Mies ei halunnut treffeille kuultuaan koiristani.
Muuten niin ihanan oloinen mies menetti kiinnostuksen kun kerroin sille koiristani :(
Hän sanoi ettei halua seurustella "kennel-ihmisen" kanssa.
Onko se niin iso turn off jos omistaa kolme koiraa? Eikä mulla ole mitään kenneliä.
Kommentit (253)
Itse tykkään koirista, mutta en niitä kyllä jaksa hoitaa. Jos olisi parisuhteessa ihmisen kanssa, kellä koiria, niin väkisinkin niitä joutuisi jossain välissä hoitamaan. Ei kiitos :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisitko siis valmis luopumaan koiristasi miehen takia? Vaikea uskoa, että olisit.
Kaikki eivät pidä eläimistä. Esim. minä en ikinä voisi seurustella ihmisen kanssa, jolle eläimet ovat tärkeitä. Eihän siinä voi edes muuttaa yhteen, kun toinen osapuoli ei kuitenkaan suostu luopumaan lemmikeistään - ja minä taas en missään nimessä halua mitään lemmikkejä. Tapaamasi mies varmaan ajattelee samalla lailla. Miksi edes mennä treffeille, kun alusta asti on selvää, että suhteella ei ole tulevaisuutta? Turhaa tuhlata aikaa, kun alusta asti on selvää, että ette ole yhteensopiviä.
Etsi itsellesi joku eläimistä pitävä mies.
Miten tuo nyt pitäisi tulkita. Haluat seurustella ihmisen kanssa joka vihaa eläimiä? Halveksuu eläimiä? Tuollainen ihminen on käytännössä aina psykopaatti.
Älä esitä tyhmää. Jos ihminen vihaisi tai halveksuisi eläimiä, niin ne olisivat hänelle tärkeitä, joskin negatiivisesti. Mutta tuossa on ihminen, jota ne eivät vain yksinkertaisesti kiinnosta. Minä en voisi seurustella ihmisen kanssa, jolla on vielä pieniä lapsia. En silti vihaa lapsia, minulla on itsellänikin lapsi (tosin nyt jo aikuinen). Tuo teksti oli täyttä asiaa; miksi edes mennä treffeille, kun alusta asti on selvää, ettei suhteella ole tulevaisuutta?
Toki ilmoitat esittelytekstissäsi ettet siedä pieniä lapsia/koiria/kissoja?
Koska monet ottavat yhteyttä oletuksena että joskus voisi olla yhteisiä lapsia/koiria/kissoja. Tietäisivät olla ottamatta yhteyttä jos nämä asiat tuodaan heti tietoon eikä vasta usean viestin jälkeen.
Kissa tai koira naisella on täysin poissuljettu asia enkä todellakaan alkaisi treffaamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, onhan kolme aika paljon. Yksi varmaan menisi. Minusta ihmiset, jotka hamstraa eläimiä on usein epäsiistejä muutenkin ja koti haisee. Mikään ei ole ällöttävämpi haju kuin vaikka asunnossa, jossa asuu 2-3 isoa koiraa tai useampi kissa.
Kuka sinun mihinkään perustumattomasta. mielipiteestäsi piittaa? Asuin joskus neljänkin koiran kanssa, eikä asuntoni haissut. Monasti jouduin lopettamaan vierailun homekodissa lyhyeen ahdistuksen vuoksi.
Ei tietenkään haissut kun olit turnut siihen hajuu kuten on homekodissakin asuva.
No sehän on sun kannalta vain hyvä, että juttu lopahti heti alkuunsa. Minä olisin tehnyt samoin, jos olisi selvinnyt että miehellä on koira, saati että kolme. Pelkään koiria, olen allerginen eläimille enkä muutenkaan haluaisi sitoa itseäni lemmikkeihin (näin väistämättä kävisi, jos asuisi samassa taloudessa, tai seurustelisi tiiviimmin - kaikki menisi aina koirien mukaan, vaikkei lenkitys ja muu minulle kuuluisikaan).
Onhan joillekin lapsetkin ehdoton turn off, miksei sitten koirat. Varsinkin jos niitä on noin monta.
Kolme lasta perheessä tarkoittaa sitä että kyseessä on suurperhe.
Joten kyllä kolme koiraa taloudessa kuulostaa kenneliltä.
Vierailija kirjoitti:
Olisi kyllä kiva jos tuollaiset miehet kertoisivat jo esittelytekstissään että koirat on ehdoton ei-ei. Itsellänikin sama kokemus vaikka koiria oli vain yksi kappale.
Olihan se ihan kiva että sinä ja aloittaja esittelytekstiinsä laittaisi, että niitä koiria on.
