Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

lomakorvaukset, niiden jaksottaminen ja työttömyyspäiväraha! HELP!

köyhä työtön:D
30.06.2018 |

Eli siis.
Määräaikainen työsopimukseni loppui toukokuun lopussa ja mulla jäi joitakin lomapäiviä pitämättä.

Kuulun liittoon (JHL) josta meinaan siis hakea kesän ajalta työttömyyspäivärahaa.
JHL:n sivuilla lukee, että lomakorvaukset jaksotetaan, vaikka eikö tuo jaksotus ole poistunut muutama vuosi sitten? Voiko olla että niiden sivuilla on monta vuotta vanhaa tietoa vai onko toi jaksotus tullut taas käyttöön?
:(

Kenelläkään tietoa?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
30.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrohan millä sivulla noin sanotaan? On meinaa jo viisi vuotta vanhaa tietoa. Pikaisella googletuksella toki sen tietäisit, ei tarttis täältä kysellä.

Vierailija
2/4 |
30.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.jhl567.com/@Bin/121073/Työttömyyskassa+usein+kysyttyä.pdf

Tuolla lukee.

Olen googlettanut monilla eri hakusanoilla ja monessa paikassa tieto että jaksotus loppunut joskus 2013 vuonna.

Mutta oman liiton sivulla lukee tuollaista niin ei tiedä mihin uskoa. Eikä mistään löydy mitään tietoa mikä olisi päivitetty viimeisen parin vuoden aikana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
30.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lomakorvausta ei enää jaksoteta. En nyt kuitenkaan jaksa googlata kassasi sivuja. En usko kuitenkaan, että siellä olisi noin vanhaa tietoa. Ja tämä on varmaa tietoa, olen etuuskäsittelijä, siis ei jaksoteta.

Vierailija
4/4 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

köyhä työtön:D kirjoitti:

https://www.jhl567.com/@Bin/121073/Työttömyyskassa+usein+kysyttyä.pdf

Tuolla lukee.

Olen googlettanut monilla eri hakusanoilla ja monessa paikassa tieto että jaksotus loppunut joskus 2013 vuonna.

Mutta oman liiton sivulla lukee tuollaista niin ei tiedä mihin uskoa. Eikä mistään löydy mitään tietoa mikä olisi päivitetty viimeisen parin vuoden aikana.

Ei helvetti oli pakko tulla katsomaan. Olet jostain arkistojen kätköistä löytänyt tuommoisen, et todellakaan nykyisiltä sivuilta. Ei yhtään epäilyttävät tuo osoite (@bin ja jhl567?) ja tekstin ainoa vuosiluku 2012? Mene nyt niille oikeille sivuille, klikkaa jhl.fi ja sieltä työttömyyskassa, niin löydät ihan päivitettyä tietoa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän yksi