Mitä yleisesti himoittua et ottaisi vaikka ilmaiseksi saisit.
Siis omaan käyttöön, myyminen ei olisi siis mahdollista.
Minulla se olisi mökki ja omakotitalo. Voisin harkita josvain niissä olisi päätoiminen henkilökunta ;-)
Kommentit (335)
Audin. Jotenkin ei sytytä yhtään kyseinen automerkki.
Poliitikkoa/julkkista puolisoksi
Mercedes benz. Ajaisin mieluummin vaikka ladalla kuin kalleimmalla mersulla
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla se olisi mökki ja omakotitalo. Voisin harkita josvain niissä olisi päätoiminen henkilökunta ;-)
Yllättävän rikasta porukkaa täällä kun ei oma talo kelpaisi. Ilmeisesti kaikilla jo omistusasunto eikä yhtiövastikkeistakaan huolta.
Kyllä omasta talosta kuluja on: kaikki lämmitys-, kunnostus- ja jätehuoltokulut pitäisi itse maksaa. Lisäksi pitää ymmärtää, miten sitä taloa pidetään kunnossa. En minä ainakaan tiedä. Mieluummin asun huolettomasti kerrostalossa.
Kerrostaloasukkaat maksat samat lämmitykset, jätekulut ja huollot yhtiövastikkeesta, jota korrottaa myös hallinnointikulut, isännöinti ja joka ikisen pihatyön, lumenluonnin, rappusiivouksen, ruohonleikkuun yms. teettäminen vieraalla. Korjauskustannuksia tulee myös ihan riittävästi ja vaikutusmahdollisuudet ovat heikot niihin. Mulla on 40m2 asunnossa n. 60 000 € taloyhtiön ottamaa korjausvelkaa. Tuskimpa omakotiasuminen on käyttökustannuksiltaan merkittävästi kerrostaloasumista kalliimpaa.
En tarvitse enkä himoitse ilmaisia muoviämpärejä. Minulla taitaa olla yksi varsinainen muoviämpäri, jota käytän mikäli luutuan lattian märällä mopilla. Puolikas muoviämpäri on lisäksi roskasankona.
Hiusten- ja ripsien pidenyksiä, isoa takapuolta, Kim Kardashianin ulkonäköä.
Miestä, lapsia, autoa, omakotitaloa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yllättävän rikasta porukkaa täällä kun ei oma talo kelpaisi. Ilmeisesti kaikilla jo omistusasunto eikä yhtiövastikkeistakaan huolta.
Kyllä omasta talosta kuluja on: kaikki lämmitys-, kunnostus- ja jätehuoltokulut pitäisi itse maksaa. Lisäksi pitää ymmärtää, miten sitä taloa pidetään kunnossa. En minä ainakaan tiedä. Mieluummin asun huolettomasti kerrostalossa.
Minä voisin ottaa omakotitalon vastaan nykyisellä asuinalueella, koska nuo kustannukset tulisivat kuitenkin pienemmäksi kuin asunnon vuokraus kuussa. Nyt maksan vuokraa 800 euroa kuussa, mutta jotenkin en usko, että omakotilan kustannukset ovat ihan samaa luokkaa? Vai ovatko?
250m2 ja vuotta vanha talo ja kustannukset 400e/kk. Kiinteistövero 700 vuodessa. Vakuutusmaksua en tiedä kun samassa on kaikki vakuutukset
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä voisin ottaa omakotitalon vastaan nykyisellä asuinalueella, koska nuo kustannukset tulisivat kuitenkin pienemmäksi kuin asunnon vuokraus kuussa. Nyt maksan vuokraa 800 euroa kuussa, mutta jotenkin en usko, että omakotilan kustannukset ovat ihan samaa luokkaa? Vai ovatko?
250m2 ja vuotta vanha talo ja kustannukset 400e/kk. Kiinteistövero 700 vuodessa. Vakuutusmaksua en tiedä kun samassa on kaikki vakuutukset
Tolla neliöhinnalla ei saisi kerrostalon yhtiövastikkeitä maksettua. Eli omakotiasuminen on halvempaa.
Vierailija kirjoitti:
Mercedes benz. Ajaisin mieluummin vaikka ladalla kuin kalleimmalla mersulla
Eli et ole koskaan kokeillut a Mersua kummempaa. Se onkin aika rotisko. Mutta voi jo s antaa niin pehmeän kyydin. Edes pomput tunnu. Nautinnollinen kyyti. Paras kuskilla.
En nyt ehdi lukea 18 sivua, että varmaan moni on nämä jo luetellut, mutta silti:
- merkkilaukkuja /-vaatteita. Olen sen verran opiskellut markkinointia, että tiedän että hinta koostuu ilmasta, ei niinkään laadusta.
- urheilija-/näyttelijä-/muusikkopuolisoa. Ovat kovasti haluttuja, mutta sepä se. Kun niillä on niin paljon menekkiä, niin on niillä menojakin sitten. Kaikki tuntemani muusikot pettävät puolisoitaan.
- kauneuskirurgiaa. Minkäänlaista. Olisi kauheaa ajatella että olisin saanut esim. puolisoni vaan siksi, että olen parannellut itseäni. (En puhu tässä mistään epämuodostumien hoitamisesta tms. vaan esim. silkkaritisseistä)
- lapsia. En ole koskaan halunnut. Monet haluaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ripsipidennyksiä. Osalla ne näyttää siltä kuin olisi kirjaimellisesti liimattu viuhkat silmiin ja luonnollisimmatkin näyttää höpsöiltä muun kuin runsaan iltameikin kanssa.
Kyllä niitä sentään on hyvän ja luonnollisen näköisiäkin, kunhan pituus, tuuheus ja kaarevuus on valittu oikein ja osaava tekijä. Mutta joo, usein näkee noita viuhkoja/lehmänripsiä.
Juu niin ne kaikki sanoo. Säkin näet itsesi ihan eri tavalla kuin muut. Sulla todennäköisesti just sellaset!
Miestä. Lapsia.