Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä odotat elämältä sinä 45-50-vuotias? Unelmia?

Vierailija
30.06.2018 |

Millaisia?

Kommentit (59)

Vierailija
1/59 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena en käynyt missään. Aionkin lähteä rohkeasti maailmalle lasteni esimerkin saattelemana. Jokin hyväntekeväisyystyö kiinnostaisi.

Vierailija
2/59 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unelmia?

Vauvoja ei enää tuu eikä kyllä ole miestäkään. Lapset parikymppisiä ja työssä kaikki ok.

Kaipa sitä vaan makselee asuntolainaa ja harrastaa jotain kivaa. Unelma kai sekin että saa asuntolainan maksettua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/59 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että lapsi kasvaa ja itsenäistyy. Aikaa itselle. Etenemistä uralla.

Vierailija
4/59 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aviomies

Vierailija
5/59 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset turvallisesti maailmalla. Omillaan ja menestyvät, ole vapaa!

Parisuhdetta ei ole ollut pariin kymmeneen vuoteen, mutta lapset ja työ veivät aikani. Nyt elän elämäni parasta aikaa, voin sanoa. Taloudellisesti riippumaton, kukaan ei odota kotona eikä vaadi mitään. 

On niin paljon suunnitelmia ja unelmia että tuntuu ettei aika tule riittämään! Haluan elää vanhaksi ja pysyä hyvässä kunnossa. Vapaa liikkuminen ja uuden kokeminen on aina ollut minulle elintärkeää ja nyt siihen on mahdollisuus! 

Haaveilen eläkevuosista jossain kaukana, aurinkoa, merta, rauhaa. Ei turistirysiä. Elämä on hyvää ja mitään en vaihtaisi pois.

Vierailija
6/59 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieläkään en tiedä mikä musta isona tulee. Tehny kaikenlaista. Viihdyn vapaana harrastelijana. Jos mut vakinaistetaan johonkin työpaikkaan, ahdistun heti. Lapset on 6-26 vuotiaita. On maksettu talo ja huvila. Olen 46 vuotias. Kunhan ei mikään sairaus iskis, niin se olis parasta. Sais terveitä vuosia elellä.

Vierailija
7/59 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä. En todellakaan tiedä. Työelämässä olen tehnyt 30 vuotta todella kivoja ja mielenkiintoisia töitä mutta myös palanut loppuun totaalisesti. Miessuhteita on ollut paljon, mutta kaikki hyvin lyhyitä. Koen epäonnistuneeni niissä, mutta en osaa nimetä selkeitä syitä siihen. Kahta miestä olen rakastanut todella paljon mutta ilmeisesti he eivät minua.

Nuoruuden haaveni on matkustaa ja nähdä maailmaa. Sitäkin olen tehnyt runsaasti, mutta sehän on ehtymätön aarrearkku. On runsaasti paikkoja jotka haluaisin vielä nähdä, mutta en tiedä jaksanko. Siihen tarvitaan energiaa.

Rakkauselämä on satuttanut niin paljon että on vaikeaa edes haaveilla siitä.

Olen jossain ihmeen suvantovaiheessa ja ihan oikeasti haluan vain levätä ja toipua vanhoista rasitteista.

Vierailija
8/59 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku osallistuva kumppani ois kiva. Ja kunpa nuoresta tulisi hyvä ja vastuullinen aikuinen. Terapiaankin ajattelin hakeutua jotta olisin sinut joidenkin mörköjeni kanssa.

Vierailija
9/59 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että saisin rahavoiton ja pääsisin muuttamaan kesämökille pysyvästi luonnon läheisyyteen.

Vierailija
10/59 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki asiat ovat nyt niin hyvin, että nyt keskityn vain nauttimaan elämästä. Aika hyvin on unelmia saatu jo toteutettua. 

Vierailija
11/59 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei erityisempää. Että elämä jatkuisi samoilla urilla kuin nyt. Mulla on hyvä mies, kiva koti ja ihanat fiksut lapset. En osaa toivoa muuta kuin että itse ja läheiseni saisimme jatkossakin pysyä terveinä. Ystävät ovat myös tärkeitä. Tietysti toivon ettei Suomeen tulisi sotaa. Pari lastenlasta olisi kiva juttu jossain vaiheessa.

Vierailija
12/59 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Että saisin rahavoiton ja pääsisin muuttamaan kesämökille pysyvästi luonnon läheisyyteen.

