Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

TOUKOtoiveet perjantaihin!!!

Kommentit (38)

Vierailija
1/38 |
28.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään se nyt sitten on... päivä jota on odotettu koko syksy ja talvi. Eilen illalla vielä ajattelin, että tuon lauseen jatkoksi saan kirjoittaa vielä että eikä mitään tapahdu, mutta nytpäs en tiedäkään...

Viime yön oon nukkunut hyvin ja tavallisella kahdella vessareissulla selvisin. Nyt vähän ennen kuutta sitten heräsin siihen, että jotakin lorahti... ajattelin, että valkkaria tuli taas vaan enemmän, äkkiä tumppasin nenäliinan jalkojen väliin ja läksin vessaan. Vessaan sitten lorahti vähän lisää. Nenäliina haisi IHAN spermalle... ja sitä se ei voi olla joten lapsivettäkö???? Laitoin siteen ja istahdin sohvalle, uusi loraus ja side märkä. Eikun siteen vaihtoon... nyt sitten odottelen vieläkö lorisee ja mitä. Mitään supistuksia ei kuitenkaan oo tullut. Ja arvatkaa vaan tuleeko enää uni =D

[color=red]pikku-milli & paco 40+0!!!!!!!!!!!!!!!!![/color]

Vierailija
2/38 |
28.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pkku-millille tsemppiä! toivottavasti pääset tosi-toimiin. jospa sun vauva kuuluu niihin muutamaan %:iin jotka syntyy laskettuna päivänä. =)jännittää sun puolesta..

Täälläkään ei nykyään enää nukuta. en vaan pysty nukkuu enemmän kuin se 6-7 h. vielä viikko sitten pystyin nukkuu kui paljon tahansa. taitaa keho valmistautua että kohta loppuu nukkumiset. yöllä kyllä nukun sikeesti ja hyvin. aamulla pirtee ja energinen olo.

lapset ovat kuin kaksi metwurstia. näppylöitä löytyy paaaljon jo nyt..hyi, kun en tykkää ja varmasti niitä kutiaa. reppanat!

Pitäis taas siivoa tänään että varmasti saan kaikki pölyt ja liat pois niin on kivaa viettää vappua sitten puhtaassa kodissa.

Kohta aamupalalle ja sitten hommiin..

my_selene ja neiti rv 35+4

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/38 |
28.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on suppareitakin... näin kipeitä ei oo tähän asti vielä ollut eli sellainen melko kova kuukautiskipu liittyy näihin. Supparit ei kestä kauaa, mutta väli on nyt ollut vaan viis minsaa. Tiedä häntä nyt sitten onko tässä joku väärä hälytys vai ei. Kai mun kohta pitää synnärille soittaa ja kysyä neuvoa...

Vierailija
4/38 |
28.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

..taitaa kyllä olla lähtö lähellä!

Kuulostaa lupaavalta. käy ihmeessä neuvolassa tai sairaalassa kattomassa esim. testillä onko lapsivettä vai ei.

vähän jännää..

m_s

minäkin haluan omani mutta vasta sit kun pizza-naamat parantuneet..elikkä ei kahteen viikkoon..

Vierailija
5/38 |
28.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon varma, että Milli on synnyttämässä. Kyllä se lapsivesi useimmiten taitaa ihan selvästi olla erilaista vuotoa. Mullakin esikoisen synnytys alkoi noin. Ensin vedet (joita tosin epäilin aluksi joksikin muuksi), sitten siitä muutaman tunnin päästä säännölliset supparit. Voi, kun itsekin olisin jo tossa vaiheessa. Milli päässee synnyttämään ihanteelliseen ajankohtaan. Siis mun mielestä. Päivä on jotenkin niin erilainen kuin yö. Ja vielä jos nukuttu yö takana, niin voimiakin on ehkä erilailla kuin unettomana yönä.

