Mihin te rannalla laitatte puhelimet ja muut, jos menette uimaan?
Yksin ei kai voi ottaa puhelinta mukaan, jos ei ole kaveria mukana? ja kaverinkaan kanssa jos menee, niin ei voi samaan aikaan mennä uimaan?
Kommentit (443)
Vierailija kirjoitti:
Yksin ei kai voi ottaa puhelinta mukaan, jos ei ole kaveria mukana? ja kaverinkaan kanssa jos menee, niin ei voi samaan aikaan mennä uimaan?
Aina joku kaveri tai oma mies mukana ja uimaan vuorotellen, toinen vahtii sillä aikaa kamoja, jos isompi porukka niin toki useampi pääsee uimaan samaan aikaan, en kyllä jättäis mitään tavaroita vahtimatta...
Jos käyn vaan pulahtamassa ni jätän rannalle kassiin. Pidempää matkaa uidessa mulla on semmonen turvapoiju jossa on vedenpitävä tasku tavaroille. Samalla se kelluttaa jos tulee vaikka kramppi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko se luuri pakko ottaa mukaan ihan joka paikkaan?
On. Olen pyytänyt, että se laitetaan mukaani arkkuun kun kuolen. Ei koskaan voi tietää, jos tuonpuoleisessa ei myydäkään älypuhelimia.
Ei kannata ottaa mukaan, lepää vaan rauhassa ;)
Hanki uimarin poiju. Sinne saa sisälle puhelimen, avaimet yms.
Zip-pussukkaan ja pussukka pimpsaan
Mä en vaan tajua mitä järkeä on varastaa nykyään puhelin. Munkin luurissa on sormenjälkitunnistus ja varmistuspinkoodi ja sim-kortissa koodi. Mitä varas hyötyy luurista kun sitä ei saa auki?
Mutta miksi ottaa mukaan koko omaisuus? Otan vähän käteistä ja matkakortin. Muut kortitkin kannattaa jättää kotiin.
Vierailija kirjoitti:
Mä en vaan tajua mitä järkeä on varastaa nykyään puhelin. Munkin luurissa on sormenjälkitunnistus ja varmistuspinkoodi ja sim-kortissa koodi. Mitä varas hyötyy luurista kun sitä ei saa auki?
Mutta miksi ottaa mukaan koko omaisuus? Otan vähän käteistä ja matkakortin. Muut kortitkin kannattaa jättää kotiin.
Factory reset on se taikasana tuossa eli puhelin bootataan tehdasasetuksiin ja käsissä on kiva puhelin jonka voi vaikka ottaa käyttöön itselle tai myydä eteenpäin.
Pakkaan tavarat pussiin ja vedän narun avulla pussin 10 metrin korkeuteen roikkumaan. Naru puunoksan ympäri siis.
Laita tyhjään aurinkorasvapurkkiin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos yksin lähtee päivää rannalle viettämään ja ilman autoa, niin kyllä se vähän pakko on ottaa mukaan. Vai lähdetkö sinä aina esim. lenkille tai kauppaan kävellen yksin ilman puhelinta?
Muistatteko kuinka ihmiset pysyi hengissä ennen matkapuhelimen keksimistä? En minä ainakaan ota koskaan puhelinta mukaan esim lenkille, harvoin mennessäni kävellen kauppaankaan. Maailma tuskin ehtii kaatua sillä aikaa ja vaikka kaatuisikin, niin mitä se auttaisi vaikka mulla olis puhelin mukana. Oikeesti, kokeilkaa joskus kuinka vapauttavaa on kun ei tarvii olla 24/7 tavoitettavissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos yksin lähtee päivää rannalle viettämään ja ilman autoa, niin kyllä se vähän pakko on ottaa mukaan. Vai lähdetkö sinä aina esim. lenkille tai kauppaan kävellen yksin ilman puhelinta?
Muistatteko kuinka ihmiset pysyi hengissä ennen matkapuhelimen keksimistä? En minä ainakaan ota koskaan puhelinta mukaan esim lenkille, harvoin mennessäni kävellen kauppaankaan. Maailma tuskin ehtii kaatua sillä aikaa ja vaikka kaatuisikin, niin mitä se auttaisi vaikka mulla olis puhelin mukana. Oikeesti, kokeilkaa joskus kuinka vapauttavaa on kun ei tarvii olla 24/7 tavoitettavissa.
Vierailija kirjoitti:
Muistatteko kuinka ihmiset pysyi hengissä ennen matkapuhelimen keksimistä?
Aika paljon kuolemia on tapahtunut kun ei ole pystytty hälyttämään apua paikalle ilman lankapuhelinta.
Vierailija kirjoitti:
Ostat uimalakin, tarpeeksi suuren ja pakkaat sinne puhelimesi, lompakkosi, mahdollisen kellosi, Vuittonin käsilaukkusi, merkkivaatteesi, merkkimaskarasi, merkkiaurinkolasisi, merkkisilmälasisi, autosi avaimet ja muut arvotavarasi.
Elleivät mahdu uimalakin alle, voit hakea ennen uintiasi jätesäkin ja pakata varusteesi siihen. Vedenpitävään sulkemiseen käy esim. gorillateippi. Saat samalla kelluvan henkilökohtaisen turvalaitteen.
Rattoisaa ja huoletonta kesää :-)
Noin mäkin toimisin, mutta tässä ketjussa on mainittu turvalukollinen pieni kaappi, joten hankin sellaisen ja pakkaan sen uimalakin alle. Polskis sitten vaan.
Itselläni on aina kädessä, jotta saan parhaat biksupeput kuvattua. Ai että.
Vierailija kirjoitti:
Mä varmaan jättäisin autoon ja ovet lukkoon. Tai ihan kotiin jättäisin.
Niin, tätähän kukaan ei varmaan ole koskaan tullut ajatelleksikaan. Ja auton ovet ihan lukkoonkin, enpä olis tuota keksinytkään.
Tässä on nyt kumminkin ehkä kyse siitä, että sinne rannalle mennään ilman sitä autoa, sekin on nimittäin aivan mahdollista, vaikka se saattaa joistakin mahdottomalta kuulostaakin.
Miksi täällä sensuroidaan hivakka-tietoutta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei siinähän vois olla ideaa, että rannoilla olisi lukolliset kaapit, joihin voisi tavaransa jättää rannalla oleilun ajaksi.
Idea on kyllä hyvä, mutta koska olemme Suomessa, nuo lukolliset kaapit olisi hyvin pian nakattu mereen tai järveen.
Siri, että oon tällainen hapannaama, mutta tää on niin tyypillistä, jonkun muun pitäisi järjestää lukolliset kaapit rannoille, vaikka se on kumminkin ihan jokaisen oma homma pitää tavaroistaan huolta. Rantoja on Suomessa aika paljon eikä joka paikkaan voida järjestää palveluja. Kuka ne kaapit niille rannoille sitten hommaisi ja niitä huoltaisi?Ja kenen kustannuksella?
Vierailija kirjoitti:
Ap on impipoika, joka kalastelee vastausta "Tungen luurin, rahat ja avaimet Kinder-munassa vaginaani". Luurit ovat kyllä nykyään liian isoja moiseen.
Onnea yritykselle.
Tä? Kuinka monelle tuollainen tulee mieleen? Siis tuo tuollainen ketjun avaamisen syy?
Annan omani aina työttömälle sukulaiselleni.