Mitä persut ajattelevat Sebastian Tynkkysestä?
Sebuhan oli tänään Prideissa tumman poikaystävänsä kanssa. Miten te persut tähän suhtaudutte?
Kommentit (42)
Vierailija kirjoitti:
olisi kokoomuksen kannattanut ottaa tuo puolue halitukseen. jos sebastianin toimet hyväksytään, niin tuohan osoittaa että persut ovat sinisiä suvaitsevaisempia. yhdenkään sinisen ministeriö ei tainnut näkyä tuolla.
Ensimmäinen järkevä kommentti tässä ketjussa. Kiitos. ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sebu on erittäin mukava ja sympaattinen mies.
Entä hänen osallistumisensa kulkueeseen? Suuntautumisensa? Miehensä ihonväri? Onko ok?
Sinua se näyttää enemmän haittaavan kuin meitä Persujen äänestäjiä. Ehkä kannattaisi sinunkin yrittää pikkuhiljaa päästä ennakkoluuloistasi eroon. Minulle on ihan sama, mikä ihmisen ihonväri, uskonto ym. on.
Sinulle, mutta suurin osa persuista keuhkoaa vähemmistöjä vastaan ja tuomitsevat tummat ihmiset jo ihonvärin perusteella. Miten he voivat hyväksyä Tynkkysen?
Oikeasti, Koita päästä ennakkoluuloistasi eroon ja avartaa maailmankatsomustasi.
Persut ovat konservatiivinen oikeistopuolue. Ei se ole ennakkoluuloa vaan fakta.
Esim. Oikeusministeri Häkkänen on hyvin konservatiivinen ja oikeistolainen. Onko siinä jotakin väärää? Häkkänen on hyvin fiksu ja empaattinen mies. Usko pois, niin on Sebukin.
Vierailija kirjoitti:
Kysyttiin persuilta ...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entä hänen osallistumisensa kulkueeseen? Suuntautumisensa? Miehensä ihonväri? Onko ok?
Miksei olisi Ok?
No jos mietin kuinka persut tuomitsevat vaikka Pekka Halosen ja Antonion niin miten tämä Sebun kuvio poikkeea siitä?
En tunne yhtäkään persua, joka olisi tuominnut heidät.
Siis mitä ihmettä? En tunne yhtäkään persua joka EI olisi tuominnut.
Puhun totta, en henkilökohtaisesti tunne sellaista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksei olisi Ok?
No jos mietin kuinka persut tuomitsevat vaikka Pekka Halosen ja Antonion niin miten tämä Sebun kuvio poikkeea siitä?
En tunne yhtäkään persua, joka olisi tuominnut heidät.
Niikko taisi olla ainoa kuka kiukutteli asiasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kysyttiin persuilta ...
Sebu on sympaattinen ja mukava, ehkä hieman persoonallinen monen makuun. T: Persujen äänestäjä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinua se näyttää enemmän haittaavan kuin meitä Persujen äänestäjiä. Ehkä kannattaisi sinunkin yrittää pikkuhiljaa päästä ennakkoluuloistasi eroon. Minulle on ihan sama, mikä ihmisen ihonväri, uskonto ym. on.
Sinulle, mutta suurin osa persuista keuhkoaa vähemmistöjä vastaan ja tuomitsevat tummat ihmiset jo ihonvärin perusteella. Miten he voivat hyväksyä Tynkkysen?
Oikeasti, Koita päästä ennakkoluuloistasi eroon ja avartaa maailmankatsomustasi.
Persut ovat konservatiivinen oikeistopuolue. Ei se ole ennakkoluuloa vaan fakta.
Esim. Oikeusministeri Häkkänen on hyvin konservatiivinen ja oikeistolainen. Onko siinä jotakin väärää? Häkkänen on hyvin fiksu ja empaattinen mies. Usko pois, niin on Sebukin.
mutta eikös persut heittäneet jo kerran Sebun pihalle, en enää muista minkä takia. Vuosia kai jonkin rekisterin tms. Eli Sebu taitaa olla vähän riippakivi puolueelle joka tapauksessa eikä näkyvyy Prideissa varmaan auta asiaa.
jos persut ovat niin suvaitsevaisia kuin tässä väitätte, niin miten heitä ei näkynyt Prideilla? Olihan siellä Vapaavuorikin.
