Ensimmäinen aamu ok-talossa, ihanaa! Voin mennä tupakalle ja lapset rynnätä trampoliinille aamukahdeksalta ilman, että naapurit natkuttaa
Asuimme ennen kerrostalon ensimmäisessä kerroksessa ja parveke oli niin iso että sinne sai trampoliinin, lapset olivat innoissaan ,sitten tuli postiluukkuun lappua että ei trampoliinilla hyppimistä ennen kello kymmentä !
Myös tupakoinnista valitettiin. että savu nousee heille. Grillatakaan ei olisi saanut, vaikka olimme varmistaneet isännöitsijältä asian ja saaneet luvan. Päivittäin kuikki pää parvekkeen kaiteen yli ja alkoi hirveä valitusvirsi.
No, ostimme omakotitalon ja täällä voimme elää kuten haluamme, emme kuten naapurit haluavat.
Kommentit (52)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Omakotitalo on kyllä 5/5. Onhan siinä ne omat huonot puolensa mutta saapahan tuprutella rauhassa pihalla piippua ilman, että joku oman elämänsä epäonnistuja tulee itkemään asiasta suu vaahdossa nyrkit perseessä.
Tämä. Yritäppä bongia porisuttaa parvekkeella ilman, että joku elämäänsä kyllästynyt meinaa tulla ovesta läpi keuhkoamaan.
Bongin pulputus voi pahimmassa tapauksessa saada virkavallan edustajatkin oven taakse. Tästä syystä suosin itse hiljaista älyämpäriä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Omakotitalo on kyllä 5/5. Onhan siinä ne omat huonot puolensa mutta saapahan tuprutella rauhassa pihalla piippua ilman, että joku oman elämänsä epäonnistuja tulee itkemään asiasta suu vaahdossa nyrkit perseessä.
Tämä. Yritäppä bongia porisuttaa parvekkeella ilman, että joku elämäänsä kyllästynyt meinaa tulla ovesta läpi keuhkoamaan.
Bongin pulputus voi pahimmassa tapauksessa saada virkavallan edustajatkin oven taakse. Tästä syystä suosin itse hiljaista älyämpäriä.
Vaporisaattori on vielä huomaamattomampi. Ei tule edes savua.
Me asumme maalla, ei varsinaisia lähinaapureita muuten kuin kesäisin, kun pariin viereiseen mökkiin tulee kesälomalaisia. Kahtena aamuna jaksetaan kuunnella sitä lasten kiljumista aamukahdeksalta. sitten yleensä ryhdytään tekemään talveksi polttopuita aina aamuisin klo 7 aikoihin etenkin viikonloppuisin. Jos naapuri tulee sanomaan, että olkaa hiljaa, niin me kyselemme iloisesti, että joko teidän lapset on heränneet, kun ei moottorisahan pärinältä kuulla mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaporisaattori on vielä huomaamattomampi. Ei tule edes savua.
Vapo on todella järkevä kapistus. Olen itse kuitenkin niin koukuttunut älyämpäristä isolla pullolla saatavaan tylyyn keuhkotuntumaan, että jatkan ämpäröintiä. Saapahan naapuritkin haistella ja ihmetellä...
Vierailija kirjoitti:
Asuimme ennen kerrostalon ensimmäisessä kerroksessa ja parveke oli niin iso että sinne sai trampoliinin, lapset olivat innoissaan ,sitten tuli postiluukkuun lappua että ei trampoliinilla hyppimistä ennen kello kymmentä !
Myös tupakoinnista valitettiin. että savu nousee heille. Grillatakaan ei olisi saanut, vaikka olimme varmistaneet isännöitsijältä asian ja saaneet luvan. Päivittäin kuikki pää parvekkeen kaiteen yli ja alkoi hirveä valitusvirsi.
No, ostimme omakotitalon ja täällä voimme elää kuten haluamme, emme kuten naapurit haluavat.
Juu ei tarvitse omakotitalossa kuunnella köyhien kerrostaloasujien ulinaa,
Pidän surullisena sitä, että pienten lasten vanhemmat tupakoivat. Pidän tekoa lasten pahoinpitelynä.
Pidän surullisena että lasten vanhemmat ylipainoisia, altistavat lapset kiusaamiselle ja lihomiselle.
Se on lasten epäsuoraa pahoinpitelyä.
Unohtamatta mitä kaikkea lapsella jää tekemättä ja kokematta kun vanhemmat eivät pysty .
Miten toisilla on aina ongelmia asui missä vaan?
Itse vietin lapsuuteni kerrostalossa, meillä tosin oli ylimmän kerroksen päätykämppä enkä muista mitään kyttäämistä tai naapureiden vit*uilua olleen.
Aikuisiän olen asunut ok-talossa ja ainut kerta kun naapurin kanssa ollut sanomista sanoin sille että omalla pihalla saa huutaa niin paljon kuin huvittaa se on mulle ihan se ja sama, mutta jos meidän tontille astuu vedän turpaa.
Sen jälkeen ei mitään ongelmia.
tissuttelu ja tupakointi ok-talossa , miten ihanaa elämää
Olen asunut kerrostalossa, rivitalossa, paritalossa ja omakotitalossa.
Missään ei ole ollut ongelmia. Kaikki lähtee omasta itsestäsi.
Siis millainen on parveke, johon mahtuu trampoliini jossa voi hyppiäkin?! Minkä kokoinen ihan oikeasti?!
Onnea siitä että olet vapaaehtoiseti valinnut velkahelvetin Ja elämän pituisen työleirin, johon valuu kaikki ylimääräiset eurosi.