Täytyy nyt vaan itse ottaa rauhallisesti ja ajatella, että beibi tulee sitten kun aika on kypsä. Muuten odottavan aika käy liian pitkäksi. Joten munkkitarpeet täytyy kaupasta hakea ja muutakin vappujuttua. Vapunaatto olisi kyllä paha synnytyksen kannalta, kun ei välttämättä löytyisi selvää lapsenvahtia. Isovanhemmatkin ovat niin kaukana, ja tämä nuorempi polvi kyllä juhlii. Sitten miehen täytyisi varmaan jäädä kotiin. Haluan oman kullan mukaan synnytykseen!

Vierailija
6/38 |
28.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jospa olisit päässyt nyt tositoimiin ja pian saat oman piku nyytin kainaloon. Mulla kans aamulla tuli muutaman kyljen käännön yhteydessä lorahduksia, ei pissaa:) eikä näyttänyt v.vuodoltakaan.mut se loppu siihen et mul ei tapahtunut kummempia, mut mulla onkin viel viikko H hetkeen.

Tämä lonkkakipuinen muori lähtee vetristelemään raajojaan kaupungille.

Ei muuta kuin aurinkoista päivää toukoiset ja tsemiä synnyttämään lähtijoöille!!!:)

Vilperi06 39+0.....viimeinen viikko (toivottavasti:))

Vierailija
7/38 |
28.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin vaan pikaisesti moikkaamaan ja toivottamaan kaikille hyvät vaput!!! Kun huomenna muutetaan niin nettipimentoon tässä joutuu hetkeksi... =/

Viime yö meni taas n neljän tunnin unilla.... Miten mä jaksan huomisen, saati sitten synnytyksen näin vähillä unilla... Täytyy toivoa et tää unettomuus johtuis vaikka tosta muutosta, et helpottais kun pääsee näistä pahvilaatikoista eroon.

Mut nyt pitää lähtee ostaa vielä tytölle sänky ja muuta kivaa uutta... ;o)

Hauskat vaput ja tsempitykset kaikille jotka pääsevät vauvan haku reissulle!!!! Ja suppareita kaikille tarvitseville! =D

tintti ja masu 36+

Vierailija
8/38 |
28.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heips !

Mulla oli eilen vika neuvola jolta , odotin paljon.... vaan paikat ovat kiinni ja kanavaa 3 cm jäljellä.

vauva on kyllä valmiina asemissa ja voi tulla kun tulee sanoi tohtori.

mulla on taakse kallistunut kohtu joten ei kuulemma laskeudu kunnolla välttämättä.

sf mitta 36 ja painaa joka asennossa ... ruoka ei pysy sisässä jos yhtään kumartuu....sisuskalut ärtyneet niin että , oksennan verta... jotain positiivista lääkäri sanoi että , ajattele lapsi syntyy varmasti toukokuun aina joku itse tai avustuksella koska , on niin iso ettei anneta mennä kovin yli...

muuten kaikki arvot todella hyvin . on vain niin tukala olo ... mieli tekis tehdä vaikka mitä... tässähän sitä tuli taas ruikutettua...

onkait meillä kaikilla omat ongelmamme ?

nyt yritän mennä grillin pesuun jos vaikka innostuisi viikonloppuna koittamaan grillausta.

tosin itsehän en kyl pysty syömään...

mukavaa vappua ja viikonloppua kaikille ja voimia niille onnellisille jotka pääsee tosi toimiin.

plussa 36 + 2

Vierailija
9/38 |
28.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunpa Pikku-Milli nyt pääsisi nyytin hakuun! Oon täällä ihan täpinöissään! :D Kuulostaa kyllä lupaavalta!

Eilen illalla supisteli aika kovasti, tai no kovasti ja kovasti, mutta enemmän kuin normaalisti. Tuli jo mietittyä että mitähän tässä tapahtuu. No ei tapahtunut muutakuin että huonosti nukuttu yö tuli. Juoksin vessassa taas 6 kertaa, vauva möyrysi ihan älyttömästi. En tiedä yrittääkö se kääntyä vai mitä mutta kauheesti möyri. Sitten tietty mikään asento ei ollut hyvä nukkumiseen, ja pisteenä iin päälle mies kuorsasi, sitä sain sitten töniä vaihtamaan asentoa. Blaah!

