Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tapasin ihanan miehen, mutta mies on kyllä tosi lyhyt

Jessika
01.07.2018 |

Pituutta hänellä on ainoastaan 172 cm. Hirveän ristiriitaiset tunteet, koska tavallaan haluaisin sen miehen, mutta en vaan voi päästää irti ajatuksesta, että mies on tappi.

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta hänen vieressään vaikutat itse pidemmältä 😊

Toisin kuin jonkun kaksimetrisen vieressä näytät kääpiöltä.

On eräitä koripalloilijoita, joilla on 160 cm naiset. 170 cm mies 170 cm naisen kanssa on paljon esteettisempää.

Ei hujoppeja Leena Harkimoa tai Anu Saagimia ainakaan ole hävettänyt kulkea tappimiesten kanssa.

No he eivät olekaan yhtä lapsellisia/epävarmoja kuin ap.

Vierailija
22/31 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän tuo ees ole älyttömän lyhyt. Kyllä mä tunnen parikin n. 163 senttistä miestä. Naisia riittää.

Miksi täällä pitää aina kaunistella joka asiaa? Tosiassa niillä 163cm miehillä ei tosiaankaan "naisia riitä" vaikka sinun anekdoottisi toista väittäisikin. Edes normaalipituisilla miehillä ei naisia riitä.

Katkeraa...

Ei ole katkeraa vaan realismia. Se nyt on päivänselvä asia, että tuollainen lähes sairaalloinen alipituus on merkittävä haitta parisuhteen saamisessa. Ei se sitä estä, mutta vaikeuttaa kyllä helvetisti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja on mies. 100% fakta.

T: mies.

Vierailija
24/31 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta hänen vieressään vaikutat itse pidemmältä 😊

Toisin kuin jonkun kaksimetrisen vieressä näytät kääpiöltä.

On eräitä koripalloilijoita, joilla on 160 cm naiset. 170 cm mies 170 cm naisen kanssa on paljon esteettisempää.

Ei hujoppeja Leena Harkimoa tai Anu Saagimia ainakaan ole hävettänyt kulkea tappimiesten kanssa.

Koska niillä miehillä on rahaa.

Vierailija
25/31 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän tuo ees ole älyttömän lyhyt. Kyllä mä tunnen parikin n. 163 senttistä miestä. Naisia riittää.

Miksi täällä pitää aina kaunistella joka asiaa? Tosiassa niillä 163cm miehillä ei tosiaankaan "naisia riitä" vaikka sinun anekdoottisi toista väittäisikin. Edes normaalipituisilla miehillä ei naisia riitä.

Katkeraa...

Ei ole katkeraa vaan realismia. Se nyt on päivänselvä asia, että tuollainen lähes sairaalloinen alipituus on merkittävä haitta parisuhteen saamisessa. Ei se sitä estä, mutta vaikeuttaa kyllä helvetisti.

Itse kyllä tunnen tuon pituisia renttumiehiä, joilla oikesti tuntuu niitä naisia riittävän.

Ja muuten, ap on provo. Ei siinä sen kummempaa.

Vierailija
26/31 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi herranjumala. Kaikesta täällä ongelma tehdään. Mitä helvetin väliä on pituudella. Ymmärtäisin jos kysyisit "haittaako jos miehellä ei ole aivoja"?

Vierailija
27/31 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juhannuksena oli Iltalehdessä juttu 110-senttisestä suomalaismiehestä, joka ei juuri sinkkuna joutunut olemaan. Tosin lyhytlasvuisten kohdalla varmaan auttaa, että on naisen silmissä erikoinen. Kumppaninsa olivat pitkiä naisia.

Vierailija
28/31 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanko oikeasti se pituus merkitsee niin helvetisti? Aivan kuin tarkoituksella tehtäisiin pikkuasioista ongelmia. Mä harrastin nuorempana aktiivisesti tanssia ja täytyy sanoa että monet parhaista tanssikumppaneista olivat luokkaa oma pituuteni, n. 169cm. Lyhempi mies on usein ketterämpi, notkeampi ja monesti vähäisempää pituutta on korvattu lihaksilla eli voimaa löytyy. Ei lainkaan hassumpi yhdistelmä jos vielä löytyy itsevarmuutta ja huumorintajua. Kun mies on mies paikallaan mä en ole koskaan tuntenut itseäni amatsoniksi rinnallaan vaikka päälaet olisivat samalla korkeudella. Toisaalta en ole koskaan etsinyt kumppania mittanauhan kanssa. Muut kriteerit ovat painaneet vaa'assa enemmän.

Vierailija
29/31 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen oikein hyvin kolme lyhyttä miestä. Kaksi heistä on pitkissä parisuhteissa (15v->) ja kolmas on hulivili, jolla on piisannut paljon nättejä naisia. Miesten ikähaarukka on nyt 35-55 v. Eli ei pituus oikeasti ole este.

Vierailija
30/31 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

SuosittuPikkuMies kirjoitti:

Jessika kirjoitti:

Pituutta hänellä on ainoastaan 172 cm. Hirveän ristiriitaiset tunteet, koska tavallaan haluaisin sen miehen, mutta en vaan voi päästää irti ajatuksesta, että mies on tappi.

Pienenä (hehheh) esimerkkinä; Ben Zys... (no mikä lie) on pituudeltaan tasan 167 cm ja on "kasvanut kiinni" eduskuntatalon salin tuoliin omalle paikalleen ja on siinä varmaan maailman tappiin asti.

Juutalaiset äänestää sitä,koska rabbi neuvoo niitä äänestämään benjaminia...ja aina on myös näitä wanna be juutalaisia

Vierailija
31/31 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä käytä mun nimeä.