Keski-ikäisestä naisesta on tullut näkymätön nuorille
Juuri asioin kahvilassa ja olin ainoa kassalla. Nuorimies tunki eteeni ostamaan kahvia kuin paikan omistaja. Jänniä nämä nuoret nykyään.
Kommentit (23)
Ei minusta ainakaan ole tullut. Viimeksi eilen naapurissa asuva nuori mies jäi pitämään alaovea minua varten auki, tervehti, katsoi silmiin ja hymyili.
N42
No ei kyllä moni nykynuori on oikeasti tosi itsekeskeinen ja välinpitämätön. Samalla sos taidot aivan hukassa. älypuhelin ja some-sukupolvi.. ja vanhemmat kasvattaneet päätä silitellen!
Otsikon kanssa olen samaa mieltä, mutta minusta se on ihanaa, olla näkymätön ja sulautua massaan, jota muut eivät huomioi. Ehkä johtuu introverttiydestä, mutta kaikenlainen huomio on aina ollut jotenkin epämukavaa. Nyt kuljen kuin näkymättömyysviitan alla ja se on vapauttavaa! :D
Ehkä tuo nuori ja fiksu mies on joskus vieraillut palstalla ja nähnyt, millaisia keski-ikäiset naiset todellisuudessa ovat.
Kyllä minä ainakin olen ihan näkyvä. Monet siirtää keski-ikäisiin naisiin omia äitiongelmiaan.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä hänellä oli vain kiire. Ei sen kummempaa.
No mikä syy toi nyt on? Oikeuttaa perseilemään?
Teidän sukupolvien itsenäiset yh-äidit ovat nämä välinpitämättömät nuoret kasvattaneet.
Kattokaa peiliin.
Ei ole sukupolvikysymys, joillain on vaan iästä riippumatta käytöstavat hukassa. Noin kun käy, sanon kovaan ääneen "kröhöm" ja etuilijat ymmärtää yleensä väistää. Ja jos eivät väistä jatkan silti omaa asiointiani normaaliin tapaan enkä väistele.
T: n 45v
Vierailija kirjoitti:
Ei minusta ainakaan ole tullut. Viimeksi eilen naapurissa asuva nuori mies jäi pitämään alaovea minua varten auki, tervehti, katsoi silmiin ja hymyili.
N42
Et ole vielä keski-ikäinen vaan nippanappa hedelmällisessä iässä oleva nainen. Palataan asiaan 10 vuoden kuluttua.
Keski-käinen nainen käy läpi menopaussia, joka on yllättävän rankka hormonaalinen myllerrys. Se vaikuttaa ihan kaikkeen. Keski-ikäisiin naisiin voisi suhtautua kuin murrosikäisiin, muutama vuosi on rankkaa ympäristölle, mutta sitten helpottaa. Nuo keski-ikäiset naiset on kuitenkin kestäneet kärsivällisesti lasten uhmaiän ja murrosiän. Olisko nyt muiden aika ymmärtää heitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N42
Et ole vielä keski-ikäinen vaan nippanappa hedelmällisessä iässä oleva nainen. Palataan asiaan 10 vuoden kuluttua.
Virallista määritelmää ei ole, mutta perinteisesti keski-iäksi on määritelty ikävuodet 40-60, joskus 35-60.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N42
Tarkoitettiinko tässä siis vain vaihdevuosi-ikäistä? Siinä tapauksessa otsikko on harhaanjohtava.
N42
Vierailija kirjoitti:
Otsikon kanssa olen samaa mieltä, mutta minusta se on ihanaa, olla näkymätön ja sulautua massaan, jota muut eivät huomioi. Ehkä johtuu introverttiydestä, mutta kaikenlainen huomio on aina ollut jotenkin epämukavaa. Nyt kuljen kuin näkymättömyysviitan alla ja se on vapauttavaa! :D
Sama kokemus, kaikki kohteliaisuus on plussaa mutta kuljen niin omissa maailmoissani etten jää miettimään sen puutetta kuin aniharvoin.
Vierailija kirjoitti:
Teidän sukupolvien itsenäiset yh-äidit ovat nämä välinpitämättömät nuoret kasvattaneet.
Kattokaa peiliin.
Missä isät ovat?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kattokaa peiliin.
Missä isät ovat?
Vieroituslaitoksissa tai kasvavat horsmaa.
No älä kaikkia nuoria yleistä nyt. Joku ääliö oli vaan.