Kävin Tuurissa, ja oli kuin olisi ulkomailla ollut
Miten siellä onkin niin paljon erilaisia ihmisiä kuin kaupungeissa. Aikuisilla ihmisillä fritsuja kaulassa, yksi mies otti kengät pois hampurilaispaikassa syödessään, perheet järkyttävän kaoottisia, kaikki törmäilivät kävellessään miten sattuu jne. Ja tietenkin niitä valkopestyjä farkkuja vieläkin jne.
Kommentit (7)
Haluaisin muuttaa sinne. Silmä lepäsi valkoisten kasvojen meressä. Ei yhtään väkivaltavärinää. Rento meininki, vapautunut olo.
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin muuttaa sinne. Silmä lepäsi valkoisten kasvojen meressä. Ei yhtään väkivaltavärinää. Rento meininki, vapautunut olo.
Tähän. Lihvoja oli paljon, mutta eihän se mitään haittaa. Monilapsisia perheitä ja lapsilla usein silmälaseja. Ilmeisesti Helsingissä lapset eivät uskalla pitää rillejä?
Vierailija kirjoitti:
Ne on pohjalaisia juntteja.
Vaihtaisin yhden mustanaaman Helsingistä sataan pohjalaiseen.
Oliko tämä matka joku Helsingin hipstereiden excursio maalle?
Itse olen viihtynyt mainiosti ko. ostoskeskuksessa ja ilmeisesti myös moni muu 🙄
"Miten siellä onkin niin paljon erilaisia ihmisiä kuin kaupungeissa" Hah haa! Mistä ap luulen niiden ihmisten siellä olevan? Tiedoksi: suurin osa heistä on kaupungeista.
Kävin myös. En mene toiste, mummot ja muut menivät kärryjensä kanssa miten sattuu, osalla ihmisistä järkyttävät käytöstavat ruokaillessa mm. syödään lippikset päässä, järkyttävä määrä ylipainoisia perheitä lapsia myöten...