Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Keski-ikäisestä naisesta on tullut näkymätön nuorille

Vierailija
21.12.2023 |

Juuri asioin kahvilassa ja olin ainoa kassalla. Nuorimies tunki eteeni ostamaan kahvia kuin paikan omistaja. Jänniä nämä nuoret nykyään. 

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
21.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No älä kaikkia nuoria yleistä nyt. Joku ääliö oli vaan.

Vierailija
2/23 |
21.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä hänellä oli vain kiire. Ei sen kummempaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
21.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minusta ainakaan ole tullut. Viimeksi eilen naapurissa asuva nuori mies jäi pitämään alaovea minua varten auki, tervehti, katsoi silmiin ja hymyili.

N42

Vierailija
4/23 |
21.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei kyllä moni nykynuori on oikeasti tosi itsekeskeinen ja välinpitämätön. Samalla sos taidot aivan hukassa. älypuhelin ja some-sukupolvi.. ja vanhemmat kasvattaneet päätä silitellen!

Vierailija
5/23 |
21.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otsikon kanssa olen samaa mieltä, mutta minusta se on ihanaa, olla näkymätön ja sulautua massaan, jota muut eivät huomioi. Ehkä johtuu introverttiydestä, mutta kaikenlainen huomio on aina ollut jotenkin epämukavaa. Nyt kuljen kuin näkymättömyysviitan alla ja se on vapauttavaa! :D 

Vierailija
6/23 |
21.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä tuo nuori ja fiksu mies on joskus vieraillut palstalla ja nähnyt, millaisia keski-ikäiset naiset todellisuudessa ovat.

Vierailija
7/23 |
21.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä ainakin olen ihan näkyvä. Monet siirtää keski-ikäisiin naisiin  omia äitiongelmiaan. 

Vierailija
8/23 |
21.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä hänellä oli vain kiire. Ei sen kummempaa.

No mikä syy toi nyt on? Oikeuttaa perseilemään?

Vierailija
9/23 |
21.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teidän sukupolvien itsenäiset yh-äidit ovat nämä välinpitämättömät nuoret kasvattaneet.

Kattokaa peiliin.

Vierailija
10/23 |
21.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minua ole kiilailtu eli kai edes ääriviivat vielä näkyy.

Vierailija
11/23 |
21.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole sukupolvikysymys, joillain on vaan iästä riippumatta käytöstavat hukassa. Noin kun käy, sanon kovaan ääneen "kröhöm" ja etuilijat ymmärtää yleensä väistää. Ja jos eivät väistä jatkan silti omaa asiointiani normaaliin tapaan enkä väistele.

T: n 45v

Vierailija
12/23 |
21.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei minusta ainakaan ole tullut. Viimeksi eilen naapurissa asuva nuori mies jäi pitämään alaovea minua varten auki, tervehti, katsoi silmiin ja hymyili.

N42

Et ole vielä keski-ikäinen vaan nippanappa hedelmällisessä iässä oleva nainen. Palataan asiaan 10 vuoden kuluttua.

Vierailija
13/23 |
21.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keski-käinen nainen käy läpi menopaussia, joka on yllättävän rankka hormonaalinen myllerrys. Se vaikuttaa ihan kaikkeen. Keski-ikäisiin naisiin voisi suhtautua kuin murrosikäisiin, muutama vuosi on rankkaa ympäristölle, mutta sitten helpottaa. Nuo keski-ikäiset naiset on kuitenkin kestäneet kärsivällisesti lasten uhmaiän ja murrosiän. Olisko nyt muiden aika ymmärtää heitä. 

Vierailija
14/23 |
21.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N42

Et ole vielä keski-ikäinen vaan nippanappa hedelmällisessä iässä oleva nainen. Palataan asiaan 10 vuoden kuluttua.

Virallista määritelmää ei ole, mutta perinteisesti keski-iäksi on määritelty ikävuodet 40-60, joskus 35-60. 

Vierailija
15/23 |
21.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N42

Tarkoitettiinko tässä siis vain vaihdevuosi-ikäistä? Siinä tapauksessa otsikko on harhaanjohtava.

N42

Vierailija
16/23 |
21.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko etnistä värinää?

Vierailija
17/23 |
21.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Otsikon kanssa olen samaa mieltä, mutta minusta se on ihanaa, olla näkymätön ja sulautua massaan, jota muut eivät huomioi. Ehkä johtuu introverttiydestä, mutta kaikenlainen huomio on aina ollut jotenkin epämukavaa. Nyt kuljen kuin näkymättömyysviitan alla ja se on vapauttavaa! :D 

Sama kokemus, kaikki kohteliaisuus on plussaa mutta kuljen niin omissa maailmoissani etten jää miettimään sen puutetta kuin aniharvoin.

Vierailija
18/23 |
21.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teidän sukupolvien itsenäiset yh-äidit ovat nämä välinpitämättömät nuoret kasvattaneet.

Kattokaa peiliin.

Missä isät ovat? 

Vierailija
19/23 |
21.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Röyhkeitä ja tyhmiä ovat.

Vierailija
20/23 |
21.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kattokaa peiliin.

Missä isät ovat? 

Vieroituslaitoksissa tai kasvavat horsmaa.