Muuta sinne mökille ja pistä asuntosi vuokralle.

Vierailija
13/59 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nuorena kokenut paljon ikäviä asioita ja nyt vasta vanhempana saanut elää normaalia tasapainoista perhe-elämää. Sellainen jos jatkuu, olen hyvin onnellinen. Unelmana olisi vielä saada terveitä vuosia, jotta pääsisi matkustelemaan tai jopa asumaan ulkomaille.

Vierailija
14/59 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä. En todellakaan tiedä. Työelämässä olen tehnyt 30 vuotta todella kivoja ja mielenkiintoisia töitä mutta myös palanut loppuun totaalisesti. Miessuhteita on ollut paljon, mutta kaikki hyvin lyhyitä. Koen epäonnistuneeni niissä, mutta en osaa nimetä selkeitä syitä siihen. Kahta miestä olen rakastanut todella paljon mutta ilmeisesti he eivät minua.

Nuoruuden haaveni on matkustaa ja nähdä maailmaa. Sitäkin olen tehnyt runsaasti, mutta sehän on ehtymätön aarrearkku. On runsaasti paikkoja jotka haluaisin vielä nähdä, mutta en tiedä jaksanko. Siihen tarvitaan energiaa.

Rakkauselämä on satuttanut niin paljon että on vaikeaa edes haaveilla siitä.

Olen jossain ihmeen suvantovaiheessa ja ihan oikeasti haluan vain levätä ja toipua vanhoista rasitteista.

Suvantovaiheita tarvitaan, jotta saa kerättyä voimia kosken pyörteisiin!

Vierailija
15/59 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei erityisempää. Että elämä jatkuisi samoilla urilla kuin nyt. Mulla on hyvä mies, kiva koti ja ihanat fiksut lapset. En osaa toivoa muuta kuin että itse ja läheiseni saisimme jatkossakin pysyä terveinä. Ystävät ovat myös tärkeitä. Tietysti toivon ettei Suomeen tulisi sotaa. Pari lastenlasta olisi kiva juttu jossain vaiheessa.

Minullakin oli tuo kaikki vielä vuosi sitten!

Nyt on enää fiksut lapset - ja onneksi terveys.

Elämä voi nopeastikin muuttua erilaiseksi, kuin mitä oli ajatellut...

Vierailija
16/59 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli nuoruudesta asti muutama unelma, jotka molemmat toteutuivat pari, kolme vuotta sitten. Minun ei tarvitse enää niinkään saavuttaa mitään. Unelmani liittyvät terveyteen ja vapaa-aikaan, että jaksaisin toimia ja tehdä asioita, joista saisin iloa. Nyt polvikivut ovat tehneet tehtävänsä, enkä jaksa elää ns. unelmaelämää.

Vierailija
17/59 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
18/59 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unelmia tulevaisuudelle? Unelmia? Elämäni on ohi. Täyssyrjäytynyt 49-vuotias nainen, vailla työtä. Valmistuin maisteriksi 1997 - ja vuodesta -99 olen ollut kotiäiti. Nyt ei tulevaisuutta, ei työtä, ei mitään. Rahaa ei ole, eikä tule olemaan. Olen aina elänyt niukasti ja köyhästi.

Mitä voi muka 50-vuotias pitkäaikaistyötön nainen odottaa tulevaisuudelta? En edes ymmärrä, mistä voisi unelmoida.

Elämä on ohi. Vaihdevuosivaikeudet ovat pahoja.

En näe tulevaisuutta - paitsi tätä samaa kituuttamista ja masennusta kunnes kuolen.

Kaksi lastani jatkaa samaa epäonnistumisen ja luuseriuden kierrettä, joka on jatkunut äitini suvussa jo monta sukupolvea. Lastenikin tulevaisuus on musta.

Vierailija
19/59 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muuta sinne mökille ja pistä asuntosi vuokralle.

Kesämökillä ei voi asua vakituisesti.

Vierailija
20/59 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minullakin oli tuo kaikki vielä vuosi sitten!

Nyt on enää fiksut lapset - ja onneksi terveys.

Elämä voi nopeastikin muuttua erilaiseksi, kuin mitä oli ajatellut...

Tottakai voi muuttua. Tuon kommentin kirjoittajahan juuri sitä toivoikin että asiat säilyisivät ennallaan. Toiveista ja haaveistahan juuri kysyttiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kahdeksan