Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi Thaimaahan ei kannata matkustaa?

Vierailija
01.07.2018 |

Perusteluja! Monessa ketjussa tullut ilmi että mammat ei huolisi ilmaseksikaan Thaimaan matkaa. En ymmärrä, mä lähtisin minne tahansa paitsi en sotatoimialueille. Nyt rautalankaperusteluja miksi ette tykkää ko maasta.

Kommentit (83)

Vierailija
81/83 |
04.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse rakastan Kaakkois-Aasian maita yli kaiken Etelä-Amerikan lisäksi. Yksistään Thaimaa on lähes kaksi kertaa Suomea isompi ja Suomesta poiketen siellä on valtavasti nähtävää aivan maan eteläosista pohjoiseen saakka, niin historiallisia kohteita kuin luonnonihmeitä.

Minua ei kiinnosta Euroopan-matkailu juuri yhtään, mitä nyt ”pakolliset” Lontoon, Pariisin ja Rooman sekä Prahan olen käynyt läpi.

Kukin tekee ja matkustaa miten haluaa, mutta on todella typerää, jos joku jättää käymättä jossakin maassa vain omien ennakkoluulojensa perusteella. Jos oikeasti uskoo, että Thaimaa on yhtä Pattayaa niin se kertoo aika paljon ihmisestä itsestään.

Oho! Olet euroopassa käynyt jopa Lontoossa, Pariisissa, Prahassa  ja Roomassa. Vaikka sinua ei kiinnosta Euroopan-matkailu yhtään niin on todella typerää, jos joku jättää käymättä jossakin maassa vain omien ennakkoluulojensa perusteella.

Suosittelen Itä-Eurooppaa.

En nyt ymmärrä, mitä haet takaa? Noissa kaupungeissa kävin nimenomaan sen vuoksi, että ne ovat niitä ”pakollisia” missä jokainen matkusteleva ihminen on käynyt. Lisäksi lyhyen listan kahdessa kohteessa silloisen partnerin pakottamana.

Ylipäätään melkein kaikissa kävin ennen kuin kunnolla aloitin kaukomatkailun - sen jälkeen ei ole Eurooppa kiinnostanut. Nimenomaan paino sanalla kiinnostanut. Miksi ihmeessä siis menisin Itä-Eurooppaan, kun ei ole kiinnostusta? Enkö nimenomaan alkuperäisessä viestissäni sanonut, että kukin menee sinne minne haluaa. Kyse ei siis omalta kohdaltani ole kyse ennakkoluuloista vaan kiinnostuksen puutteesta. Väitinkö myöskään, että kiinnostuksen puute on automaattisesti ennakkoluuloisuutta? No enpä tainnut sanoa!

Oliko jotain muuta mielestäsi nasevaa sanottavaa?

Te kaukomatkailijat tuhoatte maapallon.

Vierailija
82/83 |
04.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Thaimaa on  yhtä suurta porttolaa ja ihmiskauppaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/83 |
04.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei Thaimaassa muuta vikaa ole kuin eurooppalainen wt-porukka, johon törmää joka paikassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän yksi