Miksi Thaimaahan ei kannata matkustaa?
Perusteluja! Monessa ketjussa tullut ilmi että mammat ei huolisi ilmaseksikaan Thaimaan matkaa. En ymmärrä, mä lähtisin minne tahansa paitsi en sotatoimialueille. Nyt rautalankaperusteluja miksi ette tykkää ko maasta.
Kommentit (83)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Liian pitkä lentomatka. Liian kuumaa suomalaiselle, tai sitten kuukauden kestävä rankkasade ja tulvat. Likaiset rannat. Paha haju kaikkialla.
Mitä likaa? Mikä haisee?
Onhan Pattayan ranta aika roskainen ja vesi tosi likaista. Myös rottia iltaisin. Jomtienilla on siistimpää ja Koh Larnilla jo vesikin kirppaampaa.
Harmittaa tulla sieltä takaisin. Etenkin miehelle on karua tulla talvella yksin seisomaan pimeaan loskaan. Kauniiden naisten syleistä ja oluesta vierottuminen ja se, että joutuu menemään töihin pimeässä ja palaamaan tyhjään kotiin pimeässä. Jokainen ymmärtää, että tämä aiheuttaa vakavan kriisin, joka vaatisi terapiaa. Moni vaan kärsii ja menee sitten taas mahdollisuuden tullessa terapeuttiselle lomalle Thaimaahan.
Miksi nämä onnettomat edestakaisin reissaajat eivät jää sinne Thaimaan onnelaan?
Eipä taida olla senjälkeen ihanuuksien ihmemaa, kun rahat loppuu ja karu arki näyttää kasvonsa. Siinä näkee mitä hymynmaan todellisuus oikeasti on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ESBL, MARS, VRE... ja muut herkut
Jos sulla on normaali vastustuskyky, et saa näitä mistään. Jos sulla on todella huono vastustuskyky, saat ne ihan Suomestakin.
Höpö ja höpö... esim ESBL saa suurella todennäköisyydellä ihan ruoasta! Terveessä ruumiissa siitä ei vain ole ”haittaa” ja elimistö sen itse suolistosta hävittää. Täytyy sitten vain toivoa, ettei matkan aikana saa esim e-Colin aiheuttamaa kustulehdusta ( e-Coli jossa on ESBL ominaisuus)
Tai ettei joudu tuolla sairaalaan tai sairastu ettei joudu ab kuurille!
No mrsa- kantajien kanssa olen ollut paljonkin tekemisissä kotimaassa ja toistaiseksi en ole itse kantaja, vaikka olen monisairas itsekin. (Testattu omien hoitojaksojen aikana). En tiedä montaa normaalin vastustuskyvyn omaavaa, joka olisi mrsa-kantaja. Vanhuksia ja pitkäaikaissairailla mrsa-kantajuus ei ole mitenkään harvinainen Suomessa. Joten kyllä noita Suomestakin saa, jos immuniteetti on puutteellinen.
Vierailija kirjoitti:
Miksi nämä onnettomat edestakaisin reissaajat eivät jää sinne Thaimaan onnelaan?
Eipä taida olla senjälkeen ihanuuksien ihmemaa, kun rahat loppuu ja karu arki näyttää kasvonsa. Siinä näkee mitä hymynmaan todellisuus oikeasti on.
Lomailusta tässä oli kyse. Mikään maa ei ole onnela, varsinkaan rahattomille.
Vierailija kirjoitti:
Työluvan saanti Thaimaahan on vaikeaa. Eikä oleskelulupaakaan heltiä ellei ole tuloja kuten eläke (ja senkin pitää olla tarpeeksi suuri) tai suuria säästöjä jolla todistaa pystyvänsä rahoittamaan oleskelunsa.
Itse rakastan Kaakkois-Aasian maita yli kaiken Etelä-Amerikan lisäksi. Yksistään Thaimaa on lähes kaksi kertaa Suomea isompi ja Suomesta poiketen siellä on valtavasti nähtävää aivan maan eteläosista pohjoiseen saakka, niin historiallisia kohteita kuin luonnonihmeitä.
Minua ei kiinnosta Euroopan-matkailu juuri yhtään, mitä nyt ”pakolliset” Lontoon, Pariisin ja Rooman sekä Prahan olen käynyt läpi.
Kukin tekee ja matkustaa miten haluaa, mutta on todella typerää, jos joku jättää käymättä jossakin maassa vain omien ennakkoluulojensa perusteella. Jos oikeasti uskoo, että Thaimaa on yhtä Pattayaa niin se kertoo aika paljon ihmisestä itsestään.
Tässäpä olikin vertaus mitä siellä turistirysien takana on heidän elämänsä. En voisi käyttää ihmisiä hyväkseni ja kohottaa omaa itsetuntoani ja viihtyä, tietäen monien tekevän sitä henkensäkaupalla - sanan varsinaisessa merkityksessä.
Vierailija kirjoitti:
Itse rakastan Kaakkois-Aasian maita yli kaiken Etelä-Amerikan lisäksi. Yksistään Thaimaa on lähes kaksi kertaa Suomea isompi ja Suomesta poiketen siellä on valtavasti nähtävää aivan maan eteläosista pohjoiseen saakka, niin historiallisia kohteita kuin luonnonihmeitä.
Minua ei kiinnosta Euroopan-matkailu juuri yhtään, mitä nyt ”pakolliset” Lontoon, Pariisin ja Rooman sekä Prahan olen käynyt läpi.
