Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ei halunnut treffeille kuultuaan koiristani.

Vierailija
02.07.2018 |

Muuten niin ihanan oloinen mies menetti kiinnostuksen kun kerroin sille koiristani :(
Hän sanoi ettei halua seurustella "kennel-ihmisen" kanssa.
Onko se niin iso turn off jos omistaa kolme koiraa? Eikä mulla ole mitään kenneliä.

Kommentit (253)

Vierailija
221/253 |
03.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Navetalta tuoksuvat koiranaiset on niin ihania :)

Vierailija
222/253 |
03.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis miksi miehet ovat koirista mustasukkaisia? Kyllähän eläimistä on otettava vastuuta ja pidettävä huolta. Jos koiria on lenkitettävä 3-4 kertaa päivässä perustarpeiden kanssa, niiin miten siitä voi olla mustasukkainen? Pitäiskö ne koirat jättää kusettamatta, että voisi viettää enemmän aikaan miesystävän kanss?

Ihan järjetöntä olla mustasukkainen eläimen perustarpeiden takia. 

En voi ymmärtää tuollaista täysin turhaa mustasukkaisuutta...

Ei kai se mitään muatasukkaisuutta ole vaan sitä että joirakin ei vaan kiinnista lähteä 3-4 kertaa ulos lenkittämään koiraa.

Usein ihmiset ovat myös huolissaan eläimistään, esim. teatterista tai keikalta on lähdettävä heti kotiin lemmikin luo tai juhliin tullaan mahdollisimman myöhään ettei mussukka joudu okemaan kauaa yksin. Viimeisestä on kokemusta ja kyllä se ärsyttää kun juhlat alkaa klo 18.00, niin koiranomistaja päättää tulla klo 22.30 koiransa takia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/253 |
03.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis miksi miehet ovat koirista mustasukkaisia? Kyllähän eläimistä on otettava vastuuta ja pidettävä huolta. Jos koiria on lenkitettävä 3-4 kertaa päivässä perustarpeiden kanssa, niiin miten siitä voi olla mustasukkainen? Pitäiskö ne koirat jättää kusettamatta, että voisi viettää enemmän aikaan miesystävän kanss?

Ihan järjetöntä olla mustasukkainen eläimen perustarpeiden takia. 

En voi ymmärtää tuollaista täysin turhaa mustasukkaisuutta...

Ei kai se mitään muatasukkaisuutta ole vaan sitä että joirakin ei vaan kiinnista lähteä 3-4 kertaa ulos lenkittämään koiraa.

Usein ihmiset ovat myös huolissaan eläimistään, esim. teatterista tai keikalta on lähdettävä heti kotiin lemmikin luo tai juhliin tullaan mahdollisimman myöhään ettei mussukka joudu okemaan kauaa yksin. Viimeisestä on kokemusta ja kyllä se ärsyttää kun juhlat alkaa klo 18.00, niin koiranomistaja päättää tulla klo 22.30 koiransa takia.

Muita eikö jokainen järki-ihminen tuota tajua, vaikka ei ole koiraihmisiä. Siis miksi olla mustasukkainen ihan ilmiselvistä perustarpeista. Pitäiskö ne koirat jättää heitteille teidän mustasukkaisuuden takia?

Vierailija
224/253 |
03.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä mikä ongelma tuossa on?°Miksi koiraihminen haluaisi seurustella koiria inhoavan kanssa tai toisinpäin ylipäänsä?Onhan muillakin kriteerejä kumppanilleen (uskonto,lapset,paino jne..).

Vierailija
225/253 |
03.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri tuo, että kolme koiraa rajoittaa matkustelua ja vaikka syömässä, teatterissa, lätkämatsissa ym. käyntiä, sen lisäksi, että ne vaativat aikaa lenkittämiseen ym.  Ihan fiksua, että mies ilmoitti jo alkuun, ettei nappaa.  Eri odotukset suhteelta ihan selvästi.

226/253 |
03.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö teille koiraihmisille mene yhtään päähän, että jos ei halua koiraa niin se ei tarkoita heidän inhoavan niitä. Vajaa ajatusmaailma. Eikä koira ole mikään huomaamaton lisä parisuhteeseen. Sen hoitaminen rajoittaa elämää ja kaikki eivät halua tälläistä rajotetta. Lisäksi ikävä kyllä on monia jotka eivät jaksa kouluttaa koiraansa niin kuin pitäis vaan lellivät pilalle. Ps. jos sinä olet jaksanut kouluttaa koirasi kunnolla niin et ole sitten yksi näistä monista

Vierailija
227/253 |
03.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muuten niin ihanan oloinen mies menetti kiinnostuksen kun kerroin sille koiristani :(

Hän sanoi ettei halua seurustella "kennel-ihmisen" kanssa.

Onko se niin iso turn off jos omistaa kolme koiraa? Eikä mulla ole mitään kenneliä.

On. Yksikin piski on liikaa, jos sillä ei ole järkevää tarkoitusta, kuten esim. metsästys.

