Mies ei halunnut treffeille kuultuaan koiristani.
Muuten niin ihanan oloinen mies menetti kiinnostuksen kun kerroin sille koiristani :(
Hän sanoi ettei halua seurustella "kennel-ihmisen" kanssa.
Onko se niin iso turn off jos omistaa kolme koiraa? Eikä mulla ole mitään kenneliä.
Kommentit (253)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän aloituksen tapauksen täydellisesti! Itse naisena en ikinä tapailisi miestä, jolla olisi koira. En ole kotona hengailevaa tyyppiä vaan tykkään viettää aikani kaupungilla töiden jälkeen (leffassa, museossa, kahvilla, jne) ja jotkin koiran ulkoilutusaikataulut olisi ihan mahdoton juttu yhdistää tällaisen elämäntyylin kanssa. Myös ex tempore -reissut saisi unohtaa, ja ihan ylipäätäänkin kaikki matkustelu olisi sitten aina koiran hoitopaikan löytymisen varassa... Ja aina olisi pakko yöpyä just miehen asunnossa. Enkä suoraan sanottuna oikein välitä koirasta eläimenä, se tuijottaa koko ajan kuin jokin vajaaälyinen.
Kissa sen sijaan on pelkkää plussaa! ❤️
Ai kissalle ei tarvitse hoitajaa? Muuten ei kyllä kannata edes yrittää tutustua koiraihmiseen, jos on noin erinlaiset elämäntyylit.
Kissa pärjää yön yli yksinkin silloin tällöin, se hoitaa itse omat asiansa laatikolla ja ruokakupilla eikä kaikessa tarvi auttaa kuin pientä lasta. Lisäksi sille riittää vähän pitemmilläkin reissuilla joku, joka käy kerran päivässä siivoamassa laatikon ja pitämässä vähän seuraa, niinhän huonekasvienkin kannalta jonkun olisi pakko kuitenkin käydä.
Täysin eri tilanne. Täysin erilainen elukka.
Vierailija kirjoitti:
Anna vaan jos roolit olisi toistepäin eli nainen ei hyväksyisi miehen koiria. ”Miten kehtaat? Ne on miehen perheenjäseniä! Ootpas typerä.”
Luitko muutakin kuin otsikon? Vaikka kuinka moni nainen on jo ilmoittanut, että tapailu päättyisi toisinkin päin.
Ymmärrän täysin, itse pelkään koiria ja kissoille olen allerginen. Oletko valmis luopumaan koirista vuokseni? Jos et, turhaan me tutustuisimme.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän aloituksen tapauksen täydellisesti! Itse naisena en ikinä tapailisi miestä, jolla olisi koira. En ole kotona hengailevaa tyyppiä vaan tykkään viettää aikani kaupungilla töiden jälkeen (leffassa, museossa, kahvilla, jne) ja jotkin koiran ulkoilutusaikataulut olisi ihan mahdoton juttu yhdistää tällaisen elämäntyylin kanssa. Myös ex tempore -reissut saisi unohtaa, ja ihan ylipäätäänkin kaikki matkustelu olisi sitten aina koiran hoitopaikan löytymisen varassa... Ja aina olisi pakko yöpyä just miehen asunnossa. Enkä suoraan sanottuna oikein välitä koirasta eläimenä, se tuijottaa koko ajan kuin jokin vajaaälyinen.
Ai kissalle ei tarvitse hoitajaa? Muuten ei kyllä kannata edes yrittää tutustua koiraihmiseen, jos on noin erinlaiset elämäntyylit.
Kissa pärjää yön yli yksinkin silloin tällöin, se hoitaa itse omat asiansa laatikolla ja ruokakupilla eikä kaikessa tarvi auttaa kuin pientä lasta. Lisäksi sille riittää vähän pitemmilläkin reissuilla joku, joka käy kerran päivässä siivoamassa laatikon ja pitämässä vähän seuraa, niinhän huonekasvienkin kannalta jonkun olisi pakko kuitenkin käydä.
Koirat pääsevät sentään ulos lenkille ja tarpeilleen, mutta kyllä on melko kauheaa, että saaliseläin säilötään sisätiloihin. Kuka ottaa kissan pitääkseen sitä vain sisällä asunnossaan?
Vierailija kirjoitti:
fgdfghfdgh kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kissan voi jättää vaikkapa viinkonlopuksi yksin, kunhan on siisti laatikko ja tarpeeksi ruokaa ja juomaa. Pidemmällä reissulla voi joku käydä välillä täydentämässä, eikä tarvitse 24/7 viettää sen elukan kanssa.
