Ihan mielenkiinnosta...
taidan matkia tuota Mikaelan aloitusta...eli haluan kuulla teidän ideoita meidän haave-neloselle (joka todennäk. jää kyllä saamatta...) Mutta haaveilu ei maksa mitään ja maailmassa on niin paljon ihania nimiä, että niitä on kiva maistella ;>) ;) :D Eli...
Amanda Julia
Konsta Otto Aleksi
Selma Rauha Mianna
jos saisivat sisaruksen...!!??
Ja joskus olen miettinyt että olisi kiva "lisätä" Amandalle kolmas nimi, mikähän se voisi olla?? Tuskin sitä tpteutan, mutta... nimet on niin ihania, että toisaalta harmittaa kun tuli esikoiselle annettua vain kaksi..
Kommentit (4)
Vilhelmiina nimestä olen tykännyt aina! JOs tuo 2. olisi ollut tyttö hän olisi luultavasti Alina Vilhelmiina ;) Emma ja Milla on vähän liian "uusia" nimiä tähän meidän sarjaan, eli ei... Veera on tuttavapiirissä ja Vilma periaatteessa ok nimi!
Poikien nimistä Väinö ja Olavi on ihanat, Pekko ei iske... Olavi on ollut mun pappa. Jos meidän 3. olisi ollut poika, niin hänestä olisi todennäköisesti tullut Kuisma Okko Olavi ;)
Jännä...itse olen aina ajatellut, että Amandan nimeen 3. nimi kuuluisi tuohon väliin, esim. Amanda Hilda Julia...Mutta ihan kiva noinkin, esim. just Vilhelmiina
Amanda Kerttu Julia
Hulda Lilja Orvokki, Fanni Aino Emilia, Kaapo Onni Eemeli, KAlle Juho Eemeli
A-loppuisia
Elsa
Matilda
Hilda
Tilda
Venla
Susanna
Elina
Elena
Tuukka