Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

TOUKOtoiveet perjantaihin!!!

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
28.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea heille hirveesti koitokseen =)Tosi jännää alkaa oottelemaan tänne sitten vauvaviestejä muutaman päivän kuluttua!

Stellikselle onnea uuteen kotiin! Minkälaiseen kämppään pääsit muuttamaan?

Omaan napaan ei uutta... Ei suppareita eikä muutakaan. Ehkä alavatsaa vihloo vähän, mut sitähän en tehny jo pitkän aikaa. Karsee väsymys vaikka yön nukuinkin suht hyvin. En edes kauppaan jaksanu kävellä vaan mentiin pojan kanssa autolla toi parin kilsan matka. Laiska minä!!

Päiväunet taitaa kutsua tätä mammaa!

Iisamaari + tytsy 38+6

Vierailija
22/38 |
28.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään olisi se päivä kun Madam Mamma ennusti, että vauva syntyisi, niin ei kyllä taida käydä mitenkään.

Yöllä ei nukuttanut sitten mitenkään, puoli seitsemältä aamulla sain unta ja äsken heräsin sitten, kun mies lähti töihin.

Olisi nyt epätoivoisesti yritettävä keksiä jotakin tekemistä tälle päivälle, kuten jo eileen manailin päivien kuluvan niin hitaasti.

Jos yrittäisi edes hetkeksi lähteä ulos vaappumaan.

Kolme päivää laskettuun aikaan...

Katuska ja 39+4

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
28.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikku-Millille onnea matkaan :D

Me käytiin tänään ostamassa kaasupallot tytöille. Kaks vanhinta löys omansa samantien, mutta nuorin muutti mieltään varmaan 20 kertaa! Vielä maksamisen jälkeenki piti vaihtaa...

Tänään saan vihdoin auton! Soitti korjaaja, että olis nyt kunnossa. *tuulettaa ja hyppii tasajalkaa riemusta* Jahka haetaan se tänään, virittelen turvaistuimet paikoilleen ja vaihdan kesärenkaat alle, niin pakko on käydä pienellä ajelulla!!! Ihan kiva, että saatiin ennen vauvan syntymää se, niin mahutaan kaikki samalla autolla liikkumaan. Se on ollu rikki yli 2 vuotta, kun ei kukaan oo keksiny, mikä sitä on vaivannu...

Mahaan ei taaskaan mitään uutta. Vauva on toooosi hiljanen ja yleensä illalla ehin ite nukahtaa ensin, kun koitan liikkeitä laskea. JA isolle jötkäleelle tuntuu. Peppu painaa kylkiluihin ja vielä on viikkoja jäljellä. Toisaalta voi toi tuntemus johtua siitäkin, että vettä on niin vähän.

Nyt läåhen kastelemaan tyttöjen istuttamat siemenet ja sitten päiväkahvin keittoon. Ja odottelen ukkoa kerrankin ajoissa töistä!

Nalluri ja ötökkä 36+6

Vierailija
24/38 |
28.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

taitaa synnytys olla tosissaan käynnissä.

Mulla on niin hyvä mieli...Ikkunat sain pestyä, pari konetta pyykkiä siinä sivussa, astianpesukone jyskyttää ja imuri on viuhunut. Vielä kun sais verhot silitettyä ja ikkunaan niin saa vappu tulla ihan rauhassa.

Uunista rupeaa tuoksumaan sellainen valkosipuli että taitaa perunat olla valmiita...Nam!

Vaput kaikille jo näin etukäteen, taitaa tältä olla seuraavaan pariin päivään kone jossain muualla!

Dolosa ja sintti 36

Vierailija
25/38 |
28.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vitsi, heti kun en avaa konetta aamulla, niin johan alkaa tapahtua! Sais kyllä tapahtua jo täälläkin päin, kun alan olemaan tosi kipeenä selästä ja lonkista:( Kiitos muuten jollekin siitä tekoturkki-vinkistä lantion alla! Kokeilin viime yönä, kun ei särkylääkekään auttanut lonkkasärkyyn ja yllättäen turkki veikin säryt sen verran pois, että sain unenpäästä kiinni.

Takana on siis harvinaisen hyvin nukuttu yö (peräti 5h putkeen:)!

Millille tosi paljon tsemppiä!

Täytyy lähteä taas vaihteeksi syömään...

pricilla 34+3

Vierailija
26/38 |
28.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

pikkuprinssi ponnahti maailmaan tänään klo 16:12, mitoilla 3220g ja 49cm. :) Hyvin oli mennyt ja kaikki voivat hyvin :)

tiedottaa Delian kera pacon puolivuotiaan serkkutytön

Vierailija
27/38 |
28.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauaa ei pacoa maailmaan tehty=D

Nauttikaa toisistanne!

Vierailija
28/38 |
28.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nopeastihan kaikki lopulta sujui ja kiva oli varmasti päästä päivällä synnyttämään nukutun yön jälkeen. Voi, kun itsekin pääsisi pian tositoimiin... Mutta aikaa tässä on lasekttuun vielä.

Tänään neuvolassa sf-mitta oli 38 (siis apua!!) ja painoa tullut viikossa 1,4 kg. En ymmärrä. Nyt pelottaa, että tuolla masussa tosiaan asustaa joku jättiläinen. Terveydenhoitajan mukaan vauva ei vaikuta mitenkään isolta, mutta mitään painoarviota hän ei tehnyt. Vatsa on selvästi kyllä nyt erimallinen, kuin esikoisen odotusaikana, joten ehkä sekin tuohon mittaan vaikuttaa. Vatsa on vain isona pallona tuossa edessä ja alkaa olla aika raskas kantaa, kun on jo pitkään roikkunut niin alhaalla. Mutta tuo painonnousu on ihan arvoitus. Ehkä se on sitten turvotusta...

