Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En saisi ilmeisesti tapailla uusia naisia exäni mielestä

Vierailija
01.07.2018 |

Meillä lapsi hoidossa vuoroviikoin, tytöllä ikää 6v. Minulla oli nyt kun olen lomalla eräs nainen kylässä melkein koko viikon. Ja arvatkaa sainko asiasta noottia exältä kun tänään kävin viemässä lapsen äidilleen. Tunnin päästä alkoi tekstaria sataa, että "eikö sulla ole mitään säädyllisyyttä kun panet vierasta naista lapsesi läsnä ollessa". Ihan kuin olisi kuullut, panimme muutaman kerran ja tytär meni jo aikaisin nukkumaan. Suutelimme kyllä ja lapsi sen näki mutta ei kai siinä mitään? Minulla on kyllä naisia riittänyt, tuntuu että exäni on vain kateellinen kun minulla pyyhkii hyvin. Mitä mieltä?

M35

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esittelet sitten uusia tuttavuuksia lapsellesi tosta vaan? Ens kerralla sitten uus kierrossa? Ja et kerro sitten lapsen äidille ensin ja lapsi saa toimia ilmoitustauluna?

Siinä taas miesvanhemmuutta kertakseen.

Vierailija
2/6 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauanko erostanne on aikaa? Miltäköhän lapsesta tuntuu?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi hoidossa vuoroviikoin... siinä se oleellinen. Etkä edes "hoitoviikollasi" halua olla yhdessä lapsesi kanssa vaan jonkun vieraan naisen, miksi sä panet vierasta naista?

Vierailija
4/6 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletpa kurja isä

Vierailija
5/6 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapsi hoidossa vuoroviikoin... siinä se oleellinen. Etkä edes "hoitoviikollasi" halua olla yhdessä lapsesi kanssa vaan jonkun vieraan naisen, miksi sä panet vierasta naista?

Lapsi tuli oikein hyvin kyllä toimeen naisen kanssa ja heillä oli mukavaa tavata.

AP

Vierailija
6/6 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lapsi tuli oikein hyvin kyllä toimeen naisen kanssa ja heillä oli mukavaa tavata.

AP

Ja näin hyvin pointti katosi taivaan tuuliin :)

Tapaile ihan rauhassa, mutta älä kaikkia tuo kotiisi, vaikka tyttösi heidän kanssaan hyvin tulisikin toimeen. Muista olla myös isä, etkä naisia jahtaava mikä lie häntäheikki.