Kuinka usein nukutte sylikkäin, halailette ja suutelette kumppaninne kanssa?
Kommentit (156)
Ei koskaan. Tai joskus halataan. Mutta seksiä on. Yhdessä 34 vuotta. Jotenkin 2 lasta tyhjäsi ainakin minusta täysin tuon hellyyspuolen. En halua että kukaan "roikkuu" minussa turhaan. En ole yhtään romanttinenkaan. Ja olen nainen.
Nukumme joka yö lusikassa ainakin osan yötä ja halaamme/kosketamme joka päivä. Suutelemme lähes joka päivä. 7 v yhdessäoloa takana.
Ei koskaan. Yhdessä 34 vuotta. En muista milloin olen viimeksi koskenut miestäni.
Haluan olla miehen vieressä halinukkumassa vain jos minulla on krapula.
En ikinä voisi nukkua sylikkäin kenenkään kanssa, pitää olla vapaa liikkumaan. Yhdessä oltu yli 55 vuotta. Ihanaa, kun on oma makuuhuone molemmilla.
Joka päivä pussaillaan ja illalla mennään lusikassa nukkumaan. Yhdessä kohta 15 vuotta.
Nainen olet varmaan väsynyt aamulla kun mies herättää sut yöllä monta kertaa että pitää kääntyä toiselle polvelle.
Nainen olet varmaan väsynyt aamulla kun mies herättää sut yöllä monta kertaa että pitää vaihtaa jalkaa.
Vierailija kirjoitti:
Nukumme joka yö lusikassa ainakin osan yötä ja halaamme/kosketamme joka päivä. Suutelemme lähes joka päivä. 7 v yhdessäoloa takana.
Tämä sama muuten, mutta yhdessäoloa takana 26 vuotta. Ja lisäksi joka ilta hyvänyönsuukko.
Viimeksi v.2019 taisi olla jonkinlaista ihokosketusta, jos nyt oikein muistan. Saman katon alla elelty 44 vuotta.
Joka päivä tai joka yö, ollaan oltu yhdessä 33 vuotta. Ensi kesänä on 30-vuotishääpäivä.
Ei oo ihmeellistä. Meilläkin jokapäiväistä. Emme suutele, minulle tarkoittaa kielaria, suukottelemme.
vm-70
Yhdessä 44 vuotta, viimeiseen seitsemään vuoteen ei mitään kosketusta, eri makuuhuoneet jopa eri kerroksista.
Nukutaan alasti lusikassa saman peiton alla. Pussaillaan ja halaillaan päivittäin. Yhdessä 29v.
Ei koskaan, koska ukko kavahtaa läheisyyttäni. Sanoo minun olevan lihava ja ruma. Kai sillä on toinen nainen.
Joka päivä halailua ja suukottelua, sylikkäin nukahdetaan joskus, mutta yleensä tulee paikat siitä kipeäksi.
Yhdessä 35 vuotta.
Ei koskaan. Tuskin koskaan tullaan enää tekemään niin. Kivaa loppuelämää vaan.
Nainen olet varmaan väsynyt aamulla kun mies herättää sut yöllä monta kertaa että pitää kääntyä toiselle polvelle.