Minä en haluaisi miestä, jolla on eläimiä. Ihan vain siksi, että olen niin julmetun allerginen ja samoin on lapseni. Fiksu mies, kun ilmoitti heti mikä homman nimi. Mun luo on väkisin yritetty tunkea koiraa asumaan, kun aluksi oli ihan selvää, että ei. Verukkeena "tän rodun turkki ei allergisoi". Ihan sama vailla lapseni menee pateille ja saa reaktion jo koiran nuolasusta..ei tarvine varmaankaan kertoa, että miehestä tuli melko nopeasti ex.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisitko siis valmis luopumaan koiristasi miehen takia? Vaikea uskoa, että olisit.
Kaikki eivät pidä eläimistä. Esim. minä en ikinä voisi seurustella ihmisen kanssa, jolle eläimet ovat tärkeitä. Eihän siinä voi edes muuttaa yhteen, kun toinen osapuoli ei kuitenkaan suostu luopumaan lemmikeistään - ja minä taas en missään nimessä halua mitään lemmikkejä. Tapaamasi mies varmaan ajattelee samalla lailla. Miksi edes mennä treffeille, kun alusta asti on selvää, että suhteella ei ole tulevaisuutta? Turhaa tuhlata aikaa, kun alusta asti on selvää, että ette ole yhteensopiviä.
Etsi itsellesi joku eläimistä pitävä mies.
Miten tuo nyt pitäisi tulkita. Haluat seurustella ihmisen kanssa joka vihaa eläimiä? Halveksuu eläimiä? Tuollainen ihminen on käytännössä aina psykopaatti.
Älä esitä tyhmää. Jos ihminen vihaisi tai halveksuisi eläimiä, niin ne olisivat hänelle tärkeitä, joskin negatiivisesti. Mutta tuossa on ihminen, jota ne eivät vain yksinkertaisesti kiinnosta. Minä en voisi seurustella ihmisen kanssa, jolla on vielä pieniä lapsia. En silti vihaa lapsia, minulla on itsellänikin lapsi (tosin nyt jo aikuinen). Tuo teksti oli täyttä asiaa; miksi edes mennä treffeille, kun alusta asti on selvää, ettei suhteella ole tulevaisuutta?
Toki ilmoitat esittelytekstissäsi ettet siedä pieniä lapsia/koiria/kissoja?
Koska monet ottavat yhteyttä oletuksena että joskus voisi olla yhteisiä lapsia/koiria/kissoja. Tietäisivät olla ottamatta yhteyttä jos nämä asiat tuodaan heti tietoon eikä vasta usean viestin jälkeen.
Minulla ei ole ilmoitusta. Pidän eläimistä, olen koiraihminen mutta pidän myös kissoista. Silloin, kun minulla oli nettideitti-ilmoitus, siitä näkyi selvästi, että minulla on koiria ja että lapseni on aikuinen ja että en halua enää lapsia enkä lapsiperhearkea. Nykyisellä miehelläni ei ole lemmikkejä, ei ole koskaan aikuisiällä ollut, hän kuitenkin tykkäsi koirista ja hyväksyi ne alusta alkaen "osaksi pakettia". Enkä muuten olisi häntä alkanut tapaillakaan.
Koiraihmiset ei haista itse, miten koti haisee pahalle. En itsekään innostuisi miehestä, jolla on kolme koiraa – hyh. En nyt mitenkään vihaa koiria, mutta esim. päälle kuolaaminen, karvat joka paikassa ja se remuaminen ja haukkuminen ällöttää. Erityisesti isot koirat ovat aika oksettavia ja jos pikkukoiria on kolme, ne pitävät niin kovaa meteliä, että hermot menisi.
Ihan fiksua puhaltaa peli poikki heti kättelyssä. Koiraihmiselle ne koirat ovat todella tärkeitä ja ei-koiraihmiselle puolestaan koirattomuus on tärkeä juttu. Jos tätä eläinrakkaat ihmettelevät, niin haluaisitteko elää vaikkapa rottalauman kanssa tai käärmeiden keskellä? Ei-koiraihmiselle melkeinpä sama asia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisi kyllä kiva jos tuollaiset miehet kertoisivat jo esittelytekstissään että koirat on ehdoton ei-ei. Itsellänikin sama kokemus vaikka koiria oli vain yksi kappale.
Minulla on esittelytekstissä ei lapsia, ei kissoja, ei koiria, mutta silti minuun ottaa yhteyttä naiset jolla on lapsia, koiria ja kissoja, kun niitä kuulemma oppii rakastamaan. Kaikki ei edes heti kerro, että heillä näitä on.
Tämä! En ymmärrä miksi ihmiset ottavat turhia riskejä näiden lapsi- ja lemmikkiasioiden suhteen. En uskaltaisi koskaan alkaa seurustelemaan sillä oletuksella, että mies alkaa jossain kohtaa lopulta rakastamaan koiriani/kissojani/lapsiani. Näin voi käydä, mutta se on harvinaista.
