Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kävin Tuurissa, ja oli kuin olisi ulkomailla ollut

Vierailija
01.07.2018 |

Miten siellä onkin niin paljon erilaisia ihmisiä kuin kaupungeissa. Aikuisilla ihmisillä fritsuja kaulassa, yksi mies otti kengät pois hampurilaispaikassa syödessään, perheet järkyttävän kaoottisia, kaikki törmäilivät kävellessään miten sattuu jne. Ja tietenkin niitä valkopestyjä farkkuja vieläkin jne.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin myös. En mene toiste, mummot ja muut menivät kärryjensä kanssa miten sattuu, osalla ihmisistä järkyttävät käytöstavat ruokaillessa mm. syödään lippikset päässä, järkyttävä määrä ylipainoisia perheitä lapsia myöten...

Vierailija
2/7 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin muuttaa sinne. Silmä lepäsi valkoisten kasvojen meressä. Ei yhtään väkivaltavärinää. Rento meininki, vapautunut olo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin muuttaa sinne. Silmä lepäsi valkoisten kasvojen meressä. Ei yhtään väkivaltavärinää. Rento meininki, vapautunut olo.

Tähän. Lihvoja oli paljon, mutta eihän se mitään haittaa. Monilapsisia perheitä ja lapsilla usein silmälaseja. Ilmeisesti Helsingissä lapset eivät uskalla pitää rillejä?

Vierailija
4/7 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on pohjalaisia juntteja.

Vierailija
5/7 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne on pohjalaisia juntteja.

Vaihtaisin yhden mustanaaman Helsingistä sataan pohjalaiseen.

Vierailija
6/7 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko tämä matka joku Helsingin hipstereiden excursio maalle?

Itse olen viihtynyt mainiosti ko. ostoskeskuksessa ja ilmeisesti myös moni muu 🙄

Vierailija
7/7 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Miten siellä onkin niin paljon erilaisia ihmisiä kuin kaupungeissa" Hah haa! Mistä ap luulen niiden ihmisten siellä olevan? Tiedoksi: suurin osa heistä on kaupungeista.