Onneksi päivällä voi nukkua päikkärit. :)

Nuohoojakin kävi heti aamusta kun alkuviikosta sille soitin että tulla tekemään vuosinuohous. Oikein mukava noin 50 vuotias mies. Kahvit sille keitin ja koirista sitten puheltiin kun työt oli valmiit. Oli vielä niin mahtava persoona kun lähtiessä sanoi että " Sulla on tässä menopeli valmiina." Tarkoitti vaunuja jotka ovat eteisessä. Nauroin ja sanoin että " Joo, odottavat siinä toukokuun loppua." Nuohooja totesti sitten että " No, katsotaan sitten vuoden päästä että joko se kävelee." :D(Nuohoushan pitää huolehtia kerran vuodessa.) Oli kyllä loistava persoona.

Nyt pitäisi lähteä taas asioille, kauppaan jne. Ajattelin kaikki ostokset nyt tehdä ettei tarvi enää huomenna hakea kuin se mitä nyt unohtuu. ;)

Mukavaa päivää toukomasuille!

Red_Cat & Möykky 35+6

Vierailija
10/38 |
28.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika menee uskomattoman nopeasti,en ole paljoa kirjoitellut tänne,kun tuo eikoinen pitää kiireisenä,mutta nyt on vähän aikaa.Laskettuun aikaan on enään kolme viikkoa ja nyt on synnytys alkanut jännittämään.Välillä on sellainen olo että voisi perua koko jutun ja välillä oikein pursuan synnytys fiilistä.Toivottavasti synnytyksen alettua on se hyvä tsemppi-fiilis päällä;)Millillä varmaan synnytys käynnissä,ainakin jos omaa esikoistani muistelen,niin noin se alkoi,tai mulla tuli ensin puolen tunnin ajan supistuksia ja sitten lorahteli vettä,illalla olikin tyttö sitten maailmassa.Eikö teitä muita jännitä lähenevä synnytys?Kotona on kaikki valmiina jos vaikka sattuisi syntymään etuajassa,vaikka mitään merkkejä sellaisesta ei ole.Nyt nautiskellaan kauniista kevät aamusta,lähdetään ostamaan tytölle vappupallo ja ulos touhuilemaan.Ihanaa viikonloppua teille toukotoiveille ja onnea matkaan niille jotka saavat nyyttinsä lähipäivinä!

t.mama03 rv37+1

Vierailija
11/38 |
28.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi Pikku-milli, kuulostaa lupaavalta.Eli kaikkea hyvää sulle ja toivotaan, että saat nyyttisi pian kotiin.Ois aivan mahtavaa jos vauva syntyis LA.

Omaan masuun.....mulla ollut aivan mielettömiä kipuja aivan viime päivät eli kai se kroppa vihdoin jollain lailla valmistautuu tulevaan koitokseen.Viimeisessä lääkärintarkastuksessa paikat oli niin kiinni ja kiinteät ettei lääkärin mukaan kannata odottaa, että vauva syntyisi etuajassa.Eihän sitä kuitenkaan koskaan tiedä.Mua hiukan pelottaa jos menee kauheast yli, koska vauva on jo nyt niin iso.Tosin kuten joskus aikaisemmin kerrroin kokoarvio tehtiin aika ylimalkaisesti eli en usko siihen täysin.

Huonosti nukuttuja öitä on täälläkin takana jo useita.Päivällä taas en osaa nukkua kun on niin valoisaa ja haluaisi olla ulkona.Olen tuskin ollut kotona...on ollut kiva tavata kavereita ja sitten olen hoidellut asioita.Sitten kun muutetaan (luultavasti toukokuun vikalla vkolla) kaikki palvelut ovat kauempana, nyt kaikki tässä lähiostarissa.

Mukavaa ja aurinkoista päivää kaikille!Ja supparisäteitä niitä kaipaaville!

Ahava ja vauveli rv 39

Vierailija
12/38 |
28.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Go pikku-milli, go!!!! Toivottavasti oot päässy vauvanhekureissulle =) =)

Ja onnittelut täysistä viikoista!

