Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kyllä kaduttaa tatuointi!

Vierailija
30.06.2018 |

Oon nyt yli 10 vuotta katsellut tuota isoa rumilusta, missähän saisi Hki parhaiten sen poistettua? Oon valmis pistää paljon rahaa ja kestää kipua, on mennyt hermo kun säätelee niin paljon pukeutumistani.

Ja kyllä kaduttaa ihan valtavasti! Ei paljon 20-vuotiaalla ollut mitään järkeä päässä muullakaan elämän osa-alueella. Luojan kiitos ei ollut rahaa toteuttaa muita suunnittelemiani tatuointeja!

Olen nykyään rauhallinen perheenäiti ja kuva on tyyliin pääkalloja ja aseita. Oon yrittänyt korjata sitä 9 vuotta sitten ja se meni vaan rumemmaksi.

Varmaan tulee viestejä että mitäs läksit, mutta kuka meistä ei olisi tehnyt elämässä virhearviointeja? Oon soimannut itseäni vuosia, mutta positiivisesti ajateltuna elämäni on todella onnellista sillä elämässäni eniten kaduttaa tatuointi.

Oon kyllä skeptinen sen suhteen, että sen saisi kokonaan koskaan pois :(

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
30.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka iso ja missä kohtaa kropassa?

Jos ei ole paljon erilaisia väripigmenttejä niin suosittelen alkuun laserilla poistoa. Se tehoaa parhaiten mustaan väriin, jo yhden käynnin jälkeen huomaat ison eron. Jos tatuointi on pieni ja paikassa jossa arpi ei haittaa suosittelen leikkausta

Vierailija
2/17 |
30.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menisin ehdottomasti leikkaukseen, mutta kyseessä on iso tatuointi 10 cm x 20 cm sääressä. Ei taida olla muuta vaihtoehtoa kuin laaseri? Kuvat laaseroiduista tatuointien "poistoista" eivät ole vakuuttaneet... Mutta olen epätoivoinen ja valmis yrittämään ja pettymään :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
30.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laserointien välissä olisi hyvä pitää 3-6kk tauko, että iho ehtii palautua siitä ennen seuraavaa kertaa. Pitkä projekti se tulee olemaan, mutta itse sain lavasta häivytettyä kamalan tatuoinnin pois. Jäi muistoksi vain pieni haaleampi kohta, jonka huomaa vasta kun ruskettuu.

Vierailija
4/17 |
30.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lohdullista kuulla! Minkä kokoinen tatuointisi oli? Tietääkö joku onnistuneita ison kuvan laaserointeja, jotka olisi saanut alle kolmella tonnilla... 😁 Ihan loputtomasti en laaserointikertoja haluaisi tietenkään ottaa, aika ei ole sinänsä ongelma. Olen valmis pitkään projektiin!

Vierailija
5/17 |
30.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsempit ap

Onneksi ite ei tullu tehtyä noin. Uskon että rahalla saa. Eikä kannata turhaa itteään soimata.

Vierailija
6/17 |
30.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lohdullista kuulla! Minkä kokoinen tatuointisi oli? Tietääkö joku onnistuneita ison kuvan laaserointeja, jotka olisi saanut alle kolmella tonnilla... 😁 Ihan loputtomasti en laaserointikertoja haluaisi tietenkään ottaa, aika ei ole sinänsä ongelma. Olen valmis pitkään projektiin!

Hah, varaudu kymmeniin hoitokertoihin hintaan 600 € / kerta. Kela ei korvaa. Ja se laser siis polttaa kudoksessa. Sulla on palovamma koko hoidon ajan ja jäljelle voi jäädä arpi.

Plastiikkakirurgian yksityisklinikoilla sitä tehdään. Kosmetologien "lasereissa" ei riitä tehot.

Vierailija
7/17 |
30.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiran sairaalassa olen käynyt minä. Molemmissa olkavarsissa on isot mustat tribaalitatuoinnit. Toinen on jo lähes poissa, mutta toinen ei.

Vierailija
8/17 |
30.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun tatuointi oli n. 5x10cm. Pelkällä mustalla värillä, joten siksi tuo laseri tehosi siihen hyvin eikä jäänyt arpia tai muita isompia jälkiä.

T.3

Vierailija
9/17 |
30.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tsempit ap

Onneksi ite ei tullu tehtyä noin. Uskon että rahalla saa. Eikä kannata turhaa itteään soimata.

Kiitos kauniista sanoistasi :)

Vierailija
10/17 |
30.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hah, varaudu kymmeniin hoitokertoihin hintaan 600 € / kerta. Kela ei korvaa. Ja se laser siis polttaa kudoksessa. Sulla on palovamma koko hoidon ajan ja jäljelle voi jäädä arpi.

Plastiikkakirurgian yksityisklinikoilla sitä tehdään. Kosmetologien "lasereissa" ei riitä tehot.

Juu sen tiesinkin ettei kosmarit saa poistaa. Apua noi hinnat!

Vierailija
11/17 |
30.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun tatuointi oli n. 5x10cm. Pelkällä mustalla värillä, joten siksi tuo laseri tehosi siihen hyvin eikä jäänyt arpia tai muita isompia jälkiä.

T.3

Ok kiva kuulla :) itsellä tietty myös väriä.. Huoh

Vierailija
12/17 |
30.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiran sairaalassa olen käynyt minä. Molemmissa olkavarsissa on isot mustat tribaalitatuoinnit. Toinen on jo lähes poissa, mutta toinen ei.

Paljonko maksanut? Kauan olet poistanut? Suositteletko Eiraa? 😊

Vierailija
13/17 |
30.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni ihanan puhtoinen valkoinen iho, kuin samettia.

Simo, 32

Vierailija
14/17 |
30.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä naurata enää aikuisena tämä my little pony reidessä 😕

N37

Vierailija
15/17 |
30.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itselläni ihanan puhtoinen valkoinen iho, kuin samettia.

Simo, 32

😁

Onnekas Simo

Vierailija
16/17 |
30.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä naurata enää aikuisena tämä my little pony reidessä 😕

N37

Twilight sparkle vai Rainbow dash? 😊

Vierailija
17/17 |
30.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti tämän ketjun lukevat kaiki ensimmäistä tatuointiaan harkitsevat!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme yksi