Vierailija
228/253 |
03.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP mitä ruikutat? Ole hyvilläsi että elätään nettiajassa! Jos olisitte tavanneet vanhanaikaisesti, olisi miehen paljon vaikeampi antaa pakit. Nyt säästyitte molemmat paskalta suhteelta.

Vierailija
229/253 |
03.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ninna kirjoitti:

Eikö teille koiraihmisille mene yhtään päähän, että jos ei halua koiraa niin se ei tarkoita heidän inhoavan niitä. Vajaa ajatusmaailma. Eikä koira ole mikään huomaamaton lisä parisuhteeseen. Sen hoitaminen rajoittaa elämää ja kaikki eivät halua tälläistä rajotetta. Lisäksi ikävä kyllä on monia jotka eivät jaksa kouluttaa koiraansa niin kuin pitäis vaan lellivät pilalle. Ps. jos sinä olet jaksanut kouluttaa koirasi kunnolla niin et ole sitten yksi näistä monista

Näin se on. Samaahan jankkaa osa naisista, kun mies ei tahdo suhdetta koska naisella on jo lapsi. Miehet kuulema vihaavat lapsia, mistä tämä juontaa juurensa ja lässynlässynlää.

Vierailija
230/253 |
03.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen, että moni tapaillut ihminen on huomannut, että kumppanin lapset ovat lopulta huomattavasti vähemmän sitovia kuin useampi koira. En itse pitänyt alkuun tuota ongelmana, mutta erään sinänsä ihanan kumppaniehdokkaan koiraharrastuksen kautta sain tarpeekseni tästä lajista. Noita isoja koiria oli vaikea saada hoitoon kenellekään tuttavalle ja varsinkaan spontaanisti. Lapsien kohdalla on eksiä, isovanhempia ja lasten kavereita + että nehän voi tulla suurimpaan osaan reissuja tietenkin mukaan.

Seksin aikana on ikävää, kun moni pitää koiraa makkarissa, koska muuten se raapisi ovea. Kerran sain kynnet selkääni, kun koira tulkitsi tilanteen hieman erilaiseksi ja onpa sitä tultu killuttimetkin nuuskimaan yön pimeydessä kesken toiminnan. "PEPI, ALAS!" ei ole niitä eroottisimpia huudahduksia kesken lemmenleikkien ja valitettavasti sitä käskyä tottelee useimmiten ainoastaan minun lemmentyökalu.

Vierailija
231/253 |
03.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulen, että moni tapaillut ihminen on huomannut, että kumppanin lapset ovat lopulta huomattavasti vähemmän sitovia kuin useampi koira. En itse pitänyt alkuun tuota ongelmana, mutta erään sinänsä ihanan kumppaniehdokkaan koiraharrastuksen kautta sain tarpeekseni tästä lajista. Noita isoja koiria oli vaikea saada hoitoon kenellekään tuttavalle ja varsinkaan spontaanisti. Lapsien kohdalla on eksiä, isovanhempia ja lasten kavereita + että nehän voi tulla suurimpaan osaan reissuja tietenkin mukaan.

Seksin aikana on ikävää, kun moni pitää koiraa makkarissa, koska muuten se raapisi ovea. Kerran sain kynnet selkääni, kun koira tulkitsi tilanteen hieman erilaiseksi ja onpa sitä tultu killuttimetkin nuuskimaan yön pimeydessä kesken toiminnan. "PEPI, ALAS!" ei ole niitä eroottisimpia huudahduksia kesken lemmenleikkien ja valitettavasti sitä käskyä tottelee useimmiten ainoastaan minun lemmentyökalu.

Hyvin sanottu! Koirat eivät koskaan 'aikuistu' mielestäni. Vanhemmiten vaativat vielä enemmän hoitoa! Lapset sentään kasvavat ja muuttavat omilleen. Koiran kanssa päinvastoin. Usein myös lyhytikäisiä. Sitten tuleekin seuraava koira taloon...

Vierailija
232/253 |
03.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pelkästään koira vaan myös kissa. Seurustelin naisen kanssa joka palvoi ylipainoista hemmoteltua kissaansa. Jos olimme sohvalla kissa tuli siihen vaatimaan huomiota ja voi jessus sitä palvonnan ja lässytyksen  määrää.  Kissan tarpeet ajoivat muiden tarpeiden ohi ja joka naukaisu tarkoitti täytettä ruokakuppiin. Läski kuin mikä, maha viisti maata vaikka ei ollut raskaana. 

Kerran hän sanoi, että kissa on hänelle tärkeämpi kuin mikään ihmissuhde. Se lause tarkoitti myös, että lopetin suhteen melko nopeasti. Kissan lisäksi ärsytti tupakointi ja haiseva hengitys. Niistäkin olisi selvinnyt, mutta tuo kissan palvonta oli mulle liikaa. 

Sama juttu koiran kanssa vaikka olen itse niihin paremmin tottunut. Jos koira on ihmissuhdetta tärkeämpi niin sitten saa jäädä lähiökoppiinsa hoitamaan elukoitaan. 

