Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hotels.com: miten toimii?

Mammamatkustaa
01.07.2018 |

Elikkä ollaan nyt varaamassa perheen kanssa matkaa ja ekaa kertaa ollaan lähössä ulkomaille. Ajateltiin varata hotelli hotels.comin kautta, mutta onko sivusto luotettava? Olisi hyviä tarjouksia mutta ne pitää maksaa heti jos haluaa tarjouksen. Välittääkö hotels.com varmasti maksun ja varauksen tiedot hotellille?

Mitään muuta kommentteja tästä sivustosta tai muutenkin vinkkejä matkusteluun?

T.Ummikot lähtee ulkomaille

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraa ohjeita.

Vierailija
2/10 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Googlaa hieman hotels.comista. Eli, hyvin monelle joka on maksanut jotakin hotels.com:in kautta on alkanut tulla ylimääräisiä luottokorttiveloituksia ympäri maailmaa. Myös yhdelle tuttavalleni.

Voi vertailla ja valita hotellin hotels.com:in kautta, mutta suosittelen että teet varauksen suoraan hotellin sivulta mistä saat huoneet ja palvelut samaan hintaan ilman pelkoa väärinkäytöstä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvin toimii. Varaan sitä kautta paljon. En muista tapauksia, ettei maksu olisi mennyt perille.

4/10 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on duunipaikalla kielletty varaamasta hotelleja hotels.comin kautta. Ei täytä työpaikan laatimia turvallisuuskriteereitä, kun varataan työmatkakohteiden majoituksia. En käyttäisi tällä perusteella vapaa-ajan matkoihinkaan.

Vierailija
5/10 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on pelkästään positiivisia kokemuksia Hotels.comista, olen varannut lukuisia hotelleja sitä kautta eikä ole koskaan ollut ongelmia. Voit itse varata maksatko matkan heti vai vasta hotellilla. Jos maksaa heti, on hinta yleensä edullisempi ja usein on vielä peruutusoikeus, tämä toki lukee aina varauksessa. Maksu palautetaan jos perut varauksen, rahat tulleet aina noin vuorokaudessa. Itse voin suositella kyllä. Eikä ainakaan mun luottokorttitietoja ole koskaan kopioitu. Jos näin kävisi, luottokorttiyhtiö on korvausvelvollinen.

Vierailija
6/10 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halvemmalla pääsee kun varaa suoraan hotellin omalta sivulta.

Vierailija
7/10 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvin harvoin.

Vierailija
8/10 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytä booking.comia

Vierailija
9/10 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvin harvoin.

Itse olen aina löytänyt hotellin sivuilta huoneen halvemmalla.

Vierailija
10/10 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun tyttö varasi kuukauden mittaiselle Japanin-matkalleen hotellin hotels.comin kautta ja sai majoituksen ihan mielettömän halvalla. Maksunkin hän suoritti vasta hotellissa. Itseänikin epäilyttäisi, jos pitäisi etukäteen maksaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän viisi