Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

**LOKAMASUJEN PERJANTAI** :)

28.04.2006 |

[b]HYVÄÄ HUOMENTA YSTÄVÄT:)[/b]

Ensinnä haluan minäkin osaltani toivotella kaikki uudet lokamasut joukkoon mukaan :) Ihanan iso porukka meillä, wow!!! SatKs:ssa synnytän minäkin, tosin toivottavasti jo heti alkukuusta(la 8.10)

[b]Arvatkaa kuka tunsi eilen ensimmäiset LIIKKEET??!!!!![/b]

Voin melkein vannoa, että olivat sitä itseään....Ihanaaaa <3<3<3 Ihan tuolla alhaalla keskellä muljahti noin viitisen kertaa pienin väliajoin:) Makasin sohvalla selälläni jalat koukussa(ei ku varmaan mahallani,heh)ja silloin se tapahtui. En meinannut millään haluta nousta siitä ylös, kun odotin lisää ja lisää. Suolen muljauksia ne eivät olleet, olivat niin erilaisia. Piti heti laittaa työkaverille hehkutustekstari :D Toivottavasti nyt ei mee viikkoa ilman mitään liikkeitä. Mietin muuten, että hulluksihan siinäkin tulee mikäli ei moneen päivään tunne mitään? Eikös se kuitenkin ole ihan normaalia? Ensin meinaa tulla hulluksi, kun mitään ei tunnu ja sitten taas...heh heh, tää on niin tätä ;)

Me korjattiin miehen kanssa se seksitilanne eilen päivällä sitten alta pois:) Jätin aamulla suhteellisen " vihaisen" kirjeen hänelle keittiön pöydälle, kun lähdin töihin (hän jäi nukkumaan) ja tuli sitten ihan häntä koipien välissä mua työpaikallekin moikkaamaan ja muutoinkin sain huomata olevani sittenkin " haluttu" :)

Mutta siis olihan täällä TODELLA pitkiä taukoja muillakin, että ehkei tuo meidän 1.5 viikkoa kuitenkaan ole _niin_ pitkä aika olla ilman. Parempi tottua vaan, heh heh sillä vauvan tultua tuskin tekee mieli ihan vähään aikaan?!

Mä olen kans voinut kyllä todella loistavasti sen iskiaskivun häviämisen jälkeen. Ei väsytä pahemmin ja mieli on oikein mahtavas :)

Masu senkun kasvaa ja kasvaa entisestään ja ulkopuoliset kyllä ovat hokanneet mistä on kymysys:) Greit!

Vielä olisi 2 työvuoroa jäljellä ja sitten onkin vappuaatto. Vapunpäivänä saapi(?)taas mennä töihin.

Ihana päivä taas tulossa, kun nyt on jo +6.5 lämmintä, ihanaa :)

Nyt ei tässä muuta kuin Aurinkoista päivänjatkoa jokaiselle

Toivottelee: Je_Ni & " Pikku-Hippu" 16+5

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
28.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen teidän juttuja käynyt harvase päivä lukemassa, mutta sitten kun olen saanut kaikki luettua, en ole enää jaksanut kommentoida tai ei vaan ole ollut asiaa...

Ihan ensin [color=red]ILOISTA VAPUNAIKAA kaikille lokakuisille!![/color]

Camelot ja nöpö, täällä yksi joka kävi tänään päivällä Seppälän prismalla ja väkeä oli kuin pipoa jo silloin!!... Mitä sitten neljän aikaan... huh, mukavaa kauppareissua vaan! :/ Me yleensä käydään lasten kanssa aamupäivisin noissa marketeissa, kun on auto käytössä ja silloin on väljempää.

Ja Jyväsmammojen tapaamistakin ehdotitte, minä kannatan myös! Vaikka sitten kesemmällä? Kunhan on selkeät mahat, niin tunnistetaan toisemme.. ;D En ole ainakaan huomannut, että tapaamisia olisi nyt järjestetty, tosin eikös vasta tässä talvella perustaneet jonkun yhteisön, eli liekö siellä sitten sovittu treffejäkin? Itse olin juuri silloin plussannut, enkä vielä innostunut silloin mukaan.. Samanikäisiä lapsiakin näyttää olevan, meillä kakkonen on syntynyt 11.3.04! Ja esikko täyttää parin viikon päästä 4v! :)

Minulle eilen ensimmäistä kertaa joku tuli sanomaan, että " on ihan pakko tulla kysymään, että onko teille vauva tulossa...?" -Eli maha alkaa tosiaan näkyä! Tosin sitä oli jo entuudestaan tuossa, mutta nyt se on kyllä eri tavalla paisunut. :) Kiva vaan, kun tulisi kunnolla näkyviin, niin ei näyttäisi vaan lihoneelta.. :D

Vappupallot ostettiin myös lapsille eilen, ja jotain muuta krääsää piti myös poikien iloksi kerrankin ostaa.. :) Vappuna ollaan ihan kotosalla, Tivolissa varmaan myös pyörähdetään ja munkkeja meinasin paistaa. Simat jäi myös tekemättä, mutta ehkä sitä selviää ilmankin... :O

Juu-u, eipä tässä kummempia, joten jätetäänpä palstatilaa muillekin..

Vielä kerran iloista vappua kaikille!

-Jedelede 14+4

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla