Kuinka usein nukutte sylikkäin, halailette ja suutelette kumppaninne kanssa?
Kommentit (156)
Pitäisi olla pieni nainen jos nukkuu yön toisen sylissä jos on iso nainen ei voi istua liian pitkään toisen sylissä muuten puutuu jalat.
Ei kukaan pysty nukkumaan lusikassa. Hiki tulee ja paikat puutuu.
4v yhdessä pussaillaan ja halaillaan joka päivä, mutta nukkumaan mennessä vain hipsutellaan sitten kun uni tulee se on suukot, hyvät yöt ja kyljen kääntö. Aamulla taas halaukseen kun herää.
Ei voida nukkua yhdessä, kun mies kuorsaa ja minä olen herkkäuninen. Mutta joka päivä halaillaan, suukotellaan, silitellään yms.
Se on seksiä tai ei mitään. Yhdessä 15 vuotta.
Jos nainen nukkuu miehen sylissä mies varmaan jossain vaiheessa yötä herättää naisen että pitää vaihtaa jalkaa.
Ap yritti kerskailla, kun luuli olevansa joten erityinen 🤭🤣.
Nukun eri huoneessa useimiten, en välitä halailla, pikku pusu illalla, en järin tykkää suudella. Seksiä kerta viikossa ja se on kyllä hyvää ja orkun saan joka kerta eli mies kyllä yrittää kaikkensa eteeni.
Tämä sopii hyvin tällä hetkellä. 2v sitten kaikki oli toisin, nukuttiin samassa huoneessa ja halailtiin ja pusuteltiin. Nyt oon itse vähän kyllästynyt ja siksi näin. Mut ihan ok elämä eikä seksiä ole koskaan ollut enempää kuin kerta per viikko että se on pysynyt ennallaan.
Nainen, 20v naimisissa
Jotain 10 vuotta sitten viimeksi, eukko lähti silloin meneen.
Harvoin. Mies tulee vain silloin lähelle kun on jotain vailla. Eri lailla voisi itselläkin tehdä mieli, jos miehellä olisi päivittäin tapana olla lähellä ilman mitään taka-ajatuksia.
Meillä on tosi paljon kaikenlaista läheisyyttä. Halauksia, silittelyä, pusuja, kädestä kiinni pitämistä, jne. Siis useita kertoja päivässä. Telkkaria katsotaan sylikkäin. Joskus nukahdetaan sylikkäin mutta pääsääntöisesti ei nukuta läpi yön kiinni toisissamme.
Seksiä meillä on noin kerran viikossa. Itse haluaisin enemmän mutta vähemmän haluavan ehdoilla on menty siinä asiassa.
Ei tuossa mitään outoa ole. Tietenkin molempien tulee olla rehellisiä. Lisäksi kaikki lapsuuden vaillejäämiset pitää olla käsitelty ettei ole kosketusaddikti.
Jos nyt pystyy noin jäykässä asennossa nukkumaan.
Vierailija kirjoitti:
Joka päivä jos olisi tyttöystävä.. Kaipaan hyvin paljon kosketusta ja haluan koskettaa, sekä korvaan rakkauden tunnustuksia kuiskuttaa. Tukkaa sukia ja kaulaa näykkiä..
T: Kiltti mies
Kyllä nyt Skotlannista joku pitäisi löytyä!?
T: Haggis
Vierailija kirjoitti:
Joka päivä. Yhdessä 16 vuotta. Me ollaan kai vähän imeliä :D toisaalta kevyt v***uilu ja vinoilu ovat meillä niitä ylimpiä rakkaudentunnustuksia.
Ihan kuin meillä töissä!
Vierailija kirjoitti:
Ei tuossa mitään outoa ole. Tietenkin molempien tulee olla rehellisiä. Lisäksi kaikki lapsuuden vaillejäämiset pitää olla käsitelty ettei ole kosketusaddikti.
Entäs ne lapsuuden tunnevammat ettei pysty koskettamaan toista ihmistä? Niitäkö ei tarvitse käsitellä?
Päivittäin. 3,5 vuotta yhdessä.