Täällä yö meni vaihteeksi ihan rauhallisesti, ei vessassa juoksuja tai närästyksiä. Onneksi mies tulee tänään kotia, kun keskiviikkona ollaan viimeksi nähty.

Pitäis jaksaa alkaa siivomanaan. Illalla rullasin jo matot kasaan valmiiksi eteiseen että nakkaan ne siitä nyt aamusella ulos. En oo kehdannu siivota kunnolla aikoihin niin nyt on pakko ottaa itseä niskasta kiinni..........

Pitää käydä välillä kurkkimassa, TOIVOTTAVASTI EI KUULLA PIKKU-MILLISTÄ MUUTAMAAN PÄIVÄÄN =D =D =D Sit vasta kun on kotiutunu synnäriltä........

Kristiina rv 37+2

Vierailija
13/38 |
28.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä vähäsen jännittää mutta olen yrittäny olla miettimättä asiaa ettei mee ne viimeisetkin yöunet. viikkoja mulla myös sen verran vielä jäljel ettei tunnu oikein ajankohtaselta vielä.

tänään on se sairaalan tutustumiskäynti ja ehkä sen jälkeen voin alkaa valmistautua henkisesti että ei tää odotus vielä ole ohi vaan huipennus vasta edessä.

kolmas kun on tulossa niin pakosta pyörii päässä mihin laitan lapset kun lähtö tulee ja kuinka nopee synnytys tulee olemaan. takaraivossa myös pelko siitä että kui pahasti repeen. öljy odottaa kaapissa ja pitäis varmaan alkaa rasvata jos vaikka auttais.

nuorin tyttö meni just nukkumaan päikkäreitä, taitaa ottaa koville sairastaminen. onneks ostin lääkkeet niin auttaa vähäsen. iltapäivällä sit isälleen ja katotaan jos vointi huononee siellä niin otan niitä kotiin.

kohta suihkuun ja sitä ennen vielä pientä siivousta.

my_selene ja tytöt

Vierailija
14/38 |
28.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän tuo siltä kuulosti, että synnytys on nyt edessä:).

Hieno päivä taas tulossa, aurinko paistaa. Tarvis siivoilla ja pestä vielä yks ikkuna, mutta taidan odottaa siihen että mies tulee töistä. En oikeen itse jaksa ruveta nuohoomaan, ainakaan koko asuntoa...joten siivousseuraa odotellessa;)...

Huomenna ja sunnuntaina sitten leivon ja vieraita on tulossa vapuksi myös. Ens keskiviikkona on sitten mulla synttäritkin ja vappuna on mun ja miehen vuosipäivä, joten juhlittavaa piisaa:).

Me lähdetään nyt pojan kanssa ulkoilemaan! Hyvää alkavaa viikonloppua! Niin ja supistussäteitä niitä kaipaaville!

äiskä-04 rv 35+5

Vierailija
15/38 |
28.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai olen siis aika pian itekin toukokuinen, ainakin tällä menolla!

Eli pakko tulla sanomaan tsemppiä pikku-millille, jos täällä vielä on. Saattaa kyllä olla tositoimissa.

Mulla myös La tänään, tosin neuvolantädin varman päälle päivä on huomenna (en tiedä, miksi antoi yhden päivän pidemmälle kuin muut, kun ei kysynyt mitään kierron pituudestakaan). Eli samoissa tunnelmissa ollaan, tosin täällä hei perhana vie vielä lorahtele...

Lorahteluja tilauksessa siis...

Touhis rv40 tai 39+6

Vierailija
16/38 |
28.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

*heiluttaa käsiään* että varmasti pääsee perille..

m_s

Vierailija
17/38 |
28.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jopas paco on siellä täsmällisenä maailmaan tulossa!! Toivottavasti nyytti on pian kainalossa!

Täällä mentiin nukkumaan jo puoli 9 aikaan eilen illalla. No 3 aikaan oltiin pirteinä pystyssä ja onneksi sain vielä 7 aikaan puolitoistatuntia unta aikaiseksi.

