Kuinka usein nukutte sylikkäin, halailette ja suutelette kumppaninne kanssa?
Kommentit (153)
Jos 100 kg nainen nukkuu koko yön mun sylissä niin mun pitää herättää se tunnin välein kääntymään toiselle polvelle. Jos 70 kg nainen nukkuu koko yön mun sylissä niin mun pitää herättää se 2 tunnin välein kääntymään toiselle polvelle. Onko tuossa mitään järkeä nainen voisi olla aika väsynyt aamulla.
Sinkkuna noita juttuja vaikee tehä soolona
Oltu 30 vuotta yhdessä, yritetty joskus nukkua söpösti lusikassa mutta ei sitä kestä kumpikaan, hiki vaan tulee. Halataan silloin tällöin ohimennen, aamu- ilta- ja kaikenlaiset lähtöpusut pussaillaan päivittäin.
N46
Ei olla koskaan nukuttu sylikkäin, koska ei saisi unta. Halataan silloin tällöin. Ei juuri suudella, annetaan pusuja. Mikä suutelussa on se juttu, ei olla ikinä suudeltu paljoa. Yhdessä 27 v.
Tuosta sylikkäin nukkumisesta en tiedä, kun en koskaan ole kenenkään kanssa sillä tavalla nukkunut, mutta todellakin nuo halailut ja suutelut + pikkupusut ja muut hipaisut on sellaisia asioita joiden haluan olevan romanttisessa suhteessa ihan päivittäisiä.
Valitettavasti en vaan ole ikinä onnistunut tapaamaan sellaista miestä jolle nuo ei olisi vähän kuin pakkopullaa. Yleensä kaikilla on ollut sellainen asenne, että mikä vaan kosketus on seksiehdotus ja ilman seksiä on turha pussailla tai halaillakaan.
Olen siksi mieluummin sinkku.
Ukko kasvatti parran niin loppui pussailut, Minä en rupea mitään karvaturpaa nuolemaan.
Vähintään joka yö.
Yhdessä oltu 25 vuotta.
M42
Sylikkäin ei nukuta, mutta halaillaan ja pussaillaa joka päivä useampi kerta.
Halataan ja pussataan joka päivä. Lusikassa maataan ehkä noin 10min kun ollaan menossa nukkumaan, sitten molemmat ottaa etäisyyttä koska muuten tulee kuuma. :)
Never. Aviossa 21v.,yhdessä 34v.
Nukutaan eri huoneissa - jopa eri kerrokissa