Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mihin te rannalla laitatte puhelimet ja muut, jos menette uimaan?

Vierailija
01.07.2018 |

Yksin ei kai voi ottaa puhelinta mukaan, jos ei ole kaveria mukana? ja kaverinkaan kanssa jos menee, niin ei voi samaan aikaan mennä uimaan?

Kommentit (443)

Vierailija
161/443 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rantakassiin oon jättäny kaikkialla. Toistaiseksi ei ole pöllitty koskaan mitään. Ei Suomessa eikä Ranskassa, vaikka on ollu kortit ja puhelimet.

Saksassa miehen lapselta varastettiin heti kun laski puhelimen kaupassa käsistään.

Saksassa onkin huima nousu rikostilastoissa parin viime vuoden ajalta. Mistäköhän johtuu...?

https://www.dw.com/en/shoplifting-on-the-rise-in-germany/a-19344408

Vierailija
162/443 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaippaan! Toimii, jopa sellasissa turistirysissä joissa kaiuttimien välityksellä varotellaan taskuvarkaista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/443 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ikinä ota mukaan mitään arvokasta, ainoastaan pakolliset (kotiavain ja bussikortti). Pyydän ystävällisesti jotakuta lähellä olevaa, normaalinoloista tyyppiä katsomaan kamojeni perään, jos hän siihen suostuu. Mitään ei ole koskaan lähtenyt kävelemään.

Vierailija
164/443 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos oon yksin, jätän autoon.

Muutoin joku vahtii

Mihis ne auton avaimet sitten?

Vierailija
165/443 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse jos menen uimaan niin pyyhe ja kamat on aina veden lähettyvillä.

En mene uimaan niin kauas että en pääsisi rosvon perään juoksemaan :)

Niin luulin kuule minäkin, mutta niin oli vaan kamat rannalta viety kun silmä vältti pariksi sekunniksi. Siitä opin ja nykyään käydään vuorotellen kaverin kanssa uimassa, ei yhdessä. Varkaita on joka paikassa, älkää olko liian hyväuskoisia! Nämäkin varkaat oli todennäköisesti eräät naiset, pikkulasten äidit. Että semmosta..

Vierailija
166/443 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

käärin päivän aikana jaloissani hautuneiden haisevien pikkarien sisään ja laukkuun. Toimii Suomessa mutta ei ulkomailla. Jättäisin kotiin jos mahdollista.

Vierailija
167/443 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

yleensä työnnän sen pyllyaukkoon

Vierailija
168/443 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläpäin ei varkaita ole. Mun kännykkä ja autonavaimet on ihan rempseesti vaan siinä uimakassissa (S-ryhmän kestokassi) pyyhkeitten ja muitten uimakamojen seassa. Vähän nyt luottoa ihmisiin hei!

Ulkomailla en tosin näin tekisi, ainakaan missään turistirysässä.

Vierailija
169/443 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jätä himaan se puhelin. Äly hoi!

Entä jos pitää soittaa apua jollekkin?

Vierailija
170/443 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos otat puhelimen rannalle, pistä se Minigrip-pussiin. Parempi jos et ota rannalle sitä, etkä muutakaan turhaa.

Varmaan pääset uimasta rosvon perään juoksemaan, mutta kiinni et saa.

Tuttu tuli  etelänlomalta ja valitti, että lompakko vietiin rannalta, vaikka hän vahti sitä merestä. Kysyin, kompastuiko joku pyyhkeen kanssa hänen tavaroidensa kohdalla. Joopa, ja lompakko meni kymmenessä sekunnissa. Kaikki dokumentit kirjasto- ja bonuskortteja myöten oli uusittava.

Hauskaa uimaretkeä.

Kuka on niin tampio että ottaa lomareissuille mitään muuta passin lisäksi kuin luottokortin ja sairausvakuutuskortin?? Jätän aina normilompakon kotiin ja vain nämä em.mukaan, juurikin tuosta syystä ettei varastettuja/kadonneita kuoleta vanha erkkikään jostain Swazimaasta käsin. Ennakointi ja maalaisjärki rulaa😆 samoin yksin uimaan mennessä kamat autossa ja auton avain vesitiiviissä rannepussukassa.

Vierailija
171/443 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätän kassiini. Vielä ei ole koskaan varastettu, elämää ja paaaljon uimarantoja takana 47v :)

Vierailija
172/443 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Survon perseeseeni

Vierailija
173/443 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri noin. Jos menen täydelle rannalle kaverin kanssa, käymme uimassa vuorotellen. Jos menen yksin, en ota mukaan mitään, mitä ei ole aivan pakko ottaa. 

Asia tietysti eri, jos olen jollain pikkurannalla yksin, silloin toki voi jättää kamat rantaan, en kumminkaan ui pois näkyvistä/niin kauas, etten ehtisi uida takaisin, jos joku tulee.

Vierailija
174/443 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä sujautan kännykkäni pimperooni uinnin ajaksi.

Vierailija
175/443 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko se luuri pakko ottaa mukaan ihan joka paikkaan?

On. Olen pyytänyt, että se laitetaan mukaani arkkuun kun kuolen. Ei koskaan voi tietää, jos tuonpuoleisessa ei myydäkään älypuhelimia.

Meinaatko pärjätä samalla puhelimella iäisyyden?

Vierailija
176/443 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina jättänyt kännykän sun muun arvotavaran ihan vain kassiin pyyhkeen päälle kun käyn uimassa. Ja käydään kavereiden/poikaystävän kanssa kyllä samaan aikaan vedessä. Olen toiminut näin aina myös ulkomailla. Kerran sitä vaan eletään.

Vierailija
177/443 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä tungen ne sisääni, on sen verran tilaa 

Vierailija
178/443 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vien kamat lähellä rantaa ja pidän näköetäisyydellä koko ajan. 

Vierailija
179/443 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä jätän auton sisälle lokeroon arvotavarat. Otan auton avaimeksi mukaan sellaisen, mikä ei ole kaukosäätöavain ja laitan sen pieneen vedenpitävään rasiaan, jonka taas laitan riippumaan kaulakorukseni. Uin kaulakoru kaulassa - tosin monella ei ole sellaista, mutta ei sitä ole "pitkään" katseltu.

Vierailija
180/443 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina minulla on puhelin mukana rannalla vaikka yksin olenkin. Ei suomalaiset mitään varasta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kolme