Kuinka usein nukutte sylikkäin, halailette ja suutelette kumppaninne kanssa?
Kommentit (165)
Joka päivä. Läheisyys on parisuhteen suola.
Epäilen, että mieheni on hom#. Nytkin se juoksee pihalla lipputankoa ympäri, ja nussii itseään perseeseen.
Vierailija kirjoitti:
Joka päivä. Yhdessä 2,5v.
Yhdessä 47 vuotta, eikä enää koskaan edes kosketeta toista. Tuo 2,5 vuotta yhdessä menee voi ensihuuman piikkiin ja kaikki on ihanaa , eikä toisesta saa tarpeekseen.
Meillä kumppanille ainoa kosketus oli aina se yhdyntä, edes halata ei osannut. Jos joskus pyysin halaamaan tai yritin itse halata niin tuijotti kattoon ja puristeli perseestä. kädestä kiinni pitämistä häpesi niin, että jos tuttuja tuli vastaan käsi irtosi heti. Eikä olisi kädestä pitänytkään omaehtoisesti. Aloitus tuli aina minulta. Samoin iltasuukot ym.
Silti olin tosi rakastunut ja siedin kaikenlaista. Lopulta kuitenkin lopetin itsekin yrittämästä antaa hellyyttä ja haleja.
Lopulta jätin ne yhdynnätkin, kun ei niistä mitään saanut. Tunteetonta vääntöä. Siihen loppui kaikki kosketus välillämme. Hänen ainoa kosketus kun oli ollut se paneminen.
Nyt sitten eletään yhdessä, mutta kuitenkin erikseen. Kummallakin on omat jutut, ja ainakin minulle se sopii. Ja toinen on vapaa lähtemään, jos haluaa.
Kyllä se elämä sujuu näinkin. Olen ihan onnellinen ja nautin jokaisesta päivästä, ja ihana kesä tulossa. Jess!
Seksiä en kyllä kaipaa yhtään, mutta olisihan se ihanaa jos voisi istua toisen kainalossa tai halata. Hellyyttä kaipaisin, mutta enpä sitä saanut silloinkaan, kun vielä oli seksiä joten kai se on liikaa vaadittu.
Ex (piilohomo tai bii)
Ei tykänny
Mistään
Saat.nan tylsä
Vätys
Lopetin
Aivan kaiken
Jo paljon ennen eli vuosia ennen
Eroamme
Kattelin
Saako lusmu
Mitään aikai-seksi