Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Maaliskuiset 2019

01.07.2018 |

Hei! Täällä yksi maaliskuun odottaja! Löytyykö jo muita? :-)

Kommentit (129)

121/129 |
02.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ainakaan täältä poistu Fb-rytmiin :-) Jos joku siis haluaa jäädä tänne niin kiva! :-D

122/129 |
02.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ookkaan vielä täällä uskaltanu puhua viä mitään mutta mulla ois la 20.3 ja esikoista odottelen että jos jotain fb ryhmää on mihin vielä pääsis mukaan nii mielelläni liittyisin :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/129 |
03.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

okeiii elikkäs kaikki Matti myöhäiset jotka haluaa fb ryhmään lisätkää kaveriksi "Lauras Stuff" jossa on joutsenperhe profiilikuvana niin lisään ryhmään :) Ainoo ehto liittymiselle on siis että odottaa vauvaa maaliskuulle 😊

Vierailija
124/129 |
04.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikki vaan mukaan !

Vierailija
125/129 |
06.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rv 14+1 ja eka raskaus ja juttukaveria olis kiva saada! Onk muita ensisynnyttäjiä ja mitkä fiilikset tällä hetkellä?

Vierailija
126/129 |
12.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli viikko sitten ultra. Siellä ei näkynyt verenkiertoa tai sykettä. 😢 Joten tämä keskustelu jäi minun kohdalla tähän. Toivottavasti teillä kaikki jatkuu hyvin. On surullinen ja myös hämmentynyt olo. Jännä että jokunen viikko sitten mulle tuli yhtäkkiä sellanen olo että en ole enää raskaana. Eikä muutenkaan oikeen tuntunut miltään, eikä tietty maha kasvanut. Vaikka pahoinvointia kyllä oli. Täytyy nyt vaan jaksaa olla positiivinen ja kärsivällinen. Ainakin ilmeisesti tilastollisesti on todennäköisempää tulla uudestaan raskaaksi kuin ettei enää onnistuisi. 🙂

127/129 |
16.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

theresa kirjoitti:

Mulla oli viikko sitten ultra. Siellä ei näkynyt verenkiertoa tai sykettä. 😢 Joten tämä keskustelu jäi minun kohdalla tähän. Toivottavasti teillä kaikki jatkuu hyvin. On surullinen ja myös hämmentynyt olo. Jännä että jokunen viikko sitten mulle tuli yhtäkkiä sellanen olo että en ole enää raskaana. Eikä muutenkaan oikeen tuntunut miltään, eikä tietty maha kasvanut. Vaikka pahoinvointia kyllä oli. Täytyy nyt vaan jaksaa olla positiivinen ja kärsivällinen. Ainakin ilmeisesti tilastollisesti on todennäköisempää tulla uudestaan raskaaksi kuin ettei enää onnistuisi. 🙂

Onpa kurja kuulla.. :( Voimia teille ja toivotaan että tärppää uudelleen pikaisesti kun sen aika on.

Vierailija
128/129 |
16.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos AnnaMi ❤️

129/129 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi! 

Jos joku vielä etsii Faceryhmää maaliskuussa synnyttäville äideille, niin meillä on pieni ryhmä, johon mahtuu mukaan! Perustettiin se ihan pari päivää sitten. Löytyy täältä https://www.facebook.com/groups/307766240012484/ Laittakaa liittymispyyntöä vaan! :) Ryhmä on salainen, joten ei löydy välttämättä pelkällä nimellä, mutta tuolla linkillä pitäisi löytyä.

-Sanna Halonen, yp