Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

*PERJANTAIHIN SYYSKUUN ÄIDIT-04*

28.04.2006 |

Tehdäänpäs pitkä pino tänään! :-)

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
28.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies haluaakin jatkaa mun kanssa elämistä... ja saan käydä jatkossa neuvolassa. tuli järkiinsä...

Vierailija
22/26 |
28.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikähän sairaus se Lempiäistä vaivaa, kun sille pastat huutelee kattilasta? Spagetit kimeään ja pitkänomaiseen ääneen? Vehnänalkiopastat tuuban kaltaisesti matalien äänten kuorossa " Lempiiii, syömään" ? Makaronit viheltäen?

Miettii kaikenmoisia,

Kukkuu

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
28.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tässä samalla ikkunasta, kun kirjoitan. Välimatkaa meillä on n.100m tai vähemmän.

Saapa nähdä, miten selviän, kun yritin taas avata kahta ikkunaa. Oli pinossa niin monenlaista, etten muuten kyllä muista. Eilen en muuten jaksanut lopulta kirjoittaa ollenkaan, kun siivosin koko päivän kuin puolihullu (miten niin puoli?). Ja tänään oon jatkanu. Lattiat on pestynä ja matot lattialla. Mutta valtaisa pyykkivuori odottaa yhä. Vähän huono yhdistelmä, kun mieskin on nyt ollu niin paljon pois. Kovasti on kehunut mun jaksamista, mutta jouduin taas huomauttaa, että pitääköhän mulle tai vauvalle sattua jotain, ennen kuin saan tahtia hiljaisemmaksi (ja silti oltais ees jonkinmoisessa järjestyksessä tai ainakin tavarat)

Enkelille tsemppiä tutti- omahuone ym pohdintoihin. Tuttia meillä ei esikoinen huolinu ja muille en oo ees yrittäny tarjota, joten siitä ei sen enempää. Meillä Pekka jatkaa nukkumista meidän huoneessa vauvan synnyttyäkin, kun muuten esikoiselle ois pitäny laittaa oma huone. Lastenhuoneeseen ei viiti kolmatta sänkyä enää tunkea. Meinasin myös laittaa, että ei varmaan kannata tehdä monta muutosta kerralla, mutta sitten huomasin, että ite kyllä siirsin Pekan samalla kertaa isompaan lastensänkyyn ja sisäpäikkäreille. Ja muuten on menny ihan hyvin, mutta itku mulla meinaa tulla tuon sängyn kanssa. Se on vanha rotiska, mutta mies mielestään saa sen vielä korjattua.

Allille voimia. Totta kai tuollaisessa väsyy itsekin. Hyvä ystävä kyllä olet.

Kukkuulle voimia kolarin selvittelyyn. Pidä vain puolesi!

Toivottavasti pääset pian ultraan ja asiat selviää parhain päin. Mulla myös oli viimeksi tosi pieni sf-mitta, mutta ei terkka siihen mitään kommentoinu. Mä taas en yhtään ymmärrä, miten se sen mittas, koska kaikki on kommentoinu mun mahan suurta kokoa ja moni tuntuu ihmettelevän, kun vauva ei oo vielä syntyny.

Ehkäisyasiat ei tällä hetkellä ajankohtaisia, mutta mielenkiinnolla oon lukenu vastauksianne, koska kovasti oon miettinyt, mitähän tehdään tämän vauvan syntymän jälkeen.

Vaate ja kenkäasiaan sen verran, että mies kävi eilen autoa katsastamassa ja pukkasin isommat mukaan. Olivat sitten hankkineet molemmille lenkkarit ja tytölle verkkarit Halpa-hallista. Että se siitä periaatteesta, että ostetaan kenkä- tai urheilukaupasta. Mies yritti katsoa, että olisivat ihan kelvolliset ja olivat niin edulliset, että ajateltiin, että voidaan hankkia myöhemmin paremmat, jos siltä ruoeaa tuntumaan.

Arvatkaapa, kuka meidän perheestä ainoastaan on useampana vuonna tarvinnut naamiasasua vapun tienoilla?

Isi. Tällä kertaa hän oli Leningrad Cowboy, mutta oppilaat ei tietty yhtään tienneet, että mitä esittää.

Aaviksen perheelle hyvää reissua! Toivottavasti sopu löytyy.

Amysahille voimia Ja Lempparille!

Meilläkin on eessä esikoisen eskariin ilmoittautuminen.

Tiivii. Hyvä, että mieli on parempi! Toivottavasti nukkumisasiat helpottuu myös.

Sakemannipenni. Hyvä, jos asiat selviää parhain päin.

Yksi pieni kakkapylly karkasi kuulemma just ulos, joten.....

T@hti

Vierailija
24/26 |
28.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettei kannata painaa " ilmoita asiaton viesti" nappulaa. Kankeahkoa puujalkavitsiä ol tarkoitus vääntää.

Mökötystä miehen kanssa, notkun siis täällä.

Kukku

Vierailija
25/26 |
28.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

oon täällä vielä.Mies on vikaa päivää ollut töissä,arvatenkin työpäivä venähti pitkäksi : ),oli tiedossa.Just soitti et on tulossa bussilla kotiin päin,odottelen täs,niin kuulen kuulumiset.kaupungilla olivat työkavereiden kanssa käyneet " parilla" .

Meidän poika ei tykkää jos pyjamassa on jalkaterässä reikä,eikä tykkää jos ruokaa tippuu vaateelle tai lautaselle syödessä,mistä kummasta on perinyt moisen pedanttisuuden.....

Vierailija
26/26 |
28.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on pakko taustalta kertoa että Ayapin h-k meni yli hilseen. Tarkoittaako h-k jotain muutakin kuin HK:n sinistä?

Lila75, taas ihan pihalla