensopiviä.

Miten tuo nyt pitäisi tulkita. Haluat seurustella ihmisen kanssa joka vihaa eläimiä? Halveksuu eläimiä? Tuollainen ihminen on käytännössä aina psykopaatti.

Minä olen eläinrakas enkä siksi ota eläimiä kapunkiin asumaan, enkä pakota koiraa olemaan kotona kusematta ja paskomatta kymmeneen tuntiin kun olen töissä.

Koiran omistajat ovat julmia eläinten kiduttajia enkä ikinä ottaisi naista jolla on haisevia, räksyttäviä ja likaisia koiria. Ihminen jonka mielestä koira on ihmisen paras ystävä on mielestäni imbesilli.

Sitä paitsi koiran omistajat ovat paljon uskollisempia ja ymmärtäväisempiä koiriaan kohtaan kuin kumppaniaan kohtaan.

Vierailija
58/253 |
02.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Edellisessä viestissä näemmekin hyvän esimerkin siitä, miksi kannattaa vältellä ”eläinihmisiä”. Heille ei millään mene jakeluun, että jos joku ei ole ihan lääpällään heidän pikku muffeensa, se ei tarkoita että kyseinen ihminen haluaisi kiduttaa pikku muffen hengiltä. Sairasta sakkia

En minäkään koiria vihaa, mutta monet koiranomistajat ovat ihan hölmöjä. Lenkkeillessäni olen huomannut myös, että koiria ulkoiluttavat naiset ovat usein jäätävän ylipainoisia. Mistähän johtuu.

Vierailija
59/253 |
02.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihminen jonka mielestä koira on ihmisen paras ystävä ei oikein nappaa kumppanina.

Vierailija
60/253 |
02.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ikinä seurustelisi ihmisen kanssa joka ei tykkää koirista. Koirat todellakin voittaa miehet ja itse asiassa jätin koira-allergisen eksäni.😂

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme viisi