Kauhean energinen olen ollut tänään. Verho- ja mattopyykkiä olen pessyt ja tehnyt pitkän kävelylenkinkin. Ihan omituista, kun ei ole edes kovasti supistellut, vaikka vielä vähän aikaa sitten en olisi pystynyt mitään tuollaista tekemään ikävien supistusten takia.

emmi-liini rv 37+1

Vierailija
29/38 |
28.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai kun ihanaa kun lisää pieniä syntyy! Onnea millille ja perheelle!

Kyllä sitä itekin oottaa koko ajan että tänäänkö lähetään. Eilen neuvolassa oli sf-mitta tippunut 2cm. Viikko sitten oli 36cm ja tänään 34cm. Ja kaikenlaisia tuntemuksiakin ollut enempi tai vähempi. Just sain tänään kaverilta viestin kenellä viikkoja 36, että 1cm oli auki paikat. Samaan aikaan ollaan tietysti vielä synnyttämässä.

En muista kuka kirjoitti että c3:lla ei vielä ruuhkaa ollut. Ite kun toisen pojan kanssa olin sairaalassa 8/2004, ni oli hurjat ruuhkat, porukkaa käytävillä ja me ei oltukaan kun 2 yötä synnytyksen jälkeen siellä kun ehdotettiin että lähdettekö kotiin. Ite aattelin että oltas oltu se 3 yötä mutta hyvin se meni noinkin.

Kaikkien kuulumisia oon käynyt lukemassa joka päivä mutta en vaan oo kerenny ite kirjottelemaan. Pojatkin oli siinä ihanassa 40 asteen kuumeessa viikon tossa kuukaus sitten ja sen jälkeen mies. Itelle ei tullu ja toivottavasti ei tuliskaan enää. Muutenki tuntuu että tää vuos on tähän asti menny vaan enempi tai vähempi sairastaessa.

Minkään näköistä painoarviota ei olla saatu edelleenkään vauvasta. Se jännittää melkein eniten tällä kertaa että jos onkin niin iso ettei mahdu ulos. Kun esikoinen oli yli 4kg ja toinen 3,645kg.

Mutta, nyt toivotan kaikille jo nyytin saaneille ja vielä odottaville oikein hauskaa vappua!:-)

Koittakaa jaksaa loppuajan vaivat.

Vierailija
30/38 |
28.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tooooosi paljon onnea Pikku-millille ja koko pienelle perheelle! ! ! ! Ihania uutisia =) Ei tosiaan ollut pitkä synnytys...

Mä siivosin koko hela päivän ja nyt sen sit tuntee selässä =/ Ihan jumissa, kävely on tosi vaappuvaa!!

Kohta saunaan ja sen päälle kylmää Pommacia. Maistoin äsken hieman miehen siideripullosta, ai että maistuisi hyvälle =) =) Ehkäpä sitten kesällä voi juoda muutaman pullon itsekkin.....*haikeana*

Vierailija
31/38 |
28.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikku-Milillä olikin täsmällinen poika... Hurjasti onnea!

Täällä ei mitään uutta... Paikat edelleen auki sen 3cm ja kalvot pullistaa mutta ei edes yhtä supistusta ole tullut vaikka olen tänään siivonnut ja hypännyt kymmenet kaupat lävitse.

Ai niin, ja kokeilinpas jopa tänään risiiniöljyn!!! Ei mitään hyötyä, mutta ainakin suoli on tyhjä. Epätoivoinen olo. Olisikin niin epätodellista että saisin edes yhden vauvan ajoillaan ilman käynnistystä ulos.

*Tää lähtee murjottaa ja juomaa simaa... MURR*

Nyt olisi viikonloppuna hyvä synnyttää kun saisi lapsillekkin hoitajan ja mies pääsisi mukaan...

Vierailija
32/38 |
28.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan ihana uutinen! :)

Red_Cat & Möykky 35+6

Vierailija
33/38 |
28.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi että hienoa että toukokuiset saavat jo nyyttejä, ja tosiaan tarkka poika tuolla pikku-millillä. mäkin tänään olen kaupungilla laahustellut, siskon luona haravoinut ja saunonut, sekä kotosalla vielä imuroinut. nyt on ihan puhki olo, joten taidan mennä pian pötkölleen. voi kun saisi pian omankin vaavin syliin.viime yönä tuttavanikin sai tyttövauvan, esikoisensa ja nopeasti kävi, lapsivesi meni, 4 tuntia supistuksia ja 10min ponnistusvaihe...aikalailla sukkelaan.mä tietenkin ähise ja puhisen 24h.

no, pääasia et nyytti tulee ulos ongelmitta.

tsemiä kaikille jotka odottelee suppareita lähiaikoina! ja muillekin mukavat illan jatkot.

vilperi06 39+0 edelleen

Vierailija
34/38 |
28.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa se pikku-milli sitten nopea.

-kirsi & asukki 38+6-

Vierailija
35/38 |
28.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kun ihanaa! Vähän väliä olen tässä päivän aikana miettinyt, että jokohan on lapsi maailmassa! Kumpa itsekin saisi pian oman nyytin syliin.

Vierailija
36/38 |
28.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyppään tuolta huhtikuisten,synnyttäneiden sellaisten pinosta tänne onnittelemaan Pikku-milliä nyytin syntymästä.

Olen hänen juttuja lueskellut,kun välillä kirjoitteli huhtikuisiin ja sellainenhan Pacosta sitten lopulta tuli=)

Niksu ja pojat 7 vee ja 1 kk 4pv

Vierailija
37/38 |
28.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

täsmällinen poika tosiaan!

my_selene ja neiti rv 35+4

Vierailija
38/38 |
28.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

katuska ja 39+4