Omassa ilmoituksessani luki rehellisesti, että minulla on lauma eläimiä ja tulevan kumppanini on oltava eläinrakas. En olisi näin ison katraan kanssa lähtenyt kokeilemaan kenenkään "eläimet on ihan ok" -tyypin kanssa.
Kyllä ne teidän koirat ja koirakotinne pääsääntöisesti haisee. Jos koiria on vielä enemmän kuin yksi, niin hajukin moninkertaistuu. Tietysti tänne voi osua se yksi sadasta, jolla on tuoksuvapaa koira, mutta harvinaisuus sellainen on. Itsellä kun ei ole lemmikkejä, nenä ei ole turtunut eläimenhajuun ja sen huomaa kyllä.
Hyvähän se on että ilmoitti heti.Jos ei tykkää niin ei tykkää...Minullakin kaksi koiraa ja kerron sen kyllä heti...Enkä voisi tapailla miestä joka ei niistä tykkää.
Puhuh kirjoitti:
Koiraihmiset ei haista itse, miten koti haisee pahalle. En itsekään innostuisi miehestä, jolla on kolme koiraa – hyh. En nyt mitenkään vihaa koiria, mutta esim. päälle kuolaaminen, karvat joka paikassa ja se remuaminen ja haukkuminen ällöttää. Erityisesti isot koirat ovat aika oksettavia ja jos pikkukoiria on kolme, ne pitävät niin kovaa meteliä, että hermot menisi.
Ihan fiksua puhaltaa peli poikki heti kättelyssä. Koiraihmiselle ne koirat ovat todella tärkeitä ja ei-koiraihmiselle puolestaan koirattomuus on tärkeä juttu. Jos tätä eläinrakkaat ihmettelevät, niin haluaisitteko elää vaikkapa rottalauman kanssa tai käärmeiden keskellä? Ei-koiraihmiselle melkeinpä sama asia.
Tähän opponoin sen verran, että kommenttisi ensimmäinen kappale ei pidä paikkaansa aina. Itselläni oli sama stereotypinen käsitys koirista, koiraihmisistä ja heidän kodeistaan. Jännitin ensimmäistä vierailuani naisystäväni luona, kun sain kuulla hänen omistava kaksi rescue-koiraa. Koti oli kuitenkin siisti ja hajuton, koirat olivat hajuttomia, eivät kuolanneet, riehuneet tai haukkuneet. Molemmat koirat ovat hyvin koulutettuja ja sisätiloissa lähes näkymättömiä. Koirat saivat hyvää ruokaa ja paljon liikuntaa, joten haju- tai käytösongelmia ei ollut. Saman havainnon tein naisystäväni siskon luona, hänellä on kolme isoa koiraa.
Eli koiran hoidolla on näihin asioihin paljon vaikutusta. Kommenttisi alemmasta kappaleesta olen täysin samaa mieltä :)
Kaksi koiraa on jo kenneli. Yhdenkin ison koiran kanssa saa puurtaa kylliksi ihan perusulkoilut ja asunnon siistinäpitämisen kanssa. Olen koirarakas mutta meillä se raja on yksi koira kerrallaan.
t. Isäntä
No itse pyrin kaikessa mahdollisimman ympäristöystävälliseen elämäntapaan ja siihen eivät koirat kuulu. Koirat kuluttavat luonnonvaroja paljon, etenkin 3 koiraa. Ja varmasti monelle taas tämä asenteeni on turn-off, mutta kotiini haluan samat arvot omaavan imhisen ja sellaisen olen saanutkin.
P.S: Täältä voi lukea vinkklejä, miten vähentää koiriensa kulutusta: http://kuono.fi/taltuta-ekologinen-tassunjalki-vinkit-ymparistoystavall…
Taidat olla aika nuori? Ei kannata missään tapauksessa edes tapailla miestä, joka ei sano pitävänsä koirista tai osoita muuten eläinrakkautta. Kolme koiraa on rankka paketti, jos ei ole kiinnostunut elukoista. Niitäkin miehiä on, jotka tykkää koirista vaikka ei omaa olisi (ehkä ollut oma tai lapsuuden kodissa/lähisuvussa ollut koiria).
Tuo kennel sana on niin menneisyyttä. Ennemmin puhutaan kasvattajista.
Voihan eläimistä tykätä, vaikka ei itselleen lemmikkiä hankkisikaan. Ei tarvi mitään vastakkainasettelua synnyttää.
Meillä on koira, mutta ei haluta esim kissaa tai käärmettä.
Ehdottomasti pitäisi heti kertoa lemmikeistä ja lapsista.
Vierailija kirjoitti:
Voi olla esimerkiksi allerginen tai pelkää koiria
Tai sitten ei ihan vaan tykkää koirista eikä halua, että elämä pyörii koirien ympärillä.
En haluaisi naista jolla on koira tai useita koiria.
Nainen joka omistaisi kissan tai kaksi saisi kyllä pluspisteitä.