Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä kiltti mies, joka ei tykkää juoda, voisi tutustua naisiin?

Vierailija
01.07.2018 |

Baarit ei kiinnosta enkä usko, että suurin osa siellä olevista naisista olisikaan sellaisia, että ne kiinnostaisivat minua tai että he kiinnostuisivat minusta. Opiskelijakaan en enää ole, joten mitkään koulumaailman jututkaan eivät siis enää onnistu. En usko että töistäkään löytyy, ainakaan nykyiseltä työpaikalta. Ovat joko liian eri-ikäisiä, varattuja tai sitten eivät muuten vain minusta kiinnostu. Lisäksi olen ollut monilla sellaisillakin työpaikoilla, joissa naiset ovat olleet isona vähemmistönä.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
02.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ala harrastaa jotain, missä tapaat muita ihmisiä. Itse harrastan lavatansseja ja ainut huono puoli on, näin naisena, että siellä on niin suuri naisenemmistö, ja tanssittajia ei ole tarpeeksi. Paikasta ja esiintyjästä riippuu, että minkä ikäistä porukkaa siellä on. Nuoriakin on. Kannattaa mennä ensin tanssikurssille. Tanssitaitoisille miehille on kysyntää.

Nykyään tanssilavoilla ollaan useimmiten selvin päin. Joskus voi olla muutama humalainen kerran kesässä -kävijä. Monet sanoo, että tanssilavoilta ei löydä kumppania, koska se on nykyään niin suorituskeskeinen harrastus, mutta itse olen löytänyt mieheni tanssilavalta, samoin pari kaveriani. Toisaalta pariskunnat ovat voineet löytää toisensa ihan mistä vain, missä tapaa muita ihmisiä.

Vierailija
2/4 |
02.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisesti tuonpuoleisessa. Ihminen joka ei juo ei ole pitkäikäinen. Ihme että olet edes elossa enää!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
02.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Internetissä

Vierailija
4/4 |
02.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuule, ihan samaa mietin. Missä kiltti nainen, joka ei juo, voisi tutustua miehiin? Mistä mä löytäisin sut?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kaksi