Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lyhyet miehet

Vierailija
01.07.2018 |

Mietin, voisiko naisten seksuaalinen kiinnostus pitkiin miehiin lyhyempien sijaan johtua osittain "emo-ominaisuuksista"? Siis "minua lyhyempi henkilö lienee lapsi/nuori ja on siis huolehdittava"

Ei siis tietoisesti ajatellen näin, vaan alitajuisesti. Moni nainen kun sanoo haluavansa itseään isomman miehen, jotta olo olisi turvallinen ja huolehdittu. Ts. mies vaikuttaa kokonsa takia aikuiselta eikä herätä äidillisiä tunteita seksuaalisuuden sijaan. Kaveriksihan lyhyet miehet kyllä kelpaavat.

Samoin myös pitkien miesten suosituimmuus johtanee lisääntymiseen heidän kanssaan. Lapsiluvun täytyttyä voi sitten etsiä mukavan, lyhyen miehen, kun omalle jälkikasvulle on ensin pyritty varmistamaan parempi tulevaisuus pituusgeeneillä.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tarkoitat lyhyellä ja mitä pitkällä? Tiedän monia naisia joita ei pitkät eli yli 175 miehet kiinnosta yhtään.

Vierailija
2/15 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos lähtee tuolle linjalle, että alitajuntaisesti valitaan miehet, niin nainen valitsisi sen, joka parhaiten pystyy huolehtimaan jälkeläisistä ja naisesta. Siinä on vaan yksi mutta, ei olla apinoita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä tarkoitat lyhyellä ja mitä pitkällä? Tiedän monia naisia joita ei pitkät eli yli 175 miehet kiinnosta yhtään.

175 ole pitkä vaan lyhyt. 183cm on ihan ok pituus ja 190cm on pitkä. Minä haluan vain pitkiä miehiä. Lyhyet "miehet" ei kiinnosta sitten yhtään.

Vierailija
4/15 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain alle 180 cm "miehiä"?

Vierailija
5/15 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämähän riippuu naisesta. Äitini on 155 cm pitkä, hänelle 170 cm mies on jo pitkä. Minut tosin on tehty n. 185-senttisen miehen kanssa... Olen 174 cm ja mieheni pituus 182 cm on ihan ok. 170-senttinen mies on minun näkökulmastani lyhyt.

Vierailija
6/15 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jos lähtee tuolle linjalle, että alitajuntaisesti valitaan miehet, niin nainen valitsisi sen, joka parhaiten pystyy huolehtimaan jälkeläisistä ja naisesta. Siinä on vaan yksi mutta, ei olla apinoita.

Miehilläkin on nykyään monia muitakin mahdollisuuksia kuin elää ydinperhearkea kiljuvan muksulauman kanssa ja käydä tehtaalla töissä. Tuntuu, että saa käydä älytön tuuri, että löytää pysyvän miehen. Siksi kai voi muksunkin tehdä pinnallisin perustein, geenit jäävät, vaikka mies lähtee.

Vierailija
7/15 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalainen mies on siinä mielessä onnellisessa asemassa, että koska naisilta saa niin äärettömän helposti pildeä, niin perhe-elämään ei tarvi sitoutua. Ei edes silloin, kun asuu saman katon alla jonkun naisen kanssa.

Vierailija
8/15 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vähän kuin yli 55kg "naisia"?

Vierailija
9/15 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jakaantuuko mukavuus ja mu*kkuus tasaisesti pitkien ja lyhyiden miesten kesken?

Vierailija
10/15 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei. Naiset antaa pitkille enemmän anteeksi, joten pitkistä löytyy enemmän m*ulkkuja. 

Vierailija
11/15 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

👀

Vierailija
12/15 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei. Naiset antaa pitkille enemmän anteeksi, joten pitkistä löytyy enemmän m*ulkkuja. 

Ei pidä paikkaansa. Kusipäitä löytyy joka koossa.

Vierailija
13/15 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vähän kuin yli 55kg "naisia"?

Haha, hyvä.

Olen 156cm nainen, ja minulle yli 170cm on pitkä. Olen kuitenkin onnistunut jopa seurustelemaan itseäni lyhyemmänkin miehen kanssa. Pituus ei ole kaikki kaikessa kaikille naisille.

Vierailija
14/15 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauskoja nämä "tusinatapit", jotka tulevat baarissa iskemään itsevarmana selvästi itseään pidempiä naisia. Yleensä sitä vaan on ensin et WTF ja sit turskahdetaan p*skaiseen nauruun kavereiden kanssa. Eihän siitä yhteiselosta tulis mitään, jos kumppanin pää keikkuisi jossain navan tasolla.

Vierailija
15/15 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

korkkaritar kirjoitti:

Hauskoja nämä "tusinatapit", jotka tulevat baarissa iskemään itsevarmana selvästi itseään pidempiä naisia. Yleensä sitä vaan on ensin et WTF ja sit turskahdetaan p*skaiseen nauruun kavereiden kanssa. Eihän siitä yhteiselosta tulis mitään, jos kumppanin pää keikkuisi jossain navan tasolla.

Yhteiselo tuskin tyssäisi pituuseroon, vaan ikävään luonteeseesi.