Kukin tekee ja matkustaa miten haluaa, mutta on todella typerää, jos joku jättää käymättä jossakin maassa vain omien ennakkoluulojensa perusteella. Jos oikeasti uskoo, että Thaimaa on yhtä Pattayaa niin se kertoo aika paljon ihmisestä itsestään.
Oho! Olet euroopassa käynyt jopa Lontoossa, Pariisissa, Prahassa ja Roomassa. Vaikka sinua ei kiinnosta Euroopan-matkailu yhtään niin on todella typerää, jos joku jättää käymättä jossakin maassa vain omien ennakkoluulojensa perusteella.
Suosittelen Itä-Eurooppaa.
Eläinten oikeudet 0
En jaksa niitä ihmisiä, eivät ymmärrä englantia
Järkyttävä määrä rihkamaa
Liian kuumaa
Uimarannoilla meduusoja
Hei alapeukuttajat, miten tukee ihmiskauppaa matkustamalla Thaimaahan, jos ei ole itse missään tekemisessä sen kanssa? Nyt tyhmälle rautalankaperusteluja lisää.
Thaimaa is the best. maukas ja terveellinen ruoka, hyvät ilmat, ystävälliset ihmiset, tuoreita hedelmiä, kauniita naisia, paljon nähtävää ja tekemistä, huikeita klubeja, huikeita ostoskeskuksia ja tavarataloja, edullista liikkua taksilla, hyvät yhteydet Bangkokista eri puolille Aasiaa. Thaimaassa on kaikkee!
Vierailija kirjoitti:
Eläinten oikeudet 0
En jaksa niitä ihmisiä, eivät ymmärrä englantia
Järkyttävä määrä rihkamaa
Liian kuumaa
Uimarannoilla meduusoja
Tässä paljastit ettet ole Thaimaassa käynytkään. Siellä kyllä pärjää englannilla.
Vierailija kirjoitti:
Hei alapeukuttajat, miten tukee ihmiskauppaa matkustamalla Thaimaahan, jos ei ole itse missään tekemisessä sen kanssa? Nyt tyhmälle rautalankaperusteluja lisää.
Seksibaarit on usein yhteydessä hotelleihin, ravintoloihin yms. Voit esimerkiksi majoittua hotellissa, jonka omistajan toinen bisnes on seksibaari jne.
Haisevat viemärit. Vaaralliset - ja vähemmän vaaralliset - meduusat. Eläinrääkkäys.
Vierailija kirjoitti:
Thaimaasta on ihan yk:n raportti, jonka mukaan thaimaalaisilla prostituoiduilla on asiat erittäin hyvin ja verrattuna muihin maihin, mukaanlukien monet euroopan maat. Varsinaisia seksiorjia orjia siellä ei juuri ole. Ihmiskauppa koskee enemmän mm. Laosista, Myanmarista ja muualta tulevia, joita välitetään esim malesiaan ja muualle. Lisäksi heitä työskentelee tehtaissa Thaimaassa epämääräisissä olosuhteissa.
Ihmiskauppa ei siis pääosin liity edes seksiturismiin. Lasten hyväksikäyttöä siellä ei enää juuri ole, koska rangaistus on n. 25 vuotta vankeutta, eli pedofiilien kannattaa todellakin mennä jonnekin muualle. Ihmiskauppaan saattaa tietämättään edistää käyttämällä aasiassa valmistettuja tuotteita.
Vierailija kirjoitti:
Kauniit ladyboyt siellä yrittää aviomiehiä vietellä. Jää aika nopeasti suominainen kakkoseksi siinä.
Jos tauteja haluat ja mahdollisesti tulla ryöstetyksi epämääräisessä paikassa niin joo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oho! Olet euroopassa käynyt jopa Lontoossa, Pariisissa, Prahassa ja Roomassa. Vaikka sinua ei kiinnosta Euroopan-matkailu yhtään niin on todella typerää, jos joku jättää käymättä jossakin maassa vain omien ennakkoluulojensa perusteella.
Suosittelen Itä-Eurooppaa.
En nyt ymmärrä, mitä haet takaa? Noissa kaupungeissa kävin nimenomaan sen vuoksi, että ne ovat niitä ”pakollisia” missä jokainen matkusteleva ihminen on käynyt. Lisäksi lyhyen listan kahdessa kohteessa silloisen partnerin pakottamana.
Ylipäätään melkein kaikissa kävin ennen kuin kunnolla aloitin kaukomatkailun - sen jälkeen ei ole Eurooppa kiinnostanut. Nimenomaan paino sanalla kiinnostanut. Miksi ihmeessä siis menisin Itä-Eurooppaan, kun ei ole kiinnostusta? Enkö nimenomaan alkuperäisessä viestissäni sanonut, että kukin menee sinne minne haluaa. Kyse ei siis omalta kohdaltani ole kyse ennakkoluuloista vaan kiinnostuksen puutteesta. Väitinkö myöskään, että kiinnostuksen puute on automaattisesti ennakkoluuloisuutta? No enpä tainnut sanoa!
Oliko jotain muuta mielestäsi nasevaa sanottavaa?
Höpö ja höpö... esim ESBL saa suurella todennäköisyydellä ihan ruoasta! Terveessä ruumiissa siitä ei vain ole ”haittaa” ja elimistö sen itse suolistosta hävittää. Täytyy sitten vain toivoa, ettei matkan aikana saa esim e-Colin aiheuttamaa kustulehdusta ( e-Coli jossa on ESBL ominaisuus)
Tai ettei joudu tuolla sairaalaan tai sairastu ettei joudu ab kuurille!