Ilma näyttää tosiaan hyvälle. Pojat töistä soitteli ja kirosivat että olinko tilannut ilmat äitiyslomalle!!!=)Eilen kasattiin enolla uusi grilli (ja tietysti koemaistettiin) ja viikonloppuna olis kuulemma kevättalkoot johon on meitä serkuksiakin tulossa enempi. Sainpa siinä vastuulleni ruokahuollon kyseisellä kapistuksella. Ihana kevät!

vesirokkolaisten kanssa voimia ja S-säteitä tarvitseville! Montakohan toukonyyttiä saadaan tämän pitkän viikonlopun aikaan maailmaan!!!

Dolosa sintti 36 tasan (näköjään täälläkin perästä tullaan hitaasti mutta varmasti!!!)

Vierailija
18/38 |
28.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli toivottavasti pikku-milli pääsi nyt lasketun ajan kunniaksi tositoimiin!!

Kyllä tuo synnytyksen alkamiselle kuullosti :)

Aamulla kävin neuvolassa ja kaikki hyvin, turvotusta itsellä kyllä edelleen, mutta onneksi painonnousu oli hidastunut reiluun 400g/viikko, kun parina viikkona paino noussut yli kilon viikossa :/

Viikot:38+4

RR:116/67

Pissa:puhdas

Sf:35cm, ensin 37cm, kun vauva oikein punkesi peppua masussa :D

Vauvan syke:136/min.

Vauva liikkui masussa tosi vilkkaasti tutkimuksen aikana :)

No, eipä tässä kummempia, huomenna on tämän äitykän synttärit ja sitten onkin vappu!

Alfiina+masuvauva 38+4

Vierailija
19/38 |
28.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikku-Millille nimittäin. Varmaan hän tulee asiasta kertomaan, jos mitään ei tapahtunutkaan...Mutta toivon kyllä että tapahtuuu parasta aikaa, kyllä tämä odotus on niin pitkä aika itse kullekin!

Eilen neuvolassa, paino oli nyt laskenut 1 kg. No, ei siitä tarvinnut huolestua, koska kokonaisuudessaan on noussut jo 17kg. On tuossa pudottamista!! Onneks alkaa salaattien kultakausi, kesällä muutenkin syö mieluummin kevyemmin kuin talvella. Muutoin neuvolakorttiin tuli tiedoksi:

rv 37+3

sf 33(oli vielä sentin kasvanut, vauva kyllä kiinnittyneenä ja laskeutuneena)

Hb ollut 132, nyt sain tietää. Ja ihan ilman mitään lisärautoja ok!

RR 140/90, eli noussut jälleen. Koko ajan se pikkuhiljaa kipuaa ylöspäin, jospa synnytän ennen kuin nousee liian paljon..Nyt tänä aamuna on korvaa lyönyt lukkoon koko ajan. Toivottavasti ei liity tuohon verenpaineeseen..!! Kelläs se oli ollut aiemmin raskausmyrkytys? Muistaisiko hän oliko tuollaista tuntemusta?

Voi vitsit kun pääsis jo synnyttämään! Olis vapuksi mielekästä tekemistäkin :) Eilen illalla supisteli taas ilkeästi, mutta ylävatsaa kiristellen. Suihkussa lopulta loppuivat, nyt aamusta ollut samaa tunnetta.

Vauvarikasta vappua niille jotka sitä toivovat. Muillekin aurinkoista kevään juhlaa!

Pikkumiina 37+4

Vierailija
20/38 |
28.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikku-millille tsemppiä, toivottavasti siellä ollaan jo tositoimissa. Kovasti Pikku-millikin on odottanut, että jotain tapahtuisi, mikäs sen mukavampaa kuin jos näin laskettuna päivänä! (ettei nyt ainakaan yli menisi)

Itse nukuin pitkään tänään, vasta puoli yhdentoista aikaan nousin ylös. Yöllä supisti kerran pari oikein kipeästi, mutta siinä se. Muuten yö meni unia katsellessa ja vessassa käydessä.

Kai tästä voisi syömään mennä ja sitten kämppää vappukuntoon!

Saa nähdä, kuinka monta nyyttiä viikonlopun aikana syntyy!

auringo + pampero 37+1