Kyllä pari tuntemaani kissaihmistä vievät kissansa hoitoon jopa vain viikonlopuksi. Eivät he jätä niitä yksin kotiin. Toinen menee kissahoitolaan ja toinen sukulaisen luo.
Jos niitä on kaksi, niin mikä stressata paikanvaihdolla ja toisistaan erottamalla? 😳 Eivät ne ihmistä edes muista kaivata, kun ovat keskenään omassa kodissa ja joku käy tsekkaamassa säännöllisesti (hoitamassa laatikot ja ruokinnan yms).
Kissa pitää ihmisen seurasta, mutta ei ole siitä riippuvainen ja lajitoveri taas on kaikki kaikessa. Koira on taas ihan erilainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koirat pääsevät sentään ulos lenkille ja tarpeilleen, mutta kyllä on melko kauheaa, että saaliseläin säilötään sisätiloihin. Kuka ottaa kissan pitääkseen sitä vain sisällä asunnossaan?
Kyllä kai kissaakin voi viedä ulos, jos kissa siitä tykkää. Kissahan myös nukkuu suurimman osan päivästä, se on sille käsittääkseni ihan lajityypillinen tapa. Koiralla taas toisinpäin, se on enemmän valveilla kuin nukkuu, eikä sitä jotkin kolmenkaan tunnin lenkit paljon lämmitä jos kuitenkin pitää loppuvuorokausi viettää suljettuna sisälle.
Mutta pointtihan ei ollutkaan nyt siinä, kumpaa on eettisempää pitää lemmikkinä. Kyse oli siitä, kumman kestäisi kumppanin kylkiäisenä. Itsellä valinta olisi kissa, koska koiraa rasittavampaa olentoa en edes ihan heti keksi.
Mies teki ihan oikein. Itse tapailin vuoden verran naista jolla oli kaksi koiraa. Ei siitä tullut mitää koska Koirat sitä ja koirat tätä ja Koirat veivät paljon aikaa ja oli vaikea matkustella spontaanisti tai lähteä vaikka vuorokaudeksi Tallinaan ostoksille. Myös vaellusreissut piti tehdä koirien ehdoilla. No yritin mutta ei siitä mitään tullut. Nyt on koiraton ihana nainen jonka kanssa voi lähteä spontaanisti minne vaan ja juuri oltiinkin Sveitsissä vaeltamassa.
Minä en naista elämääni ota, koira on miehen paras ystävä. Karjista kaikille naisille jotka ovat mielipiteestäni ja valinnastani närkästyneet. En tarvitse teitä mihinkään. Pillua saan ostamalla eikä tarvitse lässyttää.
Koirat tuhoaa seurustelun kirjoitti:
Mies teki ihan oikein. Itse tapailin vuoden verran naista jolla oli kaksi koiraa. Ei siitä tullut mitää koska Koirat sitä ja koirat tätä ja Koirat veivät paljon aikaa ja oli vaikea matkustella spontaanisti tai lähteä vaikka vuorokaudeksi Tallinaan ostoksille. Myös vaellusreissut piti tehdä koirien ehdoilla. No yritin mutta ei siitä mitään tullut. Nyt on koiraton ihana nainen jonka kanssa voi lähteä spontaanisti minne vaan ja juuri oltiinkin Sveitsissä vaeltamassa.
Semisti haiskahtaa homolta tuommonen. Ootko varma ettet etsi elämääsi miestä?
Vierailija kirjoitti:
Ihan oikeasti? Hyvää argumentointia..
Väitätkö tosissasi että naiselle se mies on ykkönen ja koira kakkonen? Ei todellakaan, ikinä missään! Jos naisella on koira ennen kuin tapaa miehen, pysyy se koira rakkaimpana aina ja ikuisesti!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Väitätkö tosissasi että naiselle se mies on ykkönen ja koira kakkonen? Ei todellakaan, ikinä missään! Jos naisella on koira ennen kuin tapaa miehen, pysyy se koira rakkaimpana aina ja ikuisesti!!
Ja höpö höpö. Monethan antavat koiransa pois jos mies on allerginen.
Siinä voi jokainen täysipäinen miettiä, ottaako hyvän suhteen toisen aikuisen kanssa vai yksinäisen elämän rakin kanssa joka kuolee muutaman vuoden päästä. Sitä ennen se elukka on maksanut paljon, eläinlääkärit ja kaikki, mies sentään maksaa kulunsa itse.
Parempihan se on, että heti alussa tulee sävelet selväksi.
