Kuinka usein nukutte sylikkäin, halailette ja suutelette kumppaninne kanssa?
Kommentit (153)
Ei nukuta ikinä lusikassa eikä edes saman peiton alla. Olen kuulemma liian kuuma. Usein nukutaan eri huoneissa kun naisystävä on hyvin herkkäuninen ja saa unen päästä kiinni huonosti. Minä nukahdan sekunneissa ja nukun raskaasti hengittäen, joskus kuorsaankin. Ei tää minua haittaa. Naisystävää enemmän, kokee olevansa huono nainen kuin ei pysty nukkumaan lusikassa..
Halailua, suukotteluaja pikku sipaisuja tuon tuosta hereilläollessa.
Jokseenkin sama kaikkien kolmen pidemmän suhteen aikana. Nuoruuden tyttöystävä paleli aina, joten hänelle kuumuuteni sopi ja lusikka oli vakio nukkuma-asento.
Joka ilta nukahdetaan lusikkassa. Yhdessä yli 20 vuotta. Se on sellainen tapa, että kumpikaan ei osaa nukahtaa muuten.
Nukumme lähekkäin, halailemme monta kertaa päivässä.
Yhdessä 33v.
Itse tykkään läheisyydestä ja hellyydestä parisuhteessa, mutta tajusin sen vasta lähempänä keski-ikää. Nuorena siis kuvittelin, etten kaipaa mitään lässytystä, pussailua tai hempeilyä koska luulin että niissä on jotain väärää / noloa ja pitää olla kylmä / kova jotta ei päädy hyväksikäytetyksi.
Esitin siis ihan jotain mitä oikeasti olin jopa itselleni.
Lopputulos oli sitten se, että se muutama tapailu- ja parisuhde oli just tuollaisia missä ei toista hellitelty lainkaan ja seksistä puuttui esileikkikin saati sitten, että sen jälkeen olisi muuta kuin pompattu suihkuun ja vaatteisiin takaisin. Oli yksi sellainenkin mies joka suunnilleen pyyhki vehkeensä verhoon ja häipyi kuin olisi ollut tuli persiin alla.
Ei enää koskaan tuollaista suhdetta.
En enää mihinkään muunlaiseen suhteeseen alkaisikaan. Mä haluan olla kumppanini lähellä sekä henkisesti että fyysisesti tai sitten ei olla ollenkaan.
Aina kun olemme yhdessä nukutaan lusikassa ja viihdymme lähestysten, pussaillaan, halaillaan ja silitellään toista. Etäsuhdetta puolitoista vuotta takana.
Olet varmaan nainen aamulla väsynyt kun mies herättää sut yöllä että täytyy kääntyä toiselle polvelle monta kertaa.
En kyllä nuku kumpparini kanssa, yleensä vain poljen sitä.
Ei koskaan. 30 v yhdessä, molemmilla sairauksia mutta arki sujuu hyvin yhteen ja meillä on hauskaa yhdessä. Molemmat tietää toisesta että toinen välittää ja se riittää.
No siis ns. koko ajan. Me esim. katsotaan leffoja lusikassa, ja muutenkin pussaillaan ja halataan ja silitellään ihan vähän väliä silloin kun samassa paikassa ollaan. Illalla nukkumaan mennessä myös ollaan ihokontaktissa puolisen tuntia ennen kuin aletaan oikeasti nukkua (molemmat ollaan niin huonounisia että lusikassa ei pystytä siihen hommaan) ja aamulla se mikä ehditään. Arkena vähemmän, vapaalla enemmän. MUTTA sitten tulee se mutta. Meillä ei ole enää seksiä, puolisoani ei enää se kiinnosta. Ja sen vuoksi taas omat fiilikset kaiken muun läheisyyden suhteen on alkaneet muuttua. Tätä nykyä meidän läheisyys ja kosketus tuntuu musta enemmän kidutukselta kuin ihanalta. En tiedä kauanko enää pystyn siihen, vai milloin alan vetäytyä niistä tilanteista. Ja mitä se tarkoittaa meidän suhteelle, jos tuota läheisyyttä ei enää ole. En tiedä.
+40 vuotta yhdessä ja joka päivä, jos molemmat paikalla.
Joka päivä jos ollaan kotosalla molemmat.
Vierailija kirjoitti:
No siis ns. koko ajan. Me esim. katsotaan leffoja lusikassa, ja muutenkin pussaillaan ja halataan ja silitellään ihan vähän väliä silloin kun samassa paikassa ollaan. Illalla nukkumaan mennessä myös ollaan ihokontaktissa puolisen tuntia ennen kuin aletaan oikeasti nukkua (molemmat ollaan niin huonounisia että lusikassa ei pystytä siihen hommaan) ja aamulla se mikä ehditään. Arkena vähemmän, vapaalla enemmän. MUTTA sitten tulee se mutta. Meillä ei ole enää seksiä, puolisoani ei enää se kiinnosta. Ja sen vuoksi taas omat fiilikset kaiken muun läheisyyden suhteen on alkaneet muuttua. Tätä nykyä meidän läheisyys ja kosketus tuntuu musta enemmän kidutukselta kuin ihanalta. En tiedä kauanko enää pystyn siihen, vai milloin alan vetäytyä niistä tilanteista. Ja mitä se tarkoittaa meidän suhteelle, jos tuota läheisyyttä ei enää ole. En tiedä.
Ei se varmaan ainakaan mitään hyvää tarkoita.
Aloitetaan nukkumaan sylikkäin. Halataan öisin, aamuisin, iltaisin, joskus päivälläkin. Suutelemme harvoin, koska mies käyttää nuuskaa. 12 v yhdessä.
Joka päivä halaillaan. En pussaa, koska mies ei tykkää onneksi pussaamisesta ja kosk hänellä on tuon tuosta herpes huulessa.
Naimisissa 25 vuotta
Joka päivä. Olemme olleet naimisissa 8 vuotta