Minä olen onnellinen Sebun puolesta ja niin olen myös esim. Jani Toivolan. Rakkaus on ihana asia. Ja niinkuin joku jo täällä sanoi, niin Niikko ja Hakkarainen edustavat tiettyä äärilaitaa.
Kertokaas nyt vielä minulle, että miksi muut persut poliitikot eivät osallistuneet Prideille jos te olette niin suvaitsevaista sakkia. Tai siniset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mutta eikös persut heittäneet jo kerran Sebun pihalle, en enää muista minkä takia. Vuosia kai jonkin rekisterin tms. Eli Sebu taitaa olla vähän riippakivi puolueelle joka tapauksessa eikä näkyvyy Prideissa varmaan auta asiaa.
jos persut ovat niin suvaitsevaisia kuin tässä väitätte, niin miten heitä ei näkynyt Prideilla? Olihan siellä Vapaavuorikin.
Sebun heitti pihalle Timo Soini, joka pelkäsi kilpailijaa.
Vierailija kirjoitti:
Kertokaas nyt vielä minulle, että miksi muut persut poliitikot eivät osallistuneet Prideille jos te olette niin suvaitsevaista sakkia. Tai siniset.
Ei se nähtävästi sinusta ole suvaitsevaista tehnyt. Terveisin Pridelle osallistunut Perussuomalainen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se nähtävästi sinusta ole suvaitsevaista tehnyt. Terveisin Pridelle osallistunut Perussuomalainen
Kysyin tuossa että miksi persujen poliitikkoja ei näkynyt kulkueessa Tynkkysen ohella. Mikä siihen oli syynä? Ei näkynyt ensimmäistä sinistäkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos olisin persu olisin enemmän huolissani osallistumisestaan venäjän järjestämälle koulutusleirille.
Sekä siitä että bb-talo historiansa antaa täyden mahdollisuuden tehdä henkilöstä psykologinen profiili ja löytää henkilön vaikuttimet. Oikee namupala vieraan vallan agenteille tolla bb historialla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kysyin tuossa että miksi persujen poliitikkoja ei näkynyt kulkueessa Tynkkysen ohella. Mikä siihen oli syynä? Ei näkynyt ensimmäistä sinistäkään.
Jos niillä oli muita kiireitä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinulla kun on selvä pakkomielle Perussuomalaisista, niin listaisitko kaikkien muidenkin puolueiden edustajien nimet, jotka osallistuivat friikkisirkukseen?
Mä ihmettelen enemmänkin sitä, miksi Tynkkynen on viihtynyt persuissa kaikki nämä vuodet. Eikö häntä haittaa että monet puoluetoverit pitävät häntä suunnilleen eläimenä suuntautumisensa takia? Hakkarainen on julkisesti ilmaissut halunsa häätää homoseksuaalit pois mannersuomesta, Oinonen (nykyään sin.) on julkisesti rinnastanut homot eläimiinsekaantujiin ja Niikko on vähän päästä pitänyt homofoobisia palopuheita eduskunnassa. Minä en tällaisten asenteiden takia pysty kannattamaan persuja, vaikka olen hetero. En tiedä miten Sebastian pystyy.
Vierailija kirjoitti:
Mä ihmettelen enemmänkin sitä, miksi Tynkkynen on viihtynyt persuissa kaikki nämä vuodet. Eikö häntä haittaa että monet puoluetoverit pitävät häntä suunnilleen eläimenä suuntautumisensa takia? Hakkarainen on julkisesti ilmaissut halunsa häätää homoseksuaalit pois mannersuomesta, Oinonen (nykyään sin.) on julkisesti rinnastanut homot eläimiinsekaantujiin ja Niikko on vähän päästä pitänyt homofoobisia palopuheita eduskunnassa. Minä en tällaisten asenteiden takia pysty kannattamaan persuja, vaikka olen hetero. En tiedä miten Sebastian pystyy.
Sebastian on teistä kahdesta selvästi suvaitsevaisempi ja ehkäpä siksi et sovi persuihin.
Osalle on ihan ok mutta silti suurin osa lähinnä vihaa sebua. Pakko kyllä ihmetellä miksi sebu on puolueessa jonka kannattajista suurin osa antaisi armotta niskalaukauksen hänelle ja hänenlaisilleen.