Mä en seurustelis miehen kanssa, joka ei tykkää koirista.
Koirista pitäviä ihmisiä on kuitenkin. Olen käynyt treffeilläkin muutamankin kerran niin, että mulla on ollut koira mukana. Miehet ovat pyytäneet, että otan koiran mukaan :D mulla on vielä iso ja näyttävä koira, niin se on ollut jotenki siistiä heidän mielestään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja höpö höpö. Monethan antavat koiransa pois jos mies on allerginen.
Siinä voi jokainen täysipäinen miettiä, ottaako hyvän suhteen toisen aikuisen kanssa vai yksinäisen elämän rakin kanssa joka kuolee muutaman vuoden päästä. Sitä ennen se elukka on maksanut paljon, eläinlääkärit ja kaikki, mies sentään maksaa kulunsa itse.
Eihän mun tuttavapiiri kaikkea kata, mutta en ole kyllä kuullut kenenkään naisen luopuneen koirastaan miehen takia. En yhdenkään. Toisinpäin kyllä. :D
Pakko ottaa tähän kantaa. On täysin totta, että en koiranomistajana pysty olemaan kauhean spontaani, mutta esim. Vuorokauden hoitopaikka ei ole ongelma.
Ja mitä vaeltamiseen tulee, niin olen tehnyt usean vaellusmatkan koirani kanssa. Siinä ei kyllä ole mitään ongelmaa jos Suomessa mennään. Ulkomailla tietyt maat tuottavat ongelman.
Parista koirasta se lähtee, loppupeleissä on 7 koiraa 19 kissaa ,pari marsua ja kämppä täynnä roinaa. Sitten ollaan iltiksen uutisissa kun viranomaiset joutuvat avaan oven ja tyhjentään rojut.
Ja näillä tyypeillä ei ne elukat ole se ainoa ongelma koskaan. Koirat ja muut otetaan aina paikkaamaan jotain puutetta elämässä.
Ja joo,tykkään eläimistä itsekkin,vaan en ikinä ottais kaupunkiin pieneen asuntoon, enkä varmaan isoonkaan.
kissanpäivät kirjoitti:
Parista koirasta se lähtee, loppupeleissä on 7 koiraa 19 kissaa ,pari marsua ja kämppä täynnä roinaa. Sitten ollaan iltiksen uutisissa kun viranomaiset joutuvat avaan oven ja tyhjentään rojut.
Ja näillä tyypeillä ei ne elukat ole se ainoa ongelma koskaan. Koirat ja muut otetaan aina paikkaamaan jotain puutetta elämässä.
Ja joo,tykkään eläimistä itsekkin,vaan en ikinä ottais kaupunkiin pieneen asuntoon, enkä varmaan isoonkaan.
Tämä!! En koskaan tule ymmärtämään miten eläinrakas ihminen voi ottaa ison koiran pieneen kerrostaloasuntoon!!! MITEN?!? Itse käy vielä töissä luultavasti eli on sen 9 tuntia päivässä putkeen poissa.
Selittäkää mulle miten tämä on hyvää elämää koiralle...
Siis miksi miehet ovat koirista mustasukkaisia? Kyllähän eläimistä on otettava vastuuta ja pidettävä huolta. Jos koiria on lenkitettävä 3-4 kertaa päivässä perustarpeiden kanssa, niiin miten siitä voi olla mustasukkainen? Pitäiskö ne koirat jättää kusettamatta, että voisi viettää enemmän aikaan miesystävän kanss?
Ihan järjetöntä olla mustasukkainen eläimen perustarpeiden takia.
En voi ymmärtää tuollaista täysin turhaa mustasukkaisuutta...
Olen treffannut muutamia naisia ja ottanut jonkun kapakasta mukaani ja mennyt hänen kämpille. Yleensä jos on koiria, niin parvekkeen ovi ja ikkunat on selällään, mutta siitä huolimatta koiran löyhkä on ollut infernaalinen.
Yök!
Ymmärrän miestä etenkin jos nainen on hieman vanhempi. En minäkään halua ketään jolla on useita eläimiä kotona joille nainen juttelee ja pitää lapsinaan. Myös matkailu vaikeutuu kun koirille pitää aina löytää hoitaja. Suomessa myös koirien kolme kertaa päivässä ulkoiluttaminen inhottaa kun 90% ajasta sää on täysin perseestä.
Kyllä pari tuntemaani kissaihmistä vievät kissansa hoitoon jopa vain viikonlopuksi. Eivät he jätä niitä yksin kotiin. Toinen menee kissahoitolaan ja toinen sukulaisen luo.