Vierailija
233/253 |
03.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaksi koiraa on jo kenneli. Yhdenkin ison koiran kanssa saa puurtaa kylliksi ihan perusulkoilut ja asunnon siistinäpitämisen kanssa. Olen koirarakas mutta meillä se raja on yksi koira kerrallaan.

t. Isäntä

Eli koira ei saa kotona lajitoverinsa seuraa eli ts kärsii siitä.

Harvalle koiralle riittää laumaksi ihmiset.

Aina koiralle koirakaveri ja on myös seuraa toisilleen kun asunto on muuten tyhjä.

Kyllä koirissakin on erakoita. Omani inhoaa jakaa huomiota muiden koirien kanssa ja se on muutenkin aina inhonnut meteliä ja sählinkiä. Haluaa olla se ainoa. Satunnaisista tuttavista kyllä tykkää.

Vierailija
234/253 |
03.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh. Onpa koiralliset sinkkunaiset saaneet paljon lokaa niskaan. Ja kyllähän itselläkin ne kokemukset ovat pelkästään negatiivisia... sängyssä nukkuva "karvavauva". Hyi helvetti. Ihan täys miehen tai lapsen korvike se koira tuntuu monelle olevan.

Vierailija
235/253 |
03.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koiranomistajat tuntuu liian usein unohtavan et kaikki ei rakasta koiria, niinkuin he itse. Mitä jos miehellä olisi lemmikkinä 3 valtavaa käärmettä tai vaikka hämähäkkejä? Olisiko se "turn off"?

Itse pelkään koiria aivan hulluna, en voisi ikinä asua koiran kanssa samassa taloudessa kun kyläily koirataloudessakin ahdistaa jo :D

Vierailija
236/253 |
03.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan se monille turn off. Itsekkään en innostuisi jos miehellä olisi koira tai varsinkaan useita. Kun miettii asiaa sitä kautta, että jos hyvin menee niin muutamassa vuodessa joutuisi asua itsekkin niiden koirien kanssa. Totuushan on se, että koirat ovat usein äänekkäitä, niillä on se epämiellyttävä ominaishaju ja monet yksilöt kuolaavat. Jatkuva lenkittäminenkin voi olla ärsyttävää, mutta ei olisi minun ongelmani kun miehen lemmikkejä olisivat. Kissan ja jyrsijät vielä kestän kun harvemmin huutavat. Toki jos mies olisi täydellinen niin voisin yrittää seurustella, mutta tuskin pääsisin koirien olemassaolosta yli. Lapsuudessani olen saanut elää koirataloudessa ihan tarpeeksi etten enää aikuisiällä jaksaisi

"...joutuisi  a s u m a a n  itsekin..."

Vierailija
237/253 |
03.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki eivät pidä koirista. Jos mielipide tässä asiassa on täysin vastakkainen, voi olla parempi että ei ryhdy seurustelusuhteeseen. 

Vierailija
238/253 |
03.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan se monille turn off. Itsekkään en innostuisi jos miehellä olisi koira tai varsinkaan useita. Kun miettii asiaa sitä kautta, että jos hyvin menee niin muutamassa vuodessa joutuisi asua itsekkin niiden koirien kanssa. Totuushan on se, että koirat ovat usein äänekkäitä, niillä on se epämiellyttävä ominaishaju ja monet yksilöt kuolaavat. Jatkuva lenkittäminenkin voi olla ärsyttävää, mutta ei olisi minun ongelmani kun miehen lemmikkejä olisivat. Kissan ja jyrsijät vielä kestän kun harvemmin huutavat. Toki jos mies olisi täydellinen niin voisin yrittää seurustella, mutta tuskin pääsisin koirien olemassaolosta yli. Lapsuudessani olen saanut elää koirataloudessa ihan tarpeeksi etten enää aikuisiällä jaksaisi

"...joutuisi  a s u m a a n  itsekin..."

Karkeakarvainen suomenbesserwisser päästetty koneelle.

Vierailija
239/253 |
03.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ninna kirjoitti:

Ihan ok. Uusi miesystäväni on koiraihmisiä ja on hämmästellyt miten pieni koirani käyttäytyy niin hyvin ja on koulutettu erittäin hyvin. Hän on ollut palveluskoirien kanssa tekemisissä. 

Löysin täysin sopivan miehen minulle, ja eikä tällaisia asioita tarvitse miettiä ja pohtia. 

Älyttömän hyvä, kun heti alussa kerrotaan missä mennään. 

Vierailija
240/253 |
03.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh, onneks oon löytänyt koiramiehen puolisokseni. Koirattomat ihmiset on jotenki vähän nihkeitä. Eikä siinä jos joku arvostaa koiratonta elämää ja saa siihen sisältöä baareista, ravintoloista, kahviloista, teatterista ym. turhasta niin hyvä niin. Itse nautin eniten tästä luonnonläheisestä elämäntavasta meidän yhdeksän koiran kanssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme yksi