Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

H&m ahdinko

Vierailija
30.06.2018 |

H&M:n kauppa ei käy toivotusti – varastot paisuvat myymättömistä vaatteista https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000005737146.html

Keskustelua? Mielipiteitä?
Suuri väätejätti ahdingossa mutta ilmeisesti yhä kulutustietoisemmat asiakkaat mieluummin ostavat vaatteensa muualta, mikä on hyvä asia. Itse olen huomannut vaatteiden yhä huonomman laadun sekä oudot leikkaukset. Sport mallistosta pidin , kunnes tilasin juoksutrikoot ja kangas oli niin ohutta että jokaikinen pikkuhousun kuvio tai ommel näky läpi. Ja kyllä, koko oli minulle sopiva. Menivät palautukseen. Myös kengät on niin koppuraiset että rakot kiljuu nilkoissa kun taas zalandon halppiskengät istuvat todella hyvin hintaansa nähden.

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
28.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa siirtyä pikkuhiljaa kokonaan verkkokaupaksi, paljon tuotteita joita vain saatavilla verkosta.

Vierailija
42/45 |
28.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan turha kuvitella että merkkivaatteet on yhtään parempia laadultaan, samoissa Kiinan pajoissa nekin tehdään. Merkkivaatteissakin ollut huonoja leikkauksia, ennen aikaista reikiintymistä ja materiaalin nukkaantumista. Olisi kiva kun 100e paita olisi parempi kuin 10e paita, mutta näin ei useimmiten ole, ei ekologisesti tai eettisestikkään. Minulle on tärkeää että vaatteet tuntuu hyvältä päällä ja että ne kestävät vaikka kymmeniä vuosia. Kyllä HMltäkin voi löytää hyvää tavaraa kun vähän katsoo mitä ostaa, kohtuullisempaan hintaan kuin vastaavanlaatuinen merkkivaate. Sukkia, pikkuhousuja ja rintaliivejä en muualta ostakkaan, ovat hyvälaatuisia ja halpoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
28.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikaa vaatteita. Vaikea löytää kunnon vaatetta niiden kittanoiden napapaitojen seasta. Liikkeeseen en edes viitsi mennä, kun vaatteita on vaan ihan liikaa ja sekaisin epämääräisissä rekeissä. Nettikaupassa sama homma. Menee ikä ja terveys sivua selatessa.

Vierailija
44/45 |
21.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kyllä todellakaan paisu varastot. Yritin ostaa takkia, ja 5 eri vaihtoehtoa kokeiltuani, ei mitään löydy mistään liikkeistä ja useimmat loppu varastostakin. Ei ole mitä ostaa nyt. Väreissäkin olen joustanut.

Vierailija
45/45 |